Oi aikoja, oi tapoja

Hyvä ihminen

Tuli näin illan tullen taas mieleen muutama nimi:

Slotte
Henricsson
Kaksonen
Wiitakorpi
Tujunen
Grönman
Nylander
Kari

Tässähän niitä muutama, lisätkää, jos teillekin tulee mieleen.

Kaikkien Aikojen Porvoo!

26

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käräjiltä tuttu

      Kaksi osa-aikaeläkkeellä olevaa johtavaa asiantuntijaa.

      • Eläkkeelle

        Mukava olisi nähdä ainakin toisen ansioluettelo. Siis mistä se asiantuntijuus on tullut. Kenttien jäädyttämisestäkö?


    • pari lisää

      Maria Andersson

      Anne Green

      • linnaan vaan

        Juu tuossa kaksi kukkahattutätiä joille lait ja asetykset ovat täysin tuntemattomia.Molemmat kääntelevät asioita ja antavat jopa perättömiä lausuntoja.Varsinkaan Maria Anderssonista ei taida olla edes kunnon sosiaalityönjohtajaksi.

        Anne Green taas tehtailee perättömiä syytöksiä perheistä Johanna virkkusen kanssa.
        Eikö juuri Anne green ole saanut tuomioita aiemmin.


    • oikeutta !

      Nylander
      On täysin välinpitämätön kaupunkilaisten hyvinvoinnista.Olen aikoinaan puhunut arvoisan kansanedustajan kanssa Porvoon sosiaalivirkailijoiden rikkeistä.Nylander sanoi ettei voi mitään koska kyseessä on lainsäädännöllinen virhe.Tämän voi ilmaista niin jotta edustajamme suojelee toisia virkamiehiä ja kuuluu näin tuohon hyväveli järjestelmään.
      Vai pitäisikö asia ilmaista niin jotta hän suojelee sosiaalijohtajaa sekä Anne Greeniä ja heidän mahdollisia virkarikoksia.

      • ei titteliä

        P.Ruohonen-Lerner. Kaikessa kaikkea vastaan.


      • KokkiKolmonen

      • :_;

      • Suistos
        :_; kirjoitti:

        on puhutuin yksönen.

        Kallio ...


      • hyymmm...
        Suistos kirjoitti:

        Kallio ...

        tässähän näitä...


      • vastuuseen
        hyymmm... kirjoitti:

        tässähän näitä...

        Ainakin Slotten ja Henricssonin voi jo listalta poistaa.


      • sivusta seuranneen
        Suistos kirjoitti:

        Kallio ...

        Ennemminkin s..xi hirmu, kun pitää juosta niiden mustien makkaroiden perässä, milloin espanjoole, milloin iranilainen, milloin ranskalainen ja johtajia kaikki..


      • yksönen
        sivusta seuranneen kirjoitti:

        Ennemminkin s..xi hirmu, kun pitää juosta niiden mustien makkaroiden perässä, milloin espanjoole, milloin iranilainen, milloin ranskalainen ja johtajia kaikki..

        Eli päivitetty lista: Kaksonen jne.


      • &))//
        yksönen kirjoitti:

        Eli päivitetty lista: Kaksonen jne.

        on päässyt listalla Kaksonen, kun nuo muut ovat poliitikkoja tai muita päättäjiä. Eihän Kaksonen ole muuta kuin asuntokauppias. Kyseenalaista mainetta toimillaan saanut kylläkin, joten siinä mielessä sopii "Oi aikoja, oi tapoja"-listalle ihan hyvin. Kärkipaikkaa näyttää pitävän...


      • kadehtiva
        sivusta seuranneen kirjoitti:

        Ennemminkin s..xi hirmu, kun pitää juosta niiden mustien makkaroiden perässä, milloin espanjoole, milloin iranilainen, milloin ranskalainen ja johtajia kaikki..

        törkysuinen hanhi! Pidetäänpäs nyt nämä mustat makkarat täältä palstoilta poissa. Mutta voinhan sen sanoakin, että tietysti sutjakka johtaja. Mitä tekoa on ylipainoisella timpurilla???


      • otto-v
        kadehtiva kirjoitti:

        törkysuinen hanhi! Pidetäänpäs nyt nämä mustat makkarat täältä palstoilta poissa. Mutta voinhan sen sanoakin, että tietysti sutjakka johtaja. Mitä tekoa on ylipainoisella timpurilla???

        Törkysuisen perukkiiblondin ja yksinhuoltajan opastus kuinka yhteiskunnan rahoja voi käyttää remonttitarkoituksiin, opas 1. löytyy, näin voimme hyödyntää verorahoja esim. http://loviisankappeli.blogspot.com


      • arvellaan
        otto-v kirjoitti:

        Törkysuisen perukkiiblondin ja yksinhuoltajan opastus kuinka yhteiskunnan rahoja voi käyttää remonttitarkoituksiin, opas 1. löytyy, näin voimme hyödyntää verorahoja esim. http://loviisankappeli.blogspot.com

        jokuhan täällä on verorahojen väärinkäyttämisen "ammattilainen". Se ei kuitenkaan ole Airi Kallio, jonka sivut ovat fiksua ja järkevää puhetta kulttuuriperinnön säilyttämisestä.

