Domina Coral Bay

Paris

Onko kukaan käynyt sharm el sheikissä hotellissa domina coral bayssa?? Millanen hotelli/loma-alue oli?? Tai onko kukaan ollu matka-monten järjestämällä matkalla??

13

14414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • serendip

      ..siellä pari viikkoa sitten.Lue vastaukseni "Yksinmatkaaja"-nimimerkin alta..Jos on muuta kysyttävää..vastaan kyllä.Hauskaa lomaa!

      • Paris

        En kyllä löydä kirjoitustasi yksinmatkaaja nimimerkin alta,mutta jos nyt voit kertoa niin oliko se hyvä loma-alue? Olen menossa sinne domina oasis hotelliin,tiedätkö siitä millanen se on ja muutenkin onko se loma-alue iso,löytyykö helposti kaikkea yms.. Kiitos ,jos vastaat!


      • serendip
        Paris kirjoitti:

        En kyllä löydä kirjoitustasi yksinmatkaaja nimimerkin alta,mutta jos nyt voit kertoa niin oliko se hyvä loma-alue? Olen menossa sinne domina oasis hotelliin,tiedätkö siitä millanen se on ja muutenkin onko se loma-alue iso,löytyykö helposti kaikkea yms.. Kiitos ,jos vastaat!

        ..No voinhan siitä kertoakin..Hotellialue on iso, mutta kaikki löytyy kyllä, kunhan on pari kertaa kulkenut reitin majoituksesta ravintolaan, rantaan,ynnä muualle.Minun huoneeni oli onneksi lähellä vastaanottoa ja merinäköala( tosi upea), mutta jos joutuu kauemmaksi niin taf-taf bussilla pääsee..Alueelta löytyy kauppoja, apteekki ja minimarket ,josta saa juomia ymm.(ei alkoholia).Ranta-alue on tosi iso, kelluva laituri oli kiva..ei ole tungosta ja rauhallisiakin paikkoja löytyy.Mahtava aamianen, eikä illallisessakaan ollut moittimista..


      • raksutiikeri
        serendip kirjoitti:

        ..No voinhan siitä kertoakin..Hotellialue on iso, mutta kaikki löytyy kyllä, kunhan on pari kertaa kulkenut reitin majoituksesta ravintolaan, rantaan,ynnä muualle.Minun huoneeni oli onneksi lähellä vastaanottoa ja merinäköala( tosi upea), mutta jos joutuu kauemmaksi niin taf-taf bussilla pääsee..Alueelta löytyy kauppoja, apteekki ja minimarket ,josta saa juomia ymm.(ei alkoholia).Ranta-alue on tosi iso, kelluva laituri oli kiva..ei ole tungosta ja rauhallisiakin paikkoja löytyy.Mahtava aamianen, eikä illallisessakaan ollut moittimista..

        Oasis myös mun kohteeni. Parin viikon kuluttua pulikoin Punaisessa meressä...


      • Lähossä 4.4
        raksutiikeri kirjoitti:

        Oasis myös mun kohteeni. Parin viikon kuluttua pulikoin Punaisessa meressä...

        -Moi!!-Millon oot lähossä oasikseen?Mä lahen 4.4.2004


      • Oasis
        raksutiikeri kirjoitti:

        Oasis myös mun kohteeni. Parin viikon kuluttua pulikoin Punaisessa meressä...

        Lähetkö sä 4.4.2004 Sharm el sheikkiin?


      • raksutiikeri = kool
        Oasis kirjoitti:

        Lähetkö sä 4.4.2004 Sharm el sheikkiin?

        Sunnuntaina 28.3. pariks viikoksi... eli takasi 11.4.

        Tuli vahingos eri nimimerkki...


    • yksinmatkaaja

      Heippa !

      Ekaks plussat.

      Hyvä ilmasto, lämmintä 35-25 ja kun on tuulinen paikka lämpö ei tunnu ollenkaan pahalta. Matka-Monte oli ihan ok vakken käynyt retkillä myöhemmien ilmanneista syistä, tosin aika rajoitetusti paikalla hotellin respas, ja ovat tosi kiireisiä ihmisiä noi Jaana (vanhempi) ja Anu (hyvin miellyttävän oloinen ihminen ensivaikutelmalta ainakin). Hotellialue eli koko Coral -compleksi levittäytynyt hyvin llajalle alueelle siksi osa ihmisistä tykkää liikkua taf taf busseilla. Paljon rappusia, miksi ei sovellu vanhuksille tosin löytyy hissikin alas. Baari- ja ravintolahenkilökunta mukavia ja englantia osaavia. Vähän mielestäni ravintolatarjontaa ko. alueella, mutta ohjelma sitäkin monipuolisempaa, eli ohjelmaa kyl löytyy. Oasis ja Aquamarinehotellit hyvillä sijainneilla tosin kuin Sultan hotelli (syrjässä). Olo on kun menis italiaan 90 % turisteista italialaisia, 8%venäläisiä, loput muita. Jatkan asiasta lisäää pian kun internet-aika loppuu.

      • yksinmatkaaja

        No nii !

        Mihinkä jäätiin? Okei, siis ilma ja henkilöstö tuntui olevan ok. Huom ! Tekojärvialue vain Kings Lake -hotellin asukkaille, mutta uima-allasalue ok.,jossa kaikenlaista ohjelmaa,mm. aerobicia musan kera jne. Lähellä uima-allasaluetta viihtyisä ulkoilmakahvila Mocaic Cafe, josta saa pientä purtavaa, shipsejä, burgereit ,kahvia,jätskiä,kahvia, kaljaa ja jne. Uima-altaa vierestä saa puristettuja hedelmäjuomia tarpeen mukaa ja viressä olevasta Calabash Barista voi jopa noutaa bisseä altaa vieressä nautittavaksi tai sit niit voi ottaa hedelmä baarin pöydis tai baaritiskillä, kuten minä tein. Rannassa on grillibaari, jossa voi syödä tai juoda miten vaan haluaa. Pyyhkeit saa ilmaiseksi ns. kirjoittautumisvaihees saatua polettia ns. pankkikorttia vataan, joka sult otetaa ja taas annetaan takas kun luovutat pyyhkeen. Voit ns. tietynlaiselle annetulle kortille rahaa ladata joka sult aina velotetaa laskun yhteydes. No, taas tulee kiire kun pitäs puhuu niist miinus puolist, mut jatkuu kohta.


      • yksinmatkaaja
        yksinmatkaaja kirjoitti:

        No nii !

        Mihinkä jäätiin? Okei, siis ilma ja henkilöstö tuntui olevan ok. Huom ! Tekojärvialue vain Kings Lake -hotellin asukkaille, mutta uima-allasalue ok.,jossa kaikenlaista ohjelmaa,mm. aerobicia musan kera jne. Lähellä uima-allasaluetta viihtyisä ulkoilmakahvila Mocaic Cafe, josta saa pientä purtavaa, shipsejä, burgereit ,kahvia,jätskiä,kahvia, kaljaa ja jne. Uima-altaa vierestä saa puristettuja hedelmäjuomia tarpeen mukaa ja viressä olevasta Calabash Barista voi jopa noutaa bisseä altaa vieressä nautittavaksi tai sit niit voi ottaa hedelmä baarin pöydis tai baaritiskillä, kuten minä tein. Rannassa on grillibaari, jossa voi syödä tai juoda miten vaan haluaa. Pyyhkeit saa ilmaiseksi ns. kirjoittautumisvaihees saatua polettia ns. pankkikorttia vataan, joka sult otetaa ja taas annetaan takas kun luovutat pyyhkeen. Voit ns. tietynlaiselle annetulle kortille rahaa ladata joka sult aina velotetaa laskun yhteydes. No, taas tulee kiire kun pitäs puhuu niist miinus puolist, mut jatkuu kohta.

        No niin !

        Aluksi, alueella vain 1 supermarket, jossa ei ole missään tuotteis hintoja, selviää vasta kassalla, saattavat yrittää kusettaa kuten mua. Olin ostamas 2 l,1.5l vettä ja tuoremehun 1shipsipussi ja rokotti 80 puntaa eli n. 12 euroa. Hämillään maksoin ko. ostoksen ja palasin välittömästi takas ja valitin ostoksen hintaa, shipsipussi pelkästään kuulemma maksoi 65 puntaa (täyttä paskaa eli 9 euroa ), sain ko.summan takas ja ostin 15 punnalla ne muut tuotteet. No, lisäksi huonepalvelu yritti velottaa2 shipsipussista minibaarista et oisin syönyt, mitä en ollut tehnyt, lopuksi uskoivat mua ja lähtivät pois pienen väittelyn jälkeen. Lisäksi typeryyttäni respaan kirjoittautumisen ajaksi unohdin takkini hotellin aulaan 20 min. kun vein matkalaukkujani huoneeseeni ja palasin hakemaan takkiani, missä lompakkoni oli 600 euroa. Takkia ei löytynyt kuten ei rahojakaan, mut yks suomalaisturisti oli nähnyt hotellihenkilökuntaan olevan henkilön siirtävän takkaiani ja kysyneen kenen oli. Syyllistä ei löytynyt eikä myöskään kadonneista tavaroista. Joten pitäkää tarkasti fykista huolta, koska keskiansio siellä on 100 euroa kuussa ja hävitykseni arvo oli n. 6 kk palkka paikalliselle. Voihan olla et turistikin saatto nyysiä mut kuka tietää????

        Menkää hot. alueen ulkopuolel sij. pimeäl taksill naama bayhin, siellä riittää ruokapaikkoja, shopattavaa ja siel on myös kauppa Mall ostarin vierest josta saa kaljaa ja viinaa ym. merkityin hinnoin. Eli NAAMA BAYHIN ehdottomasti.


      • annu
        yksinmatkaaja kirjoitti:

        No niin !

        Aluksi, alueella vain 1 supermarket, jossa ei ole missään tuotteis hintoja, selviää vasta kassalla, saattavat yrittää kusettaa kuten mua. Olin ostamas 2 l,1.5l vettä ja tuoremehun 1shipsipussi ja rokotti 80 puntaa eli n. 12 euroa. Hämillään maksoin ko. ostoksen ja palasin välittömästi takas ja valitin ostoksen hintaa, shipsipussi pelkästään kuulemma maksoi 65 puntaa (täyttä paskaa eli 9 euroa ), sain ko.summan takas ja ostin 15 punnalla ne muut tuotteet. No, lisäksi huonepalvelu yritti velottaa2 shipsipussista minibaarista et oisin syönyt, mitä en ollut tehnyt, lopuksi uskoivat mua ja lähtivät pois pienen väittelyn jälkeen. Lisäksi typeryyttäni respaan kirjoittautumisen ajaksi unohdin takkini hotellin aulaan 20 min. kun vein matkalaukkujani huoneeseeni ja palasin hakemaan takkiani, missä lompakkoni oli 600 euroa. Takkia ei löytynyt kuten ei rahojakaan, mut yks suomalaisturisti oli nähnyt hotellihenkilökuntaan olevan henkilön siirtävän takkaiani ja kysyneen kenen oli. Syyllistä ei löytynyt eikä myöskään kadonneista tavaroista. Joten pitäkää tarkasti fykista huolta, koska keskiansio siellä on 100 euroa kuussa ja hävitykseni arvo oli n. 6 kk palkka paikalliselle. Voihan olla et turistikin saatto nyysiä mut kuka tietää????

        Menkää hot. alueen ulkopuolel sij. pimeäl taksill naama bayhin, siellä riittää ruokapaikkoja, shopattavaa ja siel on myös kauppa Mall ostarin vierest josta saa kaljaa ja viinaa ym. merkityin hinnoin. Eli NAAMA BAYHIN ehdottomasti.

        Oltiin myös Domina Coral Bayssä Oasis -majoituksessa noin viikko sitten. Resortia mainostetaan 5 tähden paikkana, Oasis-huoneita 4 tähden huoneina. Aika moista yliarvointia, koko paikka oli korkeintaan 3 tähden arvoinen. Huoneet kyllä tilavia, mutta nuhjuisia, huoneen edessä koko vkon ajan roskakasa ja likaisia lautasia, suihkuverho kammottavan likainen, wc-pytty ruosteessa, etc. Oma kokemuksensa oli aamiainen Coral-ravintolassa, joka oli lähinnä pizzeria Raxin kaltainen syöttölä ja meno sen mukaista. Ei todellakaan miellyttävä kokemus.

        Teimme matkasta reklamaation Matka-Montelle, saapa nähdä kuuluuko sieltä mitään...


    • Aktiviteetit

      Mites tässä kyseisellä hotellialueella olivat nämä aktiviteetit, eli matkamonten oppaassa oli mainintaa, osa ilmaisia, osa maksullisia? Siellä olleet, kertokaapa!

    • OCCU

      Olin kaksi viikkoa Oassishotellissa Coral bay:ssa. Esitteessä ei mainittu rappusten määrää, niitä oli paljon. Ei mainittu myöskään hotellin molemmin puolin tapahtuvaa rakentamista, louhimista ja kiviaineiden kuljettamista kuorma-autolla ja sen aiheuttamaa pölyä. Kärsin todella paljon. Myöskin rannalla kävely paljain jaloin ei ollut mahdollista terävien korallikivien repiessä jalkapohjia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe