no ei siltä näytä kun jatkuva rakennusbuumi saa jatkua ja pitkään, mites jossain rukalla, no tottakai ne nyppylät haiseville russakoille kelpaa mutta ei kauaa suomalaisille kun tahkolta löytyy kaikki, 2015 päästään nauttimaan uusista rinteistä toden teolla =)
Tahkolla surkea tilanne?
8
530
Vastaukset
- ropisee ropisee
Sen enempää kommentoimatta Rukan tilannetta. Jos haluatte tietää missä todella haisee... ja haisee kunnon PASKA.....arvatkaas missä ? Juu, Alhovuoressa , juuri siellä.... Ruka on parfyymiä sen rinnalla.
- ????????????????
lasketellaan???? Taitaa olla vesihiihto käynnissä syvärissä,,,,
- avoinna
Joko rinteet on kohta auki? Eikö, no miksei?
- Onihanokeiollaidiot
että ne lumettaa?
- ???????????
Onihanokeiollaidiot kirjoitti:
että ne lumettaa?
jo! Tahkolla harrastetaan vesihiihtoa,,,,
- Odotellessa
??????????? kirjoitti:
jo! Tahkolla harrastetaan vesihiihtoa,,,,
Kyllä tänne pakkasia kaipaillaan ja kiireellä. Pari astetta pakkastakaan kun ei tykittämiseen oikein riitä. Tällä hetkellä taitaa olla neljä astetta lämmintä.
- Laskettelijat
Kyllä on ankean näköistä tahkolla. Lumi on se joka tulevaisuudessa määrää sen missä laskettelukeskukset sijaitsevat. Lapissa sitä todennäköisemmin on ennemmin kuin kuopion korkeudella.
- kyyninen
Taitaa russakat olla vain talvisten olosuhteiden perään, kuten kaikki laskettelun ystävät lukuunottamatta joitain säälittäviä trolleja/paskanjauhajia...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006