        Moukat, joka edellisen kommentin kirjottaja selvästi on, eivät tämmöisiä asioita ymmärrä. Tuntuupa nyt olevan jollekulle tuo verorahojen käyttö arka asia...hmmm...


      • arvailut sikseen
        arvellaan kirjoitti:

        jokuhan täällä on verorahojen väärinkäyttämisen "ammattilainen". Se ei kuitenkaan ole Airi Kallio, jonka sivut ovat fiksua ja järkevää puhetta kulttuuriperinnön säilyttämisestä.

        Moukat, joka edellisen kommentin kirjottaja selvästi on, eivät tämmöisiä asioita ymmärrä. Tuntuupa nyt olevan jollekulle tuo verorahojen käyttö arka asia...hmmm...

        itsehän niitä vuodatuksia omilla sivuillaan sitoutuneiden avustajina raapustaa, ei kai niitä kukaan muu käy kirjoittelemassa, jos kultuuriperintö säilyttää yhteiskunnan rahoilla omaan piikkiin sehän on hieno asia, mutta kyllä sekin pussi joskus menee kiinni ja asioiden oikeat ymmärtäjät fiksuuntuvat ja huomaavat miten sitä perinnettä vaalitaan- yhteiskunnan turvin...


      • rivosuinen rinsessa
        arvailut sikseen kirjoitti:

        itsehän niitä vuodatuksia omilla sivuillaan sitoutuneiden avustajina raapustaa, ei kai niitä kukaan muu käy kirjoittelemassa, jos kultuuriperintö säilyttää yhteiskunnan rahoilla omaan piikkiin sehän on hieno asia, mutta kyllä sekin pussi joskus menee kiinni ja asioiden oikeat ymmärtäjät fiksuuntuvat ja huomaavat miten sitä perinnettä vaalitaan- yhteiskunnan turvin...

        Ettehän tee helvetin tuppimunat tiedä mistään mitään. Kirjoittelette tänne silkkaa sontaa. Kunniallisia ihmisiä solvaatte kuten Grönmania, Karia ja Slottea


      • stop!
        rivosuinen rinsessa kirjoitti:

        Ettehän tee helvetin tuppimunat tiedä mistään mitään. Kirjoittelette tänne silkkaa sontaa. Kunniallisia ihmisiä solvaatte kuten Grönmania, Karia ja Slottea

        No huhhhuh sun juttujas...


      • mitäss
        arvailut sikseen kirjoitti:

        itsehän niitä vuodatuksia omilla sivuillaan sitoutuneiden avustajina raapustaa, ei kai niitä kukaan muu käy kirjoittelemassa, jos kultuuriperintö säilyttää yhteiskunnan rahoilla omaan piikkiin sehän on hieno asia, mutta kyllä sekin pussi joskus menee kiinni ja asioiden oikeat ymmärtäjät fiksuuntuvat ja huomaavat miten sitä perinnettä vaalitaan- yhteiskunnan turvin...

        höpinää tää on???


      • T.Arkka
        mitäss kirjoitti:

        höpinää tää on???

        kyllä tiedetään.Törkypuhetta tulee kuin paistetusta lampaan päästä. Kuvitellaan että omat tekoset näyttävät vähän paremmilta kun hävyttömästi parjataan muita. Paha mieli tulee sivullisellekin.

        Airi Kallio on nähtävästi kyllin fiksu ohittaakseen kommenteitta nämä mauttomuudet. Lukekaa Uusimaasta hänen uusimmasta innovaatiostaan ja radiokanavastaan. Hatunnoston arvoinen asia niiden mielestä, jotka osaavat muutakin kuin laskea rahojaan.


      • toitottamatta
        T.Arkka kirjoitti:

        kyllä tiedetään.Törkypuhetta tulee kuin paistetusta lampaan päästä. Kuvitellaan että omat tekoset näyttävät vähän paremmilta kun hävyttömästi parjataan muita. Paha mieli tulee sivullisellekin.

        Airi Kallio on nähtävästi kyllin fiksu ohittaakseen kommenteitta nämä mauttomuudet. Lukekaa Uusimaasta hänen uusimmasta innovaatiostaan ja radiokanavastaan. Hatunnoston arvoinen asia niiden mielestä, jotka osaavat muutakin kuin laskea rahojaan.

        ??????????????? :) heh, heh.


      • hutshu
        toitottamatta kirjoitti:

        ??????????????? :) heh, heh.

        se niin puutteessa on, että mustasta makkarasta harhaunia näkee?


      • voihan vee
        hutshu kirjoitti:

        se niin puutteessa on, että mustasta makkarasta harhaunia näkee?

        ja johtajatasoa vielä!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe