Avasin vahingossa Etelä.Savon keskustelupalstan ja huomasin, että siitä puhe mistä puute. Joka ainoassa keskustelussa mentiin alta aikayksikön vyötärön alapuolelle. Lähtekää hyvät ihmiset pois sieltä ihmisten ilmoille ennen kuin sekoatte lopullisesti puutteeseenne. Ehkä päässä sen jälkeen liikkuu muutakin kuin kysymys mistä saisi. Kovin on yksipuolesta tuo teidän ajattelutapanne vai sellaiseksiko siellä peräkammarissa tulee.
Ihmettelen
4
492
Vastaukset
- joukossa se typeryys tiivistyy
Etelä-Savossa ajatuksetkin laahaa samoja latuja.
ps. muuttakaa pois sieltä! Teette siinä hyvän palveluksen itsellenne.- sirpana pirpana
Savossa, entisessä kotipuolessahan ei ole tyhmyydestä pelkoa mikäli se tiivistyy ihmisjoukossa. Siellä on vain harvassa paikassa ihmisiä joukkioksi asti. Toisaalta en ole sellaista heteromiestä tavannut joka ei navanalapuolisia asioita ajattelisi. Savolaiset vaan rehellisinä ihmisinä eivät asiaa peittele.
Kolmanneksi. Kun lueskelee tätäkin savolaisten palstaa niin oikeasti ihmetyttää tämä passiivisuus. Jutut ovat hirmu vanhoja ja niitä tulee erittäin harvoin. Kansakunta rökeltää asiansa varmaan livenä baarissa. - Muualta Suomesta
sirpana pirpana kirjoitti:
Savossa, entisessä kotipuolessahan ei ole tyhmyydestä pelkoa mikäli se tiivistyy ihmisjoukossa. Siellä on vain harvassa paikassa ihmisiä joukkioksi asti. Toisaalta en ole sellaista heteromiestä tavannut joka ei navanalapuolisia asioita ajattelisi. Savolaiset vaan rehellisinä ihmisinä eivät asiaa peittele.
Kolmanneksi. Kun lueskelee tätäkin savolaisten palstaa niin oikeasti ihmetyttää tämä passiivisuus. Jutut ovat hirmu vanhoja ja niitä tulee erittäin harvoin. Kansakunta rökeltää asiansa varmaan livenä baarissa.mutta näyttää se tyhmyys viihtyvän harvemmassakin porukassa. Minä olen kyllä tavannut ihan fiksujakin miehiä joilla on muutakin mielessä kuin navasta alaspäin olevat asiat. Toiseksi en ole kyllä tavannut rehellistä savolaistakaan tai ehkä en ole jaksanut odottaa niin kauan, että selitys olisi loppunut. Se nimittäin kestää ja kauan. Tästä varmaan johtuu, etten pidä savolaisia erityisen rehellisinäkään.
- Onnellisesti Aviossa
Kyllä ne ukot (vanhatkin) haaveilevat iänkaikkisesti naisista sekä heidän navanalapuolta. Etsijä kyllä löytää naista kun naista jos ei ilman niin rahalla. Pakko kertoa että näin Vaimoihmisenä kauhistuttaa mitä näkee ja kuulee, noitten toistenmiesten tekosia. Eläkelläis isäntä kun chattailee netistä treffikohteita. Rantasalmen isäntä luulee ettei kukaan näe eikä huomaa, kuinka hän ajelee yksin päiväpanolle suihkujenkautta muka Savonlinnaan asiolle. Sekä harrastuksiin myös Golfiinkin. Vaimolle kyllä joutuu selittelemään, miksi pitää suihkussa lähtiessään käydä. Vaimon pitäisi lähteäkkin kyytiin ilmoittamatta, näkisi miten mies reakoisi moiseen asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815