Jyväskylässä? Auton osto edessä, etoo jo etukäteen tärkeilevät
tai epäystävälliset automyyjät, joihin olen aikaisemmin
JKL:n autokaupoissa törmännyt usein.
Missä autokaupassa saa parasta palvelua
26
9670
Vastaukset
- Rhnn,rhhnnn
Nimen perusteella Autobest tarjoaa parhaan palvelun.No,ei se paljon ainakaan siitä heitä,ostettiin sieltä ukolle auto.Hyvä on ollut ja asiakaspalvelusta (Tommi ) jäi tosi kiva fiilis.Auto-Palesta ei saatu edes myyjää kiinni,ostettiin Nissan sitten Auto-Bestistä.Käy se niinkin.Laakkosen Autotaloon ei Mazdan myynnin jälkeen tee enää mieli.Mikään ei oikein pelittänyt.Jyväskylän alueen autoliikkeet tarvitsisivat myyntikoulutusta ja psykologian oppeja rutkasti lisää.Kun myyjä ei osaa huomentaa sanoa, niin kuinka muka osaisi autoa kaupata.Asiakkaat eivät myöskään osaa vaatia palvelua,hämäläisyyttä vai mitä ?
- kokemusta on
pääsääntöisesti asiallisia, mutta sitten, kun joutuu tuonne työnvastaanottoon, niin näyttää olevan monessa paikkaa tapana vittuilla asiakkaille takuuhommistakin,, joista kumminkin liikkeet saa rahansa pois tehtaalta lähes poikkeuksetta, jos ei sitten ole töpeksitty itse ja tehdään samaa hommaa uudestaan niin silloin se jää liikkeen vahingoksi, mutta harva työjohtaja lienee edes osaketta omistaa noissa puljuissa, että luulisi olevan tyytyväisiä, että töitä edes on...
Eteläsuomessa, jos vaan kulkee niin kannattaa siirtyä sinne asiakkaaksi saa paremman palvelun myös auton oston jälkeen
- Asiakkuus kannattaa
Jyväskylän autoliikkeiden henkilökunnan palvelualttius. Ilmeisesti pitää olla pukeutunut
liituraitapukuun, jotta saa automyyjiltä asianmukaista palvelua. Tällainen tavis farkkukundi
on kai liian köyhän oloinen paikallisten autoliikkeiden näkökulmasta, vaikka pankkitilillä
onkin rahat vaikka miten kalliin auton ostoon. Jos ei asiakas kiinnosta, niin ilmeisesti näillä
kaikkitietävillä myyjillä on liian kovat liksat.- Gfh
Ja tähän sitten joltain "tositarina" siitä, kun eräs tuttu meni mersukauppaan työhaalareissa jne :)
- vwgolf
Gfh kirjoitti:
Ja tähän sitten joltain "tositarina" siitä, kun eräs tuttu meni mersukauppaan työhaalareissa jne :)
Autobestistä ostettiin auto ja oltiin myyjään (Juha K) hyvin tyytyväisiä. Ystävällinen, reilu ja asiantunteva. Muissa liikkeissä oli normi autokauppias-tyyliä, ei houkuttanut ostaa.
- Raipe M
vwgolf kirjoitti:
Autobestistä ostettiin auto ja oltiin myyjään (Juha K) hyvin tyytyväisiä. Ystävällinen, reilu ja asiantunteva. Muissa liikkeissä oli normi autokauppias-tyyliä, ei houkuttanut ostaa.
Palvelu ja automyyjä T.Mäntylä Palen ykköstykki! kandee ajella kauempaakin.
- wenita
Käy Tasan autotalossa Laukaan tien varressa.
Jos olet nainen saat siellä tosi hyvää palvelua. Varmaan saman kohtelun saat vaikka olisit mies. Ystävättärenikin osti sieltä auton ja kehui palvelua ystävälliseksi.
Autopalellakin palvellaan, mutta Rinta-Joupille ei kannata mennä. Palvelua et saa ja päivä on pilalla.- Anonyymi
En kyllä saanut minkäänlaista palvelua. Automme on ostettu Tasan autosta ja huollettukin tähän asti, mutta enää en käytä kyseisen huollon palvelua. Viimeksi, kun vaihdatin talvirenkaat toisessa liikkeessä, syttyi vihreä merkkivalo jostain anturijutusta eikä sitä saatu siellä sammumaan, kehoittivat ajamaan Tasan autoon. Sain hallista innottoman miehen ulos autoon katsomaan vikaa . Hän istahti penkille, lausahti, että jaa,tällainen vika, kuule, mulla ei o aikaa tällaisiin. Kysyin tyrmistyneenä, että jääkö merkkivalo palamaan sitten aina. Vastaus oli, ettei se haittaa, potki renkaita aina välillä.
