PIKKUSUUTIN JA TEHARI? MITÄJÄ?

-iom

mitä jos on gilera smt 09 ssä tehoputki, ja 70 suutin?
(on sähkörajotin)

TOIMIIKO 70 suuttimella?

9

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin se ainakin toimii, mutta suosittelen pistämään 80 - 85 suuttimen teharin kanssa. Ettei kone vaan leipase kiinni.

• -iom

miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
        Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muuta

• -iom kirjoitti:

miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
        Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muuta

Kyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^

• fgyjg
        buum kirjoitti:

Kyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^

miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
        sry oon tietämätön

• -iom
        fgyjg kirjoitti:

sry oon tietämätön

sitä mäki halusin tietää

• buum
        fgyjg kirjoitti:

sry oon tietämätön

En ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
        Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.

• Sepoxxx
        buum kirjoitti:

En ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
        Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.

joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen

• -iom
        Sepoxxx kirjoitti:

joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen

täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
        你好,您想要什么?

• -HP-
        -iom kirjoitti:

täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
        你好,您想要什么?

Eli kun suutin on liian pieni, moottori käy ns. laihoilla. (liikaa happea)
        Tämä johtaa siihen että palolämpötila nousee ja männän kiinnileikkaantuminen on hyvin todennäköistä. =P
        Ja jos joku ei vielä tiedä, männän leikkaaminen tarkoittaa sitä, kun mäntä sulaa sylinteriin ja jää kiinni.

Toivottavasti auttoi. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      80
      6398
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      444
      4471
    3. Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille

34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön
      Maailman menoa
      61
      3638
    4. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      115
      2290
    5. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      135
      2275
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      22
      1026
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      970
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      44
      875
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      89
      802
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      59