Miten oppisin enkkuu tars nostaa 7>8. mikä auttais???
enkku
11
788
Vastaukset
- t....
viittaile tunneilla,vastaa AINA KUN TIEDÄT
lue kokeisiin
mulla jäi enkku helposti mieleen,mut mikään muu aine ei :D- heppu waan
juu vastaa vaikka et tietäis vastausta
- mangaFriikki??
parhaiten oppii ku kattoo vaik telkkarist jotain ohjelmaa mis puhutaan enkuks tai ku lukee jotain englanninkielist esim. netistä (kannattaa olla sanakirja koneella, mut voihan sitäki kattoo netistä)
ite rupesin lukeen mangaa enkuks netistä ja nousi heti seiskasta ysiin numero. tää manga ei nyt vaan tietyst välttämättä kiinnosta kaikkii... -_-;; - teme_autio
"mulla jäi enkku helposti mieleen,mut mikään muu aine ei :D " sama :D
- jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kato telkkuu, pelaa tietokonepelejä, mene elokuviin, lue...kaikki enkuks.
- Jaaahassss
Toisilla on hyvä kielipää, toisilla matikkapää, ja vaikka kuinka lukisit ja opiskelit et onnistu. Tunnen muutaman, onneksi ittelläni kaikki oli 9:n luokkaa peruskoulussa ilman että luin ahkerasti.
- äöljkmhng
Katsele youtubesta lempisarjojasi ja elokuviasi (ulkomaalaisia) ilman tekstityksiä. Se auttaa pirusti.
Lueskele englanninkielisten laulujen sanoja ja kuuntele niitä lauluja, mene netissä enkunkielisille sivuille, keskustele netissä ulkomaalaisten kanssa (mieluusti enkuksi), lue enkuksi, katso sarjoja enkuksi, pelaa pelejä enkuksi...
- kairouja
Lähde vaihtoon tai kielikurssille 1- 10 kuukaudeksi jonnekkin englanninkieliselle alueelle niin johan numero nousee. Halvempaa on tietysti lainata kirjastosta kirjoja ja tuijotella telkkaria ;)
- edsfggsd
puhelin enkun kieliseks, tulee ainakin tutuks joku sanasto :'D
- fascinating.
Tunnilla kuunteleminen ja keskittyminen voi auttaa et sit ei muistaa kokeeseenki vähän jotain... riippuen ihmisestä tosin. Ettei siis lukiessa kokeeseen ole iha tyhjä se pää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624