Jos olisin ollut mies, ei kyllä näin olisi kohdeltu. Menettivätpä yhden asiakkaan. Menin muualle. - Anonyymi
En kyllä saanut minkäänlaista palvelua. Automme on ostettu Tasan autosta ja huollettukin tähän asti, mutta enää en käytä kyseisen huollon palvelua. Viimeksi, kun vaihdatin talvirenkaat toisessa liikkeessä, syttyi vihreä merkkivalo jostain anturijutusta eikä sitä saatu siellä sammumaan, kehoittivat ajamaan Tasan autoon. Sain hallista innottoman miehen ulos autoon katsomaan vikaa . Hän istahti penkille, lausahti, että jaa,tällainen vika, kuule, mulla ei o aikaa tällaisiin. Kysyin tyrmistyneenä, että jääkö merkkivalo palamaan sitten aina. Vastaus oli, ettei se haittaa, potki renkaita aina välillä.
Jos olisin ollut mies, ei kyllä näin olisi kohdeltu. Menettivätpä yhden asiakkaan. Menin muualle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin ollut mies, ei kyllä näin olisi kohdeltu. Menettivätpä yhden asiakkaan. Menin muualle.Tasan varma että Tasan Auto vaihtuu johonkin toiseen liikkeeseen, 10 päivää nyt odotellut tarjousta.........ei tartte enää vaivautua. kerrottava tutuillekin että on vissiin Suomen menestyneimpiä firmoja kun ei tarvii maksukykyisistä asiakkaista välittää. Kuluuhan ne päivät siellä kahvihuoneessa lorvaillessakin kuten käydessäni, nippanappa ovea lähinnä ollut myyjä vaivautui ottamaan yhteystiedot tarjousta varten.
- Auton ostanut nainen
Jyväskylästä ei oikein löytynyt halukkuutta myydä, niissä paikoissa, joissa kiinnostava kohde olisi ollut. Meillä ei ole aikaa tuhlata turhanpäiväiseen, ja jos sovituista ajoista ja asioista ei voida pitää kiinni, edes suunnilleen, se tarkoittaa, että myyntihaluja ei ole. Ymmärtäisin kyllä, jos olisi kiire, mutta kun lähinnä näytti olevan pakoilua. No, Laakkosella oli hyvä palvelu, mutta myyjä oli tuttu jo ennestään. Valitettavasti ko. auto ei meille soveltunut, joten jäi kaupat tekemättä. Vietimme sitten päivän Tampereella, ja löysimme sieltä hyvän meille sopivan auton. Kakkosauton kun vaihdoimme, niin ostimme pienestä Jyväskyläläisestä autoliikkeestä. Palvelu oli hyvää, ja aikataulut joustivat myyjän puolesta.
Kannattaisi alkaa noissakin paikoissa ymmärtämään, että naisetkin tuovat rahaa. Ja jos ei naisen tuoma raha kelpaa, niin sitten voi olla ilman. En todellakaan osta sikaa säkissä, ja turhilla puheilla on paras karkoittaa rahani muualle. Siis talopakettikauppiaatkin kohtelivat asiallisemmin kuin autokauppiaat, kun kilpailutin paljonkin rakennusaikaisia hankintojamme. Ongelmia ei ole ollut ns. rautakaupoissakaan. Mutta autokaupoissa on vielä jokin kummallinen kulttuuri.
Muistan kaikkein karkeimpana lausahduksena, sen, että kun ei turvaistuimet mahtuneet tiettyyn autoon, niin myyjä sanoi, että ei kai se mies niitä lapsia niin paljon kuskaakaan. Ja koko ajan olin ostamassa autoa itselleni. Jotenkin se kuvitteli, että minä ajan sitten sillä kakkosautollamme, ja tottakai puolisolle tulee se uusi :) Ja sitäpaitsi, mies kyllä kuljettaa heitä vähintään yhtä paljon kuin minäkin. Ja toisekseen, auto on minulle välttämättömyyshyödyke. Sen suurin merkitys on se, että se vie perheeni paikasta toiseen, kaikki mahtuvat kyytiin, ja se suostuu viemään minut töihin ja muksut hoitoon silloin kun pitää mennä. Auton väri, ynnä muut turhanpäiväisyydet ovat täysin toisarvoisia tekijöitä. Kaksi autoa ostaneena; osaan tehdä kyllä taustatyön itsekin. Ei tulisi pieneen mieleenkään laittaa valtavia rahasummia kiinni johonkin huonosti harkittuun.
