mitä jos on gilera smt 09 ssä tehoputki, ja 70 suutin?
(on sähkörajotin)
TOIMIIKO 70 suuttimella?
PIKKUSUUTIN JA TEHARI? MITÄJÄ?
9
466
Vastaukset
Jotenkin se ainakin toimii, mutta suosittelen pistämään 80 - 85 suuttimen teharin kanssa. Ettei kone vaan leipase kiinni.
- -iom
miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muuta -iom kirjoitti:
miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muutaKyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^
- fgyjg
buum kirjoitti:
Kyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^
miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
sry oon tietämätön - -iom
fgyjg kirjoitti:
miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
sry oon tietämätönsitä mäki halusin tietää
fgyjg kirjoitti:
miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
sry oon tietämätönEn ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.- Sepoxxx
buum kirjoitti:
En ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen
- -iom
Sepoxxx kirjoitti:
joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen
täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
你好,您想要什么? - -HP-
-iom kirjoitti:
täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
你好,您想要什么?Eli kun suutin on liian pieni, moottori käy ns. laihoilla. (liikaa happea)
Tämä johtaa siihen että palolämpötila nousee ja männän kiinnileikkaantuminen on hyvin todennäköistä. =P
Ja jos joku ei vielä tiedä, männän leikkaaminen tarkoittaa sitä, kun mäntä sulaa sylinteriin ja jää kiinni.
Toivottavasti auttoi. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602