mitä jos on gilera smt 09 ssä tehoputki, ja 70 suutin?
(on sähkörajotin)
TOIMIIKO 70 suuttimella?
PIKKUSUUTIN JA TEHARI? MITÄJÄ?
9
466
Vastaukset
Jotenkin se ainakin toimii, mutta suosittelen pistämään 80 - 85 suuttimen teharin kanssa. Ettei kone vaan leipase kiinni.
- -iom
miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muuta -iom kirjoitti:
miten mun kaverilla ku on vieläki vakio suutin tehari ja ajanu yli 4000km eikä mitää ongelmaa o_O
Se on vaa laittanu teharin kiinni ei mitää muutaKyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^
- fgyjg
buum kirjoitti:
Kyllä sillä kone leipoo jos vakio suutin on. Tämä on testattu. ^^
miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
sry oon tietämätön - -iom
fgyjg kirjoitti:
miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
sry oon tietämätönsitä mäki halusin tietää
fgyjg kirjoitti:
miten liian pieni suutin vaikuttaa leipomiseen??
sry oon tietämätönEn ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.- Sepoxxx
buum kirjoitti:
En ole varma tiedänkö sitä itsekkään, mutta liian pieni suutin ei anna tarpeeksi bensaa sylinterille jolloin mäntä voi leikata kiinni. o_O Joku fiksumpi vastatkoon paremmin. ^^
Suosittelen kuitenkin isompaa suutinta.joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen
- -iom
Sepoxxx kirjoitti:
joo pojjat, olen laittanu näitä vehkeitä sen 10 vuotta elikkä tiedän että sylinterissä ei saisi olla näätiä muita karvaisia otuksia, ja lopettakaa se mummojen henkisesti nussiminen
täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
你好,您想要什么? - -HP-
-iom kirjoitti:
täällä kaivataan kunnon vastauksia eikä tuollaista hölmöilyä
你好,您想要什么?Eli kun suutin on liian pieni, moottori käy ns. laihoilla. (liikaa happea)
Tämä johtaa siihen että palolämpötila nousee ja männän kiinnileikkaantuminen on hyvin todennäköistä. =P
Ja jos joku ei vielä tiedä, männän leikkaaminen tarkoittaa sitä, kun mäntä sulaa sylinteriin ja jää kiinni.
Toivottavasti auttoi. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519