No, jos joku Jyväskylän automyyjä tätä lukee, niin kannattaa pistää korvan taakse se, että naisillakin on nykyään omaa rahaa, ja hekin tekevät päätöksiä myös autokaupoilla- Kyllä minullakin oli asiantuntijatukea taustalla (niin, sekään ei ollut mieheni), joten hirveästi ei kannata yrittää huijatakaan. En tästä eteenkään päin tule autokaupoille jakkupuvussa ja korkokengissä. Se ei silti tarkoita, että en olisi autoa ostamassa. Ja vaikka minulla ei lapsilauma mukana olisikaan (kamala ajatuskin) siellä kaupassa, niin jossakin he ovat senkin ajan. Jotenkin tuntuu oudolta ajatus siitä, että joku viitsisi autokaupoissa huvin vuoksi kiertää, itse en ainakaan tunne yhtään perheen äitiä, joka siellä virkistäytymässä kulkisi. Väitän, että miehet harrastavat sellaista useammin. Ja vielä pikku varoitus; me naiset puhumme paljonkin näistä asioista siellä hiekkalaatikonkin reunalla. Vielä enemmän työpaikoilla. Joten paha kello kauas kuuluu. Yhden asiakkaan huono kohtelu voi johtaa useammankin kaupan tekemättömyyteen. Sen sijaan tiedän, että mm. ystävättäreni on hankkinut auton tuolta Tamperelaiselta automyyjältä osittain suosittelujeni pohjalta.- LEVIÄÄ
Lisäisi tuohon edelliseen vielä sen, että meillä naisilla on tapana pohtia yhdessä asioita juuri tuolla hiekkalaatikolla, jonne myös moni mieskin lastensa kanssa eksyy, joten hiekkalaatikkokeskustelut saavat laajempaa ulottuvuutta usein jo siellä hiekkalaatikolla. Miehet ovat kiinnostuneita autoista enemmän kuin naiset, joten silloin kun nainen autoista puhuu hiekkalaatikolla; herää myös miehien uteliaisuus.
Naisen huonosta kohtelusta autoasioinnin yhteydessä kiinnostaa aina MIEHIÄ, josta myös he puhuvat työpaikoillaan. Ai että Tampereella palvelu pelaa? - KAUPASSA
LEVIÄÄ kirjoitti:
Lisäisi tuohon edelliseen vielä sen, että meillä naisilla on tapana pohtia yhdessä asioita juuri tuolla hiekkalaatikolla, jonne myös moni mieskin lastensa kanssa eksyy, joten hiekkalaatikkokeskustelut saavat laajempaa ulottuvuutta usein jo siellä hiekkalaatikolla. Miehet ovat kiinnostuneita autoista enemmän kuin naiset, joten silloin kun nainen autoista puhuu hiekkalaatikolla; herää myös miehien uteliaisuus.
Naisen huonosta kohtelusta autoasioinnin yhteydessä kiinnostaa aina MIEHIÄ, josta myös he puhuvat työpaikoillaan. Ai että Tampereella palvelu pelaa?Fiksu autokauppias/huoltopäällikkö ei tuijota asiakkaan vasemman käden nimettömään vain hölmö sen tekee...ei se ihmisestä ja varsinkaan naisesta koko totuutta kerro.
Nainen, joka yksin autokauppaan/autohuoltoon tulee, hänellä voi olla laaja sosiaalinen verkosto eri alan asintuntijoita jo ihan työnsä puolestakin...ja voihan hän olla myös tuleva poliittinen vaikuttaja, kuka tahansa...saattaa myös hän olla selvillä esim. hyvästä kauppatavasta ja yrittämisestä sekä siihen liittyvästä vastuusta. - Kuinka voin palvella?
KAUPASSA kirjoitti:
Fiksu autokauppias/huoltopäällikkö ei tuijota asiakkaan vasemman käden nimettömään vain hölmö sen tekee...ei se ihmisestä ja varsinkaan naisesta koko totuutta kerro.
Nainen, joka yksin autokauppaan/autohuoltoon tulee, hänellä voi olla laaja sosiaalinen verkosto eri alan asintuntijoita jo ihan työnsä puolestakin...ja voihan hän olla myös tuleva poliittinen vaikuttaja, kuka tahansa...saattaa myös hän olla selvillä esim. hyvästä kauppatavasta ja yrittämisestä sekä siihen liittyvästä vastuusta.Kerronpa minäkin naisasiakkaan kokemukseni Jyväskylänseudun autokauppojen/automyyjien palveluista. Olen aina ajatellut, että olen ensisijaisesti ihminen - kuten ajattelen muidenkin olevan. Toimin itse palveluammatissa ja työssäni kohtaan ja palvelen ihmisiä koko työaikani. Asiakkaat ovat toki kaikki erilaisia, jokainenhan meistä on ainutkertainen persoona. Yritän palvella kaikkia asiakkaita heidän yksilöllisten tarpeidensa mukaan sukupuolesta riippumatta.
Vain muutama vuosi sitten olin akuutisti etsimässä ja ostamassa käytettyä autoa Jyväskylänseudun autoliikkeistä. Kävin silloin yksin katselemassa ja miettimässä itselleni parasta vaihtoehtoa kaikissa seudun autoliikkeissä. Ällistyttävää kyllä, minua ei tultu palvelemaan oma-aloitteisesti yhdessäkään liikkeessä, ei vaikka kävin jokaisessa liikkeessä kahtena eri päivänä ja viivyin kussakin liikkeessä mielestäni melko kauan. Tosin eräässä liikkeessä yksi pukupäällinen mies kyllä kerran ohimennessään tervehti. Se jäi mieleen, koska se oli niin poikkeuksellista. Muualla ei edes tervehditty.
Katselinpa sitten kotona netin kautta itselleni sopivan auton. Autoliikkeessä jossa tämä auto oli, menin jopa istumaan kyseiseen autoon. Kukaan myyjä ei kiinnostunut minusta vaikka istuin ja tutkin ao. autoa puoli tuntia. Meninpä siitä sitten itse tiskille, ja vähän vaikeasti alkoi jotain tapahtua asiakaspalvelun suuntaisesti.
Koska palvelu ei todellakaan vakuuttanut minua, pyysin vielä saada käydä tutun miehen kanssa katsomassa kyseistä autoa. Kun tämä mies oli sitten mukana (vaikka hän ei mitenkään ollut osallisena kaupoissa eikä sidoksissa minuun) niin johan alkoi esittelyt ja koeajot. Siinä muutamia muitakin autoja sitten katseltiin ja kokeiltiin. Ostin kuitenkin juuri sen auton josta alunperinkin olin nettitietojen perusteella kiinnostunut.
Käsityksekseni jäi, että minä henkilökohtaisesti olen pelkkää ilmaa autokaupassa. Vai pitäisikö minun tulkita jotain suurempaa siitä yhdestä tervehdyksestä? Tervehdys tapahtui eri liikkeessä josta autoni ostin, ja nyt kun tarkemmin ajattelen, ehkä tervehtijä ei ollutkaan myyjä... - naureskelen täällä
Kuinka voin palvella? kirjoitti:
Kerronpa minäkin naisasiakkaan kokemukseni Jyväskylänseudun autokauppojen/automyyjien palveluista. Olen aina ajatellut, että olen ensisijaisesti ihminen - kuten ajattelen muidenkin olevan. Toimin itse palveluammatissa ja työssäni kohtaan ja palvelen ihmisiä koko työaikani. Asiakkaat ovat toki kaikki erilaisia, jokainenhan meistä on ainutkertainen persoona. Yritän palvella kaikkia asiakkaita heidän yksilöllisten tarpeidensa mukaan sukupuolesta riippumatta.
Vain muutama vuosi sitten olin akuutisti etsimässä ja ostamassa käytettyä autoa Jyväskylänseudun autoliikkeistä. Kävin silloin yksin katselemassa ja miettimässä itselleni parasta vaihtoehtoa kaikissa seudun autoliikkeissä. Ällistyttävää kyllä, minua ei tultu palvelemaan oma-aloitteisesti yhdessäkään liikkeessä, ei vaikka kävin jokaisessa liikkeessä kahtena eri päivänä ja viivyin kussakin liikkeessä mielestäni melko kauan. Tosin eräässä liikkeessä yksi pukupäällinen mies kyllä kerran ohimennessään tervehti. Se jäi mieleen, koska se oli niin poikkeuksellista. Muualla ei edes tervehditty.
