Harvinaisuus

Ex-Renuisti

Tänään taustapeiliin ilmestyi näkyville keula, jota voi jo sanoa harvinaisuudeksi. Ihan piti vaihtaa viereiselle kaistalle ja hiljentää, että pääsi näkemään sivusta ja takaakin. Ei hullumman näköinen ollenkaan. Kyseessä oli uudempi koppainen Laguna. Oli ensimmäinen uudempi Laguna, jonka liikenteessä näin. Tuskin oli edes liikkeen koeajoauto, kun ei ollut mitään mainostarroja ja kevyt pesukin olisi paikallaan. Tyylikäs auto ja ihmetyttääkin, miksi niitä ei näy liikenteessä.

4

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-savonlinnalainen

      Joo eipä niitä juurikaan näe liikenteessä... Pääkaupunkiseudulla olen nähnyt vain joitakin. Yksi valkoinen oli taksitolpalla. Taisi olla Vantaan takseja. Sitten meidän nurkilla asustaa musta jonka rekisteri on ARY-... ja jokusen harmaan olen nähnyt, teipeillä tai ilman. Aika heikkoa on.

      Uudesta Méganesta otin kylmät tyypit. Vaikutti oikein jämäkältä, mutta jos olisin uutta Renaultia ostamassa, saattaisin päätyä kuitenkin Clio Sport Toureriin. Sääli että niitäkään ei juuri näe.

      Savonlinnan seudulla on muuten poikkeuksellisen paljon Renaulteja, myös uusia malleja. Sikäläinen liike Auto-Kilta on pärjännyt jossain tyytyväisyystilastoissa.

      • ----------

        Ehkä niitä ei näy siksi, kun kukaan ei halua paskaa rapeaa ranskalaista. Onhan se nähty jo aiemmin, kaikki lagunat ovat olleet aivan susia eikä niistä hyvää sanottavaa löydy. Näkeehän sen jo hinnoistakin, 2002 ja uudempia lagunoita saa muutamalla tonnilla. Aika hyvä arvonalennus ollut.


      • lakuuuna
        ---------- kirjoitti:

        Ehkä niitä ei näy siksi, kun kukaan ei halua paskaa rapeaa ranskalaista. Onhan se nähty jo aiemmin, kaikki lagunat ovat olleet aivan susia eikä niistä hyvää sanottavaa löydy. Näkeehän sen jo hinnoistakin, 2002 ja uudempia lagunoita saa muutamalla tonnilla. Aika hyvä arvonalennus ollut.

        Ensinnäkin, läheskään kaikki eivät ole en enempää rikki olleet kuin muutkaan autot. Toiseksi, tuo rapeus on muinaisjäänne jostain 80-luvun ajoilta. Ranskalaisten pellit ovat kestävämpiä kuin muiden. Japsit ja perussaksalaiset jäävät auttamatta kakkosiksi. Audi ja Volvo varauksin ovat yhtä hyviä tai parempia pelleiltään.
        Laguna II on ajoltaan loistava eli pesee silläkin osa-alueella kilpailijansa. Äänieritys ko. autossa on niin hyvä, että miltä tahansa muulta merkiltä pitää laittaa viivalle joku helvetin kallis huippumalli, jotta päästäisiin samalle tasolle. Tosin useimmilta merkeiltä ei niin hiljaista huippumallia olekaan.


      • Sitroon
        lakuuuna kirjoitti:

        Ensinnäkin, läheskään kaikki eivät ole en enempää rikki olleet kuin muutkaan autot. Toiseksi, tuo rapeus on muinaisjäänne jostain 80-luvun ajoilta. Ranskalaisten pellit ovat kestävämpiä kuin muiden. Japsit ja perussaksalaiset jäävät auttamatta kakkosiksi. Audi ja Volvo varauksin ovat yhtä hyviä tai parempia pelleiltään.
        Laguna II on ajoltaan loistava eli pesee silläkin osa-alueella kilpailijansa. Äänieritys ko. autossa on niin hyvä, että miltä tahansa muulta merkiltä pitää laittaa viivalle joku helvetin kallis huippumalli, jotta päästäisiin samalle tasolle. Tosin useimmilta merkeiltä ei niin hiljaista huippumallia olekaan.

        " Laguna II on ajoltaan loistava eli pesee silläkin osa-alueella kilpailijansa. Äänieritys ko. autossa on niin hyvä, että miltä tahansa muulta merkiltä pitää laittaa viivalle joku helvetin kallis huippumalli, jotta päästäisiin samalle tasolle. Tosin useimmilta merkeiltä ei niin hiljaista huippumallia olekaan. "

        .
        - Kyllä ainakin minun koeajamassani oli ohjaustehostin ihan yhtä kuusaalla kuin Relluissa viime vuosina on ollut. Sääli, vielä 80-luvulla Renault oli suunnilleen paras auto ajaa. Ohiajomelukin kuuluu, tosin olen itse testaillut vain Breakkeja. Mutta minusta Lakuuna häviää C5:lle molemmilla osa-alueilla 2-0. Toki hintaeroakin tietysti on Renaultin eduksi. - Pögöttiä en ole testannut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe