Annetaan sekarotuinenpentu

ploo

Ei tarvitse maksaa mitään kunhan se viedään tarpeeksi pois luotani. kaikille muille kiltti paitsi minulle, nytkin kädet verillä ja häätö tulossa haukkumisesta. Ei vaan tulla kahdestaan toimeen, mutta kun mies on paikalla on oikea enkeli. Ikää pojalla on 3,5kk ja rokotettu. Koira on minulle tosi rakas mutta en jaksa enää olla verillä joka päivä ku n ollaan kahden.

24

6576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sutina_

      Missäpäin? Mitä rotuja?

      Mikset kouluta koiraa ettei tekis tommosta sulle?

    • harmi vaan

      Oletko varma ettei koira yritä vain leikkiä kanssasi? 3,5kk on kuitenkin vielä melko pieni pentu, eikä välttämättä tarkoita pureskelulla mitään sen kummempaa.

    • näitä!

      Otetaan halpa tai ilmainen pentu miettimättä sen enempää koiranpidon tuomaa vaivaa ja vastuuta!
      ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ OTA UUTTA KOIRAA!!!

      • Apua saa

        Mulla kokemusta sakemannin pennusta joka oli just noin mahdoton. Voisin harkita koiraa.Missäpäin.


    • --

      onko poika löytä yt jo kodin. jos ei niin missä päin koira on, olisin kiinnostunut ottamaan rakastavaan kotiin tämän poika hauvan
      =)

    • ALLUKKI

      pieni pentu vaan kokeilee sinun energiaa älä anna periksi! meille tuli 4vuotta sitten kultainen noutaja se oli vaimon kanssa samanlainen riesa.vaimo tuli monta kertaa itkien kädet verillä kotiin vie koira pois! vaan ei enään kun vaimo antanut periksi vaan piti oman pään. nyt on kiva katsella heitä ovat parhaat kaverit! jos olet vähänkään koira ihminen kyllä tulet pärjäämään!

    • ...

      Onko pentu löytänyt jo kodin ?

    • minna 72

      HEI
      Olemme kiinnostuneita mieheni kanssa kyseisestä pennusta, entuudestaan meillä on vuoden ikäinen uros, joka tulee hyvin toimeen muiden koirien kanssa, haluisimme meidän pojallemme seuraa. Mitähän rotuja pennusta löytyy? Kuinka iso pennusta arviolta kasvaa?
      Toivoisin yhdeydenottoa pikaisesti.

      [email protected]

    • EbbaaaÅ
    • Kiinnostunut

      Minkä rotuinen?Missä päin suomea?

    • Roberto X

      Herätys! Katsohan viestien päivämääriä!
      Taidat olla auttamatta jäänyt junasta, nimimerkki "Kiinnostunut"...

    • Peppuli

      Missä koira asustaa ?

      • pönttö oot

        MITÄ V*TUN VÄLII SILLÄ ENÄÄ ON ??????????? VIESTI ON KOLME VUOTTA VANHA !!!!!!!!!!!!


      • ploo.

        iha kotona asustaa.


      • kiinostunut koirista
        ploo. kirjoitti:

        iha kotona asustaa.

        Missä päin asutte


    • ö

      pyydän isääni miettimään.Tiedätkö mitä rotua siinä on?

      • Ei mene jakeluun

        Ei voi olla!!! Tollot: KOIRA ON JO 3-VUOTIAS!!!


    • ei ne tajuu

      jotkut ei osaa lukee ees päivämäärii miten ne osais hoitaa koiraa...

    • hahhhhhh

      Hhahah juu katoin samaa, ei kyllä päivämääriä osaa katsoa.

    • yksin 55v.

      Vieläkö sinulla on se koiranpentu? minä tahtoisin itselleni lenkki-kaverin ja "juttu"-kaverin. minulla on ollut aikaisemminkin koiria, joten huolehdin kyllä kaverista!

      • lenkkihaukku

        Menehän hyvä ihminen löytökoira tarhalle. Siellä odotta sinta
        ihana oma koia


    • ARGH......

      KATO PÄIVÄNMÄÄRÄÄ :D onko se niin vaikeeta tajuta

    • tarvitsemme koiran

      hei täällä olis neli henkinen perhe vailla hauvaa se sais olla pieni pentu ja rotu vois olla joku pieni tai keskikokoinen ei mikään iso ja hauvan pitäs olla narttu.vastaathan tähän viestiin jos vaikka olisi myynnissä sulla tai jossain muualla ei mitään chihuahuaa tai muuta föönattavaa koiraa ja hinnan pitäs olla alhainen. voimme myös harkita kodin antamista sitä vailla olevalle koiralle!

      • sefe2305

        kannattaa alottaa uus topikki :) tää on niin vanha :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe