Aivan loistavan hyvä puhe synttäreille , mistäköhän sen saisi tulostettua?
En ihan ykköshyvä näissä tietokonejutuissa ja yritin tulostaa tuota puhetta tuolta alempaa keskusteluista , mutten onnistunut.
Sain myös joskus ihanan sähköpostiviestin joka koski nuoruuden ystävyyttä tyttökaverin kanssa , joku "sisko " juttu oli. Tietääkö kukaan tällaisesta mitään?
40-50v huumori..
3
861
Vastaukset 3
- dff
jos ei tulostamine muuten onnistu, niin kokeile:
- klikkaa hiiren oiken puolen "näppäimellä" saat valliko josta valitse "valitse kaikki".
- nyt teksti on vsinisellä pohjalla.
- valitse uudelleen hiirellä (kursori sinisellä alueella) ja valitse "kopioi"
- avaa sähköpostista uusi viesti tai avaa word tms. tekstin käsittelyohjelmalikkaa taas hiirtä kuten edellä ja valitse "liitä"
- siinä sinulla on helåposti tulostettava teksti. - ............,..........
Ei puheita noin kirjoiteta. Ne kirjoitetaan henkilökohtaisesti juhlakalusta. Omaa tekstiä.
Jos kopsaat netistä jonkin jutun, ja vaikka muutteletkin sitä... Niin, mintäpä sinä sen tiedät, onko juhlakalu kuullut tai lukenut sen jo sata kertaa.
Munaat itsesi, sekä juhlakalun tuolla systeemilläsi. Jos et pysty mitään sanomaan itse, ole hiljaa. - Goal
Mistäs sen juhlapuheen voi lukea??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52937
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12879En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o45808- 62788
- 60750
- 57677
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49607- 60607
- 67576
- 132559
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20537- 49524
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 29495
- 33487
- 72466
- 40447
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33435- 17430
- 24429