Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Leikeistä/ohjelmasta

Kaaso

Olisiko kenelläkään mitään hyviä ohjelmaideoita häihin? Kaverini pyysi minua kaasoksi. Kysyin mitä hän juhlalta haluaa, hän sanoi haluavansa pari ohjelmanumeroa jotka itse saan valita. Nyt kaipaisin ehdotuksia. Aikaa häihin ei ole paljoa.

4

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nettineiti

      Moi !

      Etsi netistä Googlesta Häät. Sieltä löytyy leikkivinkkejä tosi paljon ! Itsekkin olen siellä surffaillut...

    • Piia

      TuttuJuttu-show on ihan ehdoton! Hääpari selin istumaan ja kaaso sekä bestman heittää väittämiä, joiden paikkansapitävyyden mukaan on parin nostettava tai laskettava peukkunsa. Meillä toimi todella hyvin ja hauskaa oli!

      Ja toinen ohjelmanumero kaavoista poiketen oli se, että kaaso ryösti morsiamen tämän tietämättä :) Sillä aikaa sulhanen joutui kehittelemään runon ja sitten etsimään vaimonsa sekä lausumaan runon hänelle... Runoon piti sisältyä yleisöltä 3-4 noukittua sanaa. Toimii.

      • Piia 2

        Olen itse kaasona heinäkuussa ja olen miettinyt kaverin kanssa kivoja leikkejä. Yksi ainakin on koko juhlaväelle/pöytäkunnittain järjestetty kysely:kuinka hyvin tunnet hääparin? Laita kymmenen kysymystä jaa ne pöytiin ja anna n. kymmenen minuuttia aikaa vastata. Voitte bestmanin kanssa keksiä jotkut pienet palkinnot. Siinä on mielestäni kivasti ajateltu myös häävieraita. Sitten morsiusparille paketointi tehtävä. Kummankin kädet sidotaan, morsiamen oikea ja sulhasen vasen, yhteen. sitten he saavat tehtäväksi paketoida pallon ja lopuksi voidaan sanoa, että he saavat antaa sen heidän tulevalle laspelleen ensimmäiseksi lahjaksi. Se on ainakin hauska kun palloahan ei ole helppo paketoida edes kaksin käsin yksin!
        Sitten vielä perinteinen, joka aina yhtä hauska, tunnistamis tehtävä. Sidotaan morsiamen silmät. Valitaan viisi miestä, myös sulhanen, riviin ja morsian joutuu tunnistamaan omansa esim. nilkasta, korvasta, kädestä... Siinäpä sulle muutama!


    • Kesämorsian 2005

      Terve,

      Yksi erittäin hauskan kuuloinen, jota valitettavasti en kylläkään ole itse päässyt todistamaan (korjaantunee tämän kesän häissä) on ns. lakanaleikki. Eli leikkijät ovatkin tulevat anopit, eikä itse hääpari. Heidän silmänsä sidotaan ja annetaan heille lakana viikattavaksi. Lakanasta on leikattu neljäs kulma pois, eli siitä on tehty kolmion muotoinen. Kuulemma aivan älyttömän hauskaa, kun alkavat sitten ihmetellä, että kumpi mokailee. Ja saa koko hääyleisö nähdä anoppien toimeen tulevuuden ;)

      Toinen hauska idea on morsiamen ryöstön sijasta anoppien ryöstö. Kun anopit on ryöstetty, pitää sulhasen hakea avukseen 3 henkilöä morsiamen suvusta ja morsiamen 3 henkilöä sulhasen suvusta. Sitten asia ratkaistaan köydenvedolla! Morsiamen joukkueen voittaessa on voittaja morsiamen äiti ja sulhasen joukkueen voittaessa sulhasen äiti. Voittaja saa "palkinnokseen" esim. valmistaa 5 ruokalajin illallisen tuoreelle parille ensimmäisen vuoden aikana. "Häviäjä" taas pääsee tekemään esim. joulusiivouksen tai kuokkimaan perunamaan nuoren parin kotosalla. Hauskaa ja temmokasta!

      Tsemppiä suunnitteluun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe