Leikeistä/ohjelmasta

Kaaso

Olisiko kenelläkään mitään hyviä ohjelmaideoita häihin? Kaverini pyysi minua kaasoksi. Kysyin mitä hän juhlalta haluaa, hän sanoi haluavansa pari ohjelmanumeroa jotka itse saan valita. Nyt kaipaisin ehdotuksia. Aikaa häihin ei ole paljoa.

4

2970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettineiti

Moi !

Etsi netistä Googlesta Häät. Sieltä löytyy leikkivinkkejä tosi paljon ! Itsekkin olen siellä surffaillut...

• Piia

TuttuJuttu-show on ihan ehdoton! Hääpari selin istumaan ja kaaso sekä bestman heittää väittämiä, joiden paikkansapitävyyden mukaan on parin nostettava tai laskettava peukkunsa. Meillä toimi todella hyvin ja hauskaa oli!

Ja toinen ohjelmanumero kaavoista poiketen oli se, että kaaso ryösti morsiamen tämän tietämättä :) Sillä aikaa sulhanen joutui kehittelemään runon ja sitten etsimään vaimonsa sekä lausumaan runon hänelle... Runoon piti sisältyä yleisöltä 3-4 noukittua sanaa. Toimii.

• Piia 2

Olen itse kaasona heinäkuussa ja olen miettinyt kaverin kanssa kivoja leikkejä. Yksi ainakin on koko juhlaväelle/pöytäkunnittain järjestetty kysely:kuinka hyvin tunnet hääparin? Laita kymmenen kysymystä jaa ne pöytiin ja anna n. kymmenen minuuttia aikaa vastata. Voitte bestmanin kanssa keksiä jotkut pienet palkinnot. Siinä on mielestäni kivasti ajateltu myös häävieraita. Sitten morsiusparille paketointi tehtävä. Kummankin kädet sidotaan, morsiamen oikea ja sulhasen vasen, yhteen. sitten he saavat tehtäväksi paketoida pallon ja lopuksi voidaan sanoa, että he saavat antaa sen heidän tulevalle laspelleen ensimmäiseksi lahjaksi. Se on ainakin hauska kun palloahan ei ole helppo paketoida edes kaksin käsin yksin!
        Sitten vielä perinteinen, joka aina yhtä hauska, tunnistamis tehtävä. Sidotaan morsiamen silmät. Valitaan viisi miestä, myös sulhanen, riviin ja morsian joutuu tunnistamaan omansa esim. nilkasta, korvasta, kädestä... Siinäpä sulle muutama!

• Kesämorsian 2005

Terve,

Yksi erittäin hauskan kuuloinen, jota valitettavasti en kylläkään ole itse päässyt todistamaan (korjaantunee tämän kesän häissä) on ns. lakanaleikki. Eli leikkijät ovatkin tulevat anopit, eikä itse hääpari. Heidän silmänsä sidotaan ja annetaan heille lakana viikattavaksi. Lakanasta on leikattu neljäs kulma pois, eli siitä on tehty kolmion muotoinen. Kuulemma aivan älyttömän hauskaa, kun alkavat sitten ihmetellä, että kumpi mokailee. Ja saa koko hääyleisö nähdä anoppien toimeen tulevuuden ;)

Toinen hauska idea on morsiamen ryöstön sijasta anoppien ryöstö. Kun anopit on ryöstetty, pitää sulhasen hakea avukseen 3 henkilöä morsiamen suvusta ja morsiamen 3 henkilöä sulhasen suvusta. Sitten asia ratkaistaan köydenvedolla! Morsiamen joukkueen voittaessa on voittaja morsiamen äiti ja sulhasen joukkueen voittaessa sulhasen äiti. Voittaja saa "palkinnokseen" esim. valmistaa 5 ruokalajin illallisen tuoreelle parille ensimmäisen vuoden aikana. "Häviäjä" taas pääsee tekemään esim. joulusiivouksen tai kuokkimaan perunamaan nuoren parin kotosalla. Hauskaa ja temmokasta!

Tsemppiä suunnitteluun!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5152
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4597
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1362
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      991
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      823
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      789
    Aihe