mitä jos on gilera smt 09 ssä tehoputki, ja 70 suutin?
(on sähkörajotin)
TOIMIIKO 70 suuttimella?
PIKKUSUUTIN JA TEHARI? MITÄJÄ?
9
408
Vastaukset
Jotenkin se ainakin toimii, mutta suosittelen pistämään 80 - 85 suuttimen teharin kanssa. Ettei kone vaan leipase kiinni.
- -iom
miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muuta -iom kirjoitti:
miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muutaKyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^
- fgyjg
buum kirjoitti:
Kyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^
miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
sry oon tietämätön - -iom
fgyjg kirjoitti:
sry oon tietämätönsitä mäki halusin tietää
fgyjg kirjoitti:
sry oon tietämätönEn ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.- Sepoxxx
buum kirjoitti:
En ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen
- -iom
Sepoxxx kirjoitti:
joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen
täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
你好,您想要什么? - -HP-
-iom kirjoitti:
täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
你好,您想要什么?Eli kun suutin on liian pieni, moottori käy ns. laihoilla. (liikaa happea)
Tämä johtaa siihen että palolämpötila nousee ja männän kiinnileikkaantuminen on hyvin todennäköistä. =P
Ja jos joku ei vielä tiedä, männän leikkaaminen tarkoittaa sitä, kun mäntä sulaa sylinteriin ja jää kiinni.
Toivottavasti auttoi. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4173598Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991358Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501236
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39950