Laatia saneluni mukaan viralisen asiakirjan? Nythän on selvästi tullut kihlakunnansyyttäjä Väntsin syyttämättäjättämispäätöksellä todistettua, että Köyliön perusturvajohtaja on laatinut virallisen asiakirjan psyykkisistä syistä eläkeellä olevan naishenkilön sanelun- taikka kertoman perusteella. Tällaista asiakirjaa