Katselinpa sitten kotona netin kautta itselleni sopivan auton. Autoliikkeessä jossa tämä auto oli, menin jopa istumaan kyseiseen autoon. Kukaan myyjä ei kiinnostunut minusta vaikka istuin ja tutkin ao. autoa puoli tuntia. Meninpä siitä sitten itse tiskille, ja vähän vaikeasti alkoi jotain tapahtua asiakaspalvelun suuntaisesti.
Koska palvelu ei todellakaan vakuuttanut minua, pyysin vielä saada käydä tutun miehen kanssa katsomassa kyseistä autoa. Kun tämä mies oli sitten mukana (vaikka hän ei mitenkään ollut osallisena kaupoissa eikä sidoksissa minuun) niin johan alkoi esittelyt ja koeajot. Siinä muutamia muitakin autoja sitten katseltiin ja kokeiltiin. Ostin kuitenkin juuri sen auton josta alunperinkin olin nettitietojen perusteella kiinnostunut.
Käsityksekseni jäi, että minä henkilökohtaisesti olen pelkkää ilmaa autokaupassa. Vai pitäisikö minun tulkita jotain suurempaa siitä yhdestä tervehdyksestä? Tervehdys tapahtui eri liikkeessä josta autoni ostin, ja nyt kun tarkemmin ajattelen, ehkä tervehtijä ei ollutkaan myyjä...Noissa suurissa autoliikkeissä eletään jotain luolamiehen aikaa, mitä asenteisiin tulee. Asiakas tuntuu olevan vain välttämätön paha, joka keskeyttää hyvät lorvailut. Minulle ei ole oikein ikinä selvinnyt tuon jutun juoni. Mutta Jyväskylässäkin toimii pienempiä autoliikkeitä, joissa oikeasti on myös palvelualttiutta. Mainostaa ei saa, mutta kannattaa katsella niitä esimerkiksi nettiautosta tai vastaavista.
Muuten, yksi hassu piirre on se, että rahoituksia tuputetaan, vaikka minäkin selvästi kerroin, että säästöillä maksetaan. Olisi kuulemma parempi tapa tuo rahoitus. Naisen logiikkaani ei mene millään, miten se voisi olla minulle parempi tapa, että elän velaksi ja maksan korkoja kuin että ostaisin autoni ilman rahoituskuvioita. Jos minulla olisi asiakas, joka sanoo, että maksaa mieluummin heti kaiken, niin olisin vain onnellinen. Mutta taitaa tulla autoliikkeillekin jotain voittoa rahoitusyhtiöiltä.
Muuten, Jyväskylässä tuntuu olevan myös Suomen kalleimmat pyyntihinnat vaihtoautoissa. Että jo senkin vuoksi kannattaa vertailla. Me saimme paremman yksilön ja vähemmän ajetun erittäin paljon halvemmalla muualta. Taitaa olla niinkin, että kilpailua on toisissa paikoissa enemmän (esimerkiksi Tampere). Hyvin onnistuu autoliikkeiden kiertäminen etukäteissuunnittelulla. - Tema@werf
naureskelen täällä kirjoitti:
Noissa suurissa autoliikkeissä eletään jotain luolamiehen aikaa, mitä asenteisiin tulee. Asiakas tuntuu olevan vain välttämätön paha, joka keskeyttää hyvät lorvailut. Minulle ei ole oikein ikinä selvinnyt tuon jutun juoni. Mutta Jyväskylässäkin toimii pienempiä autoliikkeitä, joissa oikeasti on myös palvelualttiutta. Mainostaa ei saa, mutta kannattaa katsella niitä esimerkiksi nettiautosta tai vastaavista.
Muuten, yksi hassu piirre on se, että rahoituksia tuputetaan, vaikka minäkin selvästi kerroin, että säästöillä maksetaan. Olisi kuulemma parempi tapa tuo rahoitus. Naisen logiikkaani ei mene millään, miten se voisi olla minulle parempi tapa, että elän velaksi ja maksan korkoja kuin että ostaisin autoni ilman rahoituskuvioita. Jos minulla olisi asiakas, joka sanoo, että maksaa mieluummin heti kaiken, niin olisin vain onnellinen. Mutta taitaa tulla autoliikkeillekin jotain voittoa rahoitusyhtiöiltä.
Muuten, Jyväskylässä tuntuu olevan myös Suomen kalleimmat pyyntihinnat vaihtoautoissa. Että jo senkin vuoksi kannattaa vertailla. Me saimme paremman yksilön ja vähemmän ajetun erittäin paljon halvemmalla muualta. Taitaa olla niinkin, että kilpailua on toisissa paikoissa enemmän (esimerkiksi Tampere). Hyvin onnistuu autoliikkeiden kiertäminen etukäteissuunnittelulla.Juu,
autobestistä tuli kiesi tuossa kesällä haettua. Oli asiallinen palvelu (Juha K) ja hommat meni ihan putkeen kun vaihtoauto hyvityskin meni kohdilleen.
Vähän noi kauppaan liittyneet autonviilaukset meni hankaliksi, mutta kesäloma aika sotkee muutenkin juttuja eli sinänsä homma oli kuitenkin ihan ok hoidossa.
Hämiksellä kävin ennen bestiä ja täytyy sanoa että eräs hiukan vanhempi ja pyöreämpi autonmyyjä omalla käytöksellään karkoitti minut siitä liikkeestä. Meinasin jo oikeasti kysyä että eikö täällä ole toista myyjää kun en herran veemäistä asennetta nyt millään jaksaisi, asiakas kun satun kuitenkin olemaan :-) Mutta kävelin kuitenkin liikeestä pois ja ostin muualta.
Juu, nuo autojen hinnat oli kans vähän tapetilla ja mietin vakavasti josko lähtisi katselemaan tampereen tarjontaa mutta kun tarkemmin hintoja vertasi niin ero hinnoissa ei ollut kuin 100 - 200 euroa (tinkivara :-) jollekkin ) kyseisessä autossa jonka sitten bestiltä ostin.
- car+
Ei ainakaan Hämeen Autossa!
- Anonyymi
Jos autokauppias meinaa tehdä niin ainoa oikea paikka on Rinta-Jouppi, sen parempaa ja asiallista palvelua ei muualta saa ja tämä on totta. Kahdet autokaupat olen neljän vuoden sisällä tehnyt ja molemmilla kerroilla kaupat sujui ripeästi ja kivuttomasti.
- Anonyymi
80-luvun lopulla ja 90-luvun alkupuoliskolla vielä palvelu palasi.
Muistaakseni , ; ) ja sen jälkeen en ole palvelua hirveästi tarvinnutkaan . Tutustuu itse tuotteeseen ja tarjoaa , jää tai ei , Mutta vaaan sen verran , ettei putoa vaikka ostos hajoaisi atomeiksi liikkeestä ulosajon jälkeen.. - Anonyymi
Murasen auto on paras autoliike. Ei ole pelkkä perävalotakuu. Hyvittävät vielä vuodenkin päästä ilmaantuvia mahdollisia vikoja. Lisäksi palvelu on parasta A-luokkaa.
- Anonyymi
Murtsi rules!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murtsi rules!
Hyvä Muranen, kiitos kommentistasi.
- Anonyymi
Älä rakenna mielikuvaa etukäteen .
- Anonyymi
Oletko jo päättänyt mihin muutat asumaan ? Olethan kysellyt aluieden asukkaiden arvioita ?
- Anonyymi
Tasan Autosta on kokemusta. Palvelevat ystävällisesti, mutta kusettavat asiakasta sumeilematta, kokemusta on. Mm. värivahalla isot naarmut piiloon uudehkosta autosta ja naarmut paljastuivat ensimmäisen pesun yhteydessä. Minulla oli ollut kuulema mahdollisuus tarkastaa auto ennakkoon tuolta osin. Lisäksi huolloista annettiin väärää tietoa, joka asia olisi kannattanut tarkastaa ennakkoon.
- Anonyymi
SMcars Jyväskylässä on täysi huijari pulju. Autoa ei oltu tankattu, jotta koeajon aikana näkyviä vikoja ei tullut esiin , auton huoltopapereita ei saatu ikinä (huollot "tehty" kaverin firmassa ja nekin päin persiitä). Auto hajosi 5km myyjän paikasta ja itse myyjä katosi saman tein, kun tuli ongelmia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670