Motörhead Helsingin Jäähallissa tiistaina 15.12. 2009. Liput myynnissä 15.9. alkaen Lippupisteessä ja Tiketissä.
Alkaa olla jo perinne siinä missä Joulupukin tulo pari viikkoa myöhemmin.
Tuleva keikka
5
932
Vastaukset
- öf
Johan tätä odottelin. Joulu ei tule ennen Motörheadin keikkaa!
Täytyy vissiin lähteä ,kun edellisestä näkemästäni Motörhead-keikasta on jo 4 vuotta !
- redheadpot
inkkaripäällikkö kirjoitti:
Täytyy vissiin lähteä ,kun edellisestä näkemästäni Motörhead-keikasta on jo 4 vuotta !
kun mies ois aikomus viä mun kaa sinne..paljonkohan liput n. suuripiirtei maksaa?
- Olio.
redheadpot kirjoitti:
kun mies ois aikomus viä mun kaa sinne..paljonkohan liput n. suuripiirtei maksaa?
Eiköhän noi liput jotain 40-50€ luokkaa ole.
Pakko tonne taas päästä, ei ole varmaan vasta kuin joku 10.keikka! :) - puurunen
Olio. kirjoitti:
Eiköhän noi liput jotain 40-50€ luokkaa ole.
Pakko tonne taas päästä, ei ole varmaan vasta kuin joku 10.keikka! :)Vittu panin viestin joku aika sitten heidän koti sivuille, että saatana mennään itään, mutta Helsinki on kuintekin Tolppa , tiedättehän. Ja Katso 2 viikoa niin he pysähtyy tähän. Heitä ei saa koskaan päästää.
Veteraanien vuoksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572926
- 89998
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13997- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585