Ei tuuli pysty
mukaansa ottamaan
ei lannistamaan tahtoonsa
ei laine kaatamaan
ei meren syvyyksiin nielemään
niin suuri
niin avara
kauaskatseinen
kaikuna vastaan tuleva
minkä sanot tai teet
sen takaisin saat
niin suuri on rakkautemme
rakkautemme
joka hellii meitä
ja huominen on meidän.
Huominen on meidän
6
237
Vastaukset
Kuiskeena tuulissa
kaikuna vastauksissa,
Sinun huulillasi
Sinun sanoissasi
Sinussa.
Kaiken se kestää
kaikessa uskoo
kaikessa toivoo
kaiken se kärsii.
Rakkaus ei koskaan kuole.
Kaunista luettavaa Diinaliin.
Valoa päiviisi ! T: JRakkaus on pitkämielinen
lempeä
ei muistele kärsimäänsä pahaa
ei myöskään pöyhkeile
ei iloitse vääryydestä
eikä koskaan kuole
näinhän Raamattukin sanoo.
Kaunis on sana, tuo Rakkaus
kaunis on myös vastarunosi minulle
erittäin kaunis ja paljon merkitsevä
siitä kiitänkin ja tuulessa sinulle viestini lähetän:
Kuuntele
kuinka tuuli kuiskaa
kiitoksen sanojani kuljettaa
käsin ojennetuin viestin Sinulle antaa.
Kaunis kuin myös eräällä tavalla myös kokoava
runo eri suhteiden lämpimästä toimivuudestakin
niin arjessa kuin juhlassakin.
Näen kuin tunnen runostasi
kauaskantoisuudeen.Arki ja juhla on rakkaudessa yhtä ihanaa, uskoisin niin.
Rakkaus on ihanaa
rakkaan kanssa eläminen rikkautta
ystävyys kuuluu rakkauteen
joka on lähimmäisen rakkautta
suhteen toimivuus on tärkeää
ystävyydessä ja rakkaudessa
lähimmäistä pitää ymmärtää
antaa tukensa tarvittaessa.
Onko näin? Kiitos Sinulle huomionosoituksesta runoani kohtaan. :)
- lindalinda1
olipa taas herkkää Diiniä tämä runo
ja sellaisin säkein, että ei voi kuin yhtyä
kauniisiin ajatuksiisi.
Kiitos Diin
' huominen ON meidän 'Kiitos itsellesi, sanoistasi ja runossa vierailusta.
Rakkaus on kaunista
rakkaus on suloista
rakkaus on ainutlaatuista
rakkaus on runon arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439
