PIKKUSUUTIN JA TEHARI? MITÄJÄ?

-iom

mitä jos on gilera smt 09 ssä tehoputki, ja 70 suutin?
(on sähkörajotin)

TOIMIIKO 70 suuttimella?

9

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotenkin se ainakin toimii, mutta suosittelen pistämään 80 - 85 suuttimen teharin kanssa. Ettei kone vaan leipase kiinni.

      • -iom

        miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
        Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muuta


      • -iom kirjoitti:

        miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
        Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muuta

        Kyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^


      • fgyjg
        buum kirjoitti:

        Kyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^

        miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
        sry oon tietämätön


      • -iom
        fgyjg kirjoitti:

        miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
        sry oon tietämätön

        sitä mäki halusin tietää


      • fgyjg kirjoitti:

        miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
        sry oon tietämätön

        En ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
        Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.


      • Sepoxxx
        buum kirjoitti:

        En ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
        Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.

        joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen


      • -iom
        Sepoxxx kirjoitti:

        joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen

        täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
        你好,您想要什么?


      • -HP-
        -iom kirjoitti:

        täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
        你好,您想要什么?

        Eli kun suutin on liian pieni, moottori käy ns. laihoilla. (liikaa happea)
        Tämä johtaa siihen että palolämpötila nousee ja männän kiinnileikkaantuminen on hyvin todennäköistä. =P
        Ja jos joku ei vielä tiedä, männän leikkaaminen tarkoittaa sitä, kun mäntä sulaa sylinteriin ja jää kiinni.

        Toivottavasti auttoi. =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe