DUBAIHIN DUUNAAMAAN ;)

tyttötarjonta

Onkos siellä millainen tyttötarjonta ? ;)
Venäläisiä varmaan vaikka miten paljon
muta entäs onko tarjolla arabeja ?

12

2393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä mene

      Mene vaan sinne sohlaamaan, niin olet pian vankilassa. On näet tuo islamilainen kulttuuri toisenlainen ko tämä meitin omamme. Tai jos meet, niin hae tietoa ko. kulttuurista.

      • löytyy

        Periaatteessahan siellä on maksulliset
        kiellettyjä mutta maa on hyvin kaksinaismoralistinen.

        Dubaissa on mm. Persianlahden suurin bordelli.

        Jumeiran suunnalla on Cyclone-yökerho jossa
        on parhaina iltoina 4000 venäläistä "neitokaista"
        Toki kaikki venäjän mafialla hommissa joka
        ko. bisnestä siellä pyörittää.

        Lisäksi lukuisia salakapakoita joissa myös
        tyttöjä tarjolla.

        Yksityisten taksien kuskit kyllä tietävät
        kaikki paikat.


      • löytyy2

        Itse olen Dubaissa käynyt jo 6 kertaa
        ja tilanteen itsekin todennut mutta
        periaatteessa en maksa mutta se on jokaisen
        oma asia mitä itse tienaamillaan rahoilla
        tekee.

        Paikallisten naistenhan kanssa sitten ei ole
        mitään mahkuja.
        Korkeintaan ehkä pakistanilaisten ja intialaisten
        siirtotyölåäisten.


      • käynyt

        Korjaus tohon että siellä ei kyllä ole islaminin usko enenmistö vaan muslimit...


    • Pete

      Dubaista on melko turha etsiä arabihuoria. Jos sellaisia etsit, niin on parempi ostaa lippu Casablancaan tai Beirutiin.

      • läöl

        Tai halpa äkkilähtö Marokon Agadiriin.
        Sieltä niitä saa halvalla vaikka kuinka
        paljon.

        Yhessäkin yökerhossa jossa siellä kävin niitä
        notkui varmaan toista sataa ;-)

        Se oli jännä paikka eli kun sinne meni pitkä
        pimeä käytävä ja käytävän varret oli muijia
        täynnä ja aina kun oli kohdalla niin ne katsoi
        sytkärillä minkä näköinen potentiaalinen asiakas
        tuli ;-)


      • Saara
        läöl kirjoitti:

        Tai halpa äkkilähtö Marokon Agadiriin.
        Sieltä niitä saa halvalla vaikka kuinka
        paljon.

        Yhessäkin yökerhossa jossa siellä kävin niitä
        notkui varmaan toista sataa ;-)

        Se oli jännä paikka eli kun sinne meni pitkä
        pimeä käytävä ja käytävän varret oli muijia
        täynnä ja aina kun oli kohdalla niin ne katsoi
        sytkärillä minkä näköinen potentiaalinen asiakas
        tuli ;-)

        Hei, ette viitsis kayda lukemassa irstaat aijat tietamaton-otsikosta alkanutta viestiketjua?
        Huorat, venalaisetkin ovat mafian ihmiskaupan uhreina joutuneet bordelleihin toihin!!!
        Pilkkaatte ihmisarvoa ja olette moraalittomia, te jotka missa tahansa maassa seksia ostatte! Sietais vahan miettia asioita silleen, niinku terveella jarjella, eika vaan menna himojensa vietavana "ostoksille" kun suomesta ei seuraa ilmaiseksi loyda!!!
        Se kella on raha, on valta. Ja kella on valta, on vastuu siita mihin sita kayttaa...Eli koyhissa maissa, koyhat ihmiset ovat teidan rahojenne armoilla. Ja te haluatte rahoillanne ostaa heilta ihmisarvon, niinko?


