Onkos siellä millainen tyttötarjonta ? ;)
Venäläisiä varmaan vaikka miten paljon
muta entäs onko tarjolla arabeja ?
DUBAIHIN DUUNAAMAAN ;)
12
2407
Vastaukset
- älä mene
Mene vaan sinne sohlaamaan, niin olet pian vankilassa. On näet tuo islamilainen kulttuuri toisenlainen ko tämä meitin omamme. Tai jos meet, niin hae tietoa ko. kulttuurista.
- löytyy
Periaatteessahan siellä on maksulliset
kiellettyjä mutta maa on hyvin kaksinaismoralistinen.
Dubaissa on mm. Persianlahden suurin bordelli.
Jumeiran suunnalla on Cyclone-yökerho jossa
on parhaina iltoina 4000 venäläistä "neitokaista"
Toki kaikki venäjän mafialla hommissa joka
ko. bisnestä siellä pyörittää.
Lisäksi lukuisia salakapakoita joissa myös
tyttöjä tarjolla.
Yksityisten taksien kuskit kyllä tietävät
kaikki paikat. - löytyy2
Itse olen Dubaissa käynyt jo 6 kertaa
ja tilanteen itsekin todennut mutta
periaatteessa en maksa mutta se on jokaisen
oma asia mitä itse tienaamillaan rahoilla
tekee.
Paikallisten naistenhan kanssa sitten ei ole
mitään mahkuja.
Korkeintaan ehkä pakistanilaisten ja intialaisten
siirtotyölåäisten. - käynyt
Korjaus tohon että siellä ei kyllä ole islaminin usko enenmistö vaan muslimit...
- Pete
Dubaista on melko turha etsiä arabihuoria. Jos sellaisia etsit, niin on parempi ostaa lippu Casablancaan tai Beirutiin.
- läöl
Tai halpa äkkilähtö Marokon Agadiriin.
Sieltä niitä saa halvalla vaikka kuinka
paljon.
Yhessäkin yökerhossa jossa siellä kävin niitä
notkui varmaan toista sataa ;-)
Se oli jännä paikka eli kun sinne meni pitkä
pimeä käytävä ja käytävän varret oli muijia
täynnä ja aina kun oli kohdalla niin ne katsoi
sytkärillä minkä näköinen potentiaalinen asiakas
tuli ;-) - Saara
läöl kirjoitti:
Tai halpa äkkilähtö Marokon Agadiriin.
Sieltä niitä saa halvalla vaikka kuinka
paljon.
Yhessäkin yökerhossa jossa siellä kävin niitä
notkui varmaan toista sataa ;-)
Se oli jännä paikka eli kun sinne meni pitkä
pimeä käytävä ja käytävän varret oli muijia
täynnä ja aina kun oli kohdalla niin ne katsoi
sytkärillä minkä näköinen potentiaalinen asiakas
tuli ;-)Hei, ette viitsis kayda lukemassa irstaat aijat tietamaton-otsikosta alkanutta viestiketjua?
Huorat, venalaisetkin ovat mafian ihmiskaupan uhreina joutuneet bordelleihin toihin!!!
Pilkkaatte ihmisarvoa ja olette moraalittomia, te jotka missa tahansa maassa seksia ostatte! Sietais vahan miettia asioita silleen, niinku terveella jarjella, eika vaan menna himojensa vietavana "ostoksille" kun suomesta ei seuraa ilmaiseksi loyda!!!
Se kella on raha, on valta. Ja kella on valta, on vastuu siita mihin sita kayttaa...Eli koyhissa maissa, koyhat ihmiset ovat teidan rahojenne armoilla. Ja te haluatte rahoillanne ostaa heilta ihmisarvon, niinko? - lälöä
Saara kirjoitti:
Hei, ette viitsis kayda lukemassa irstaat aijat tietamaton-otsikosta alkanutta viestiketjua?
Huorat, venalaisetkin ovat mafian ihmiskaupan uhreina joutuneet bordelleihin toihin!!!
