KAUAN SITTEN LUIN SUOMENKIELISESTÄ NEUVOSTOLIITTO TÄNÄÄN-LEHDESTÄ SIITÄ LÄHTIEN KÄYTTÄMÄNI ERINOMAISEN KONSTIN KURKKUKIPUUN. TÄMÄKIN ROHTO TEPSII PARHAITEN HETI ENSOIREISIIN NAUTITTUNA. VIELÄ PAREMMIN ENNALTA EHKÄISTEN,ENNEN OIREIDEN ILMAANTUMISTA.
ESMERKIKS,JOS OLET TEKEMISISSSÄ FLUNSSAISTEN KANSSA,ALOITA HETI NOIN KOLMEN VUOROKAUDEN KUURI. KUORI TAVALLINEN TUORE RUOKASIPULI. VUOLAISE SIITÄ PEUKALOS PÄÄN KOKOINEN VIIPALE. IMESKELE SITÄ HISSUKSIIN SILLOIN TÄLLÖIN. TARVITTAESSA TUNTIKAUSIA. JA NIELESKELE TUOTA TERVEYSLIENTÄ. PURAISE VIIPALE VÄLIIN KAHTIA,NIIN TAAS ON TUORETTA LEIKKUUPINTAA NIELUUN LIUKENEMASSA. JA KUN YKS ANNOS LOPPUU,OTA TOINEN JA KOLOMASSII. ERITYISEN TARPEEN SE ON YÖLLÄ NUKKUESSA,JOLLOIN KURKUN HUUHTELU HUONOSTI TOIMII. SIPULIN PARANTAVAT AINEKSET UNENKIN AIKANA HOITAVAT.
TIETENKÄÄN ET SAA SIPULIA SUUHUS YÖKS JÄTTÄÄ,JOS SINULLA ON TUKEHTUMISTAIPUMUSTA.
MUITAKIN KELPO KONSTEJA OIS KIINTOISA KUULLA,LUKEA. KEN SEURAAVAKS KERKIÄÄ!
IKIRAITTIITA JA MUUTENNIIT TERVEELLISIÄ ELONTAEPALEITA TOEVOTELLEN 8.9.09 k mikko
SIPULILLA SIKAFLUNSSAAKIN VASTAAN
2
153
Vastaukset
- kynsilaukkarinen
jostain samanlaisen version, mutta siinä oli valkosipuli pääosassa. Samoin halki ja suuhun tuntikausiksi, eikä pelkästään kurkkukipuun vaan yleensä flunssaan.
- Malachias
No jaa.
Espanjantaudin aikoihin väitettiin että inkivääri tehoaisi, kun kukaan inkivääritehtaalla työskennellyt ei sairastanut vaikka alueella oli valtavasti kuolonuhreja.
Terveellistähän toki tuo sipulin/valkosipulin syönti on, mutta ei ne mitään ihmelääkkeitä ole. Kuten ei inkiväärikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492