kysymys maksukorteista

kdfsjldakfjlkdsjf

Hei! Olen lähdössä perjantaina Tunisiaan Sousseen. Osaisikohan joku kertoa käykö siellä Visa Electron, tai voiko sillä nostaa rahaa? Entäs MasterCard, maksuvälineenä tai voiko sillä nostaa rahaa? Lehtisissä jotka matkatoimisto lähetti, ei nimittäin mainita näitä kortteja lainkaan.

4

436

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Woman ;)

Ainakin tuo MasterCard käy , ja voit nostaa sillä rahaa automaateista , joita on paljon ja Dinaareja sieltä " tupsahtaa " käteesi.......Hauskaa Lomaa ;))

• hamssu

taas kerran että elektron kortit käyvät tunisiassa, automaateista voit nostaa rahaa joka kulmalta, samoin maksaa lentokentällä. kannattas lukea näitä kirjoituksia edellisltä sivuilta joissa on paljon tietoa, liian paljon kysellään samoja asioita, samoin matkaesitteistä ja matkatoimistojen nettisivuilta löytyy kaikki tarvittava tieto, ihan vaan tiedoksi.

• kjkjgkjkjgjkgkjg
        hamssu kirjoitti:

taas kerran että elektron kortit käyvät tunisiassa, automaateista voit nostaa rahaa joka kulmalta, samoin maksaa lentokentällä. kannattas lukea näitä kirjoituksia edellisltä sivuilta joissa on paljon tietoa, liian paljon kysellään samoja asioita, samoin matkaesitteistä ja matkatoimistojen nettisivuilta löytyy kaikki tarvittava tieto, ihan vaan tiedoksi.

Joo yritin itseasiassa etsiäkin tätä kysymystä mutta jotenkin se on sitten minun silmien ohi päässyt livahtamaan! Kiitos nyt kumminkin tiedoista :)

• kiire on kiire
        hamssu kirjoitti:

kaikilla ei oo aikaa selailla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe