Aika kurjan tuntoista tuo jatkuva roskan tunne,muutamaa silmätippaa olen koittanut muttei niistä oiken apua tunnu olevan.
Nyt lähiaikoina on tosiaan tuo roskatunne siirtynyt "terveeseen" silmään ja vähän jännittää alkaako tuo roppa valmisteleen uutta näköhermotulehdusta? (toinen vielä 3kk jälkeen hieman sumunen)
Ajattelin vain kysäistä jos samoja ongelmia on jollain ollut ja apu jostain tipahtanut.
Oisko kenelläkään tietoa mistä kyseinen "roska" johtuu,eikö siellä kaiken järjen mukaan pitäisi olla jonkun näköinen rakkula jonka silmälääkärikin olisi havainnut noissa tuhansissa tutkimuksissa? Ei tuota nyt ihan kuivuuden piikkiin voi laittaa..
MS ja roskan tunne silmässä,apukeinoja?
uuspotilas
1
696
Vastaukset
- Iz_ZI
Vaikuttaisi neurologiselta oireelta, sinullahan on jo kerran ollut näköhermontulehdus.
Neurologille a.s.a.p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713