Pilkkaatte ihmisarvoa ja olette moraalittomia, te jotka missa tahansa maassa seksia ostatte! Sietais vahan miettia asioita silleen, niinku terveella jarjella, eika vaan menna himojensa vietavana "ostoksille" kun suomesta ei seuraa ilmaiseksi loyda!!!
Se kella on raha, on valta. Ja kella on valta, on vastuu siita mihin sita kayttaa...Eli koyhissa maissa, koyhat ihmiset ovat teidan rahojenne armoilla. Ja te haluatte rahoillanne ostaa heilta ihmisarvon, niinko?Aivan juuri niin.
Olet oivaltanut asian olemuksen.
Mitä siitä vaikka Suomessa saisi
ilman mutta rahalla ostaessa tuntee
olevansa Master of the Universe ;-) - alan vaihto
lälöä kirjoitti:
Aivan juuri niin.
Olet oivaltanut asian olemuksen.
Mitä siitä vaikka Suomessa saisi
ilman mutta rahalla ostaessa tuntee
olevansa Master of the Universe ;-)Saara, mites tämä kun minä olen ihan tosissani ajatellut pientä lisätienestiä tästä vanhimmasta ammatista, no ei minua siihen pakoteta eikä mafia ole siihen myönyt,,olen kyllä nähnyt kummisedät ja sopraanot, mutta tuo lisätienesti ei olisi välttämättä pahakaan, ok joskus tulisi huonoja asiakkaita ja muuta varjopuolta, mutta huonot puolet on joka työssä...
taidan kyllä harjoittaa sitä ihan suomen kamaralla tuon kilpailun olessa aika tiukka tuolla dubaissa
no nyt sinä alat sitten varmaan kirkumaan minun oikeuksieni puolesta :), ei tarvitse vaivautua - Mies
alan vaihto kirjoitti:
Saara, mites tämä kun minä olen ihan tosissani ajatellut pientä lisätienestiä tästä vanhimmasta ammatista, no ei minua siihen pakoteta eikä mafia ole siihen myönyt,,olen kyllä nähnyt kummisedät ja sopraanot, mutta tuo lisätienesti ei olisi välttämättä pahakaan, ok joskus tulisi huonoja asiakkaita ja muuta varjopuolta, mutta huonot puolet on joka työssä...
taidan kyllä harjoittaa sitä ihan suomen kamaralla tuon kilpailun olessa aika tiukka tuolla dubaissa
no nyt sinä alat sitten varmaan kirkumaan minun oikeuksieni puolesta :), ei tarvitse vaivautuaovat olleet halveksuttua porukkaa. Yhtä tyhmiä ovat toki miehet jotka sinuun tulevat ruikkimaan spermaansa, jos niinku alan vaihtoa ajattelit. Tämän toki tiesit ilman tätä minun kommenttiakin, mutta kirjoitin tämän huomautuksen lähinnä siksi että jos joku muukin alanvaihtoa ajatteleva nainen ajattelisi että jos nyt kuitenkin jättäisin....
- vamos
Mies kirjoitti:
ovat olleet halveksuttua porukkaa. Yhtä tyhmiä ovat toki miehet jotka sinuun tulevat ruikkimaan spermaansa, jos niinku alan vaihtoa ajattelit. Tämän toki tiesit ilman tätä minun kommenttiakin, mutta kirjoitin tämän huomautuksen lähinnä siksi että jos joku muukin alanvaihtoa ajatteleva nainen ajattelisi että jos nyt kuitenkin jättäisin....
hei se on jo raamatussakin ,mieluummiin jumalottoman kohtuun kun maahan ,siis siemen
-monien uskon veljien on vaikea valita pitääkö
jormaansa vai raamattua kädessään ja järkikulta ei ole oikein kummankaan kaveri
syyllinen
- ........
Kun kerran kysyit että onko arabeja, niin ruskeaa karvaista reikää on paljonkin. Eikä tarvi edes maksaa.
Jos olet aikuinen, etkä siis mikään esim 13 v., niin reikä kuin reikä käy tietysti sinulle koska on tuollainen asenne naisiin, "tyttötarjonta". Ehkä kuitenkin olet 13 v., ja sulla tietsikka jolla on kiva kirjoitella, varo ettei äiti näe, saat hävetä silmät päästäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822