      • lälöä
        Saara kirjoitti:

        Hei, ette viitsis kayda lukemassa irstaat aijat tietamaton-otsikosta alkanutta viestiketjua?
        Huorat, venalaisetkin ovat mafian ihmiskaupan uhreina joutuneet bordelleihin toihin!!!
        Pilkkaatte ihmisarvoa ja olette moraalittomia, te jotka missa tahansa maassa seksia ostatte! Sietais vahan miettia asioita silleen, niinku terveella jarjella, eika vaan menna himojensa vietavana "ostoksille" kun suomesta ei seuraa ilmaiseksi loyda!!!
        Se kella on raha, on valta. Ja kella on valta, on vastuu siita mihin sita kayttaa...Eli koyhissa maissa, koyhat ihmiset ovat teidan rahojenne armoilla. Ja te haluatte rahoillanne ostaa heilta ihmisarvon, niinko?

        Aivan juuri niin.
        Olet oivaltanut asian olemuksen.
        Mitä siitä vaikka Suomessa saisi
        ilman mutta rahalla ostaessa tuntee
        olevansa Master of the Universe ;-)


      • alan vaihto
        lälöä kirjoitti:

        Aivan juuri niin.
        Olet oivaltanut asian olemuksen.
        Mitä siitä vaikka Suomessa saisi
        ilman mutta rahalla ostaessa tuntee
        olevansa Master of the Universe ;-)

        Saara, mites tämä kun minä olen ihan tosissani ajatellut pientä lisätienestiä tästä vanhimmasta ammatista, no ei minua siihen pakoteta eikä mafia ole siihen myönyt,,olen kyllä nähnyt kummisedät ja sopraanot, mutta tuo lisätienesti ei olisi välttämättä pahakaan, ok joskus tulisi huonoja asiakkaita ja muuta varjopuolta, mutta huonot puolet on joka työssä...
        taidan kyllä harjoittaa sitä ihan suomen kamaralla tuon kilpailun olessa aika tiukka tuolla dubaissa

        no nyt sinä alat sitten varmaan kirkumaan minun oikeuksieni puolesta :), ei tarvitse vaivautua


      • Mies
        alan vaihto kirjoitti:

        Saara, mites tämä kun minä olen ihan tosissani ajatellut pientä lisätienestiä tästä vanhimmasta ammatista, no ei minua siihen pakoteta eikä mafia ole siihen myönyt,,olen kyllä nähnyt kummisedät ja sopraanot, mutta tuo lisätienesti ei olisi välttämättä pahakaan, ok joskus tulisi huonoja asiakkaita ja muuta varjopuolta, mutta huonot puolet on joka työssä...
        taidan kyllä harjoittaa sitä ihan suomen kamaralla tuon kilpailun olessa aika tiukka tuolla dubaissa

        no nyt sinä alat sitten varmaan kirkumaan minun oikeuksieni puolesta :), ei tarvitse vaivautua

        ovat olleet halveksuttua porukkaa. Yhtä tyhmiä ovat toki miehet jotka sinuun tulevat ruikkimaan spermaansa, jos niinku alan vaihtoa ajattelit. Tämän toki tiesit ilman tätä minun kommenttiakin, mutta kirjoitin tämän huomautuksen lähinnä siksi että jos joku muukin alanvaihtoa ajatteleva nainen ajattelisi että jos nyt kuitenkin jättäisin....


      • vamos
        Mies kirjoitti:

        ovat olleet halveksuttua porukkaa. Yhtä tyhmiä ovat toki miehet jotka sinuun tulevat ruikkimaan spermaansa, jos niinku alan vaihtoa ajattelit. Tämän toki tiesit ilman tätä minun kommenttiakin, mutta kirjoitin tämän huomautuksen lähinnä siksi että jos joku muukin alanvaihtoa ajatteleva nainen ajattelisi että jos nyt kuitenkin jättäisin....

        hei se on jo raamatussakin ,mieluummiin jumalottoman kohtuun kun maahan ,siis siemen

        -monien uskon veljien on vaikea valita pitääkö
        jormaansa vai raamattua kädessään ja järkikulta ei ole oikein kummankaan kaveri

        syyllinen


    • ........

      Kun kerran kysyit että onko arabeja, niin ruskeaa karvaista reikää on paljonkin. Eikä tarvi edes maksaa.

      Jos olet aikuinen, etkä siis mikään esim 13 v., niin reikä kuin reikä käy tietysti sinulle koska on tuollainen asenne naisiin, "tyttötarjonta". Ehkä kuitenkin olet 13 v., ja sulla tietsikka jolla on kiva kirjoitella, varo ettei äiti näe, saat hävetä silmät päästäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe