Kauanko kuorittua omenapuunoksaan tulee kuivattaa ennen kuin sen uskaltaa laittaa akvaan, vai pitääkö se kuivattaa ollenkaan??
Kauanko?
4
545
Vastaukset
- fish KING
Kauankohan mulla meni...
- eka suihkuttelin niitä oksia varmaan viikon ajan kuumalla vedellä
- saunaan välillä ja taas suihkun alle...
- sitten kuorimaan kaarna osa kokonaan pois, se alin ohut kerros on tosi paskamainen saada irtoomaan, juuriharjalla taisin sen saada irti
- sitten siitä tulee ton näköstä jälkeä .. http://kuvablogi.com/nayta/181695/- Hiphei-hellurei
No sittenhän mulla alkaa olla oksa akvakunnossa :) Minä sain kyllä alimmankin kuorikerroksen hyvin irti. Rapsuttelin keittiöveitellä ja.........kynsillä =D
Ei muuta kuin jatkamaan silikoonausta ja sitten allas kypsymään. Onneksi on toinen saman kokonen allas, josta laitan hyvät bakt.kannat. - fish KING
Hiphei-hellurei kirjoitti:
No sittenhän mulla alkaa olla oksa akvakunnossa :) Minä sain kyllä alimmankin kuorikerroksen hyvin irti. Rapsuttelin keittiöveitellä ja.........kynsillä =D
Ei muuta kuin jatkamaan silikoonausta ja sitten allas kypsymään. Onneksi on toinen saman kokonen allas, josta laitan hyvät bakt.kannat.- hiekka toimii, jos osittainen vaihto niin akvaa kannattaa silti kypsyttää hetken aikaa ja tarkkailla nitriittiä ja nitraattia
- toiminnassa ollut ulkosuodatin toimii, silti akvaariota kannattaa kypsytellä ennen kalojen ja kasvien laittamista akvaan
- sisäsuodatin ei toimi, sen sisäpinnoilla ei tiettävästi ole elävää hajoittajabakteeristoa, toimii yleensä vain roskan kerääjänä ei biologisena suodattimena
- toisen akvaarion vesi ei toimi, bakteerit elävät aina lasin pinnalla tai hiekan päälikerroksessa - Hiphei-hellurei
fish KING kirjoitti:
- hiekka toimii, jos osittainen vaihto niin akvaa kannattaa silti kypsyttää hetken aikaa ja tarkkailla nitriittiä ja nitraattia
- toiminnassa ollut ulkosuodatin toimii, silti akvaariota kannattaa kypsytellä ennen kalojen ja kasvien laittamista akvaan
- sisäsuodatin ei toimi, sen sisäpinnoilla ei tiettävästi ole elävää hajoittajabakteeristoa, toimii yleensä vain roskan kerääjänä ei biologisena suodattimena
- toisen akvaarion vesi ei toimi, bakteerit elävät aina lasin pinnalla tai hiekan päälikerroksessaTuota...heh...Tämä on jo viides akva meitin huushollissa. Laitan saman kokosen altaan ulkosuodattimen, se piti sanomani, purputtamaan uuteen ja uuden akvan suodattimen vanhaan...jossa on ollut toiminnassa jo useamman vuoden. Toivottavasti ei mene montaa viikkoa kypsytyksessä, vaikka en kyllä aio kiirehtiä sen kanssa yhtään. Testit on keksitty ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522165
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9755- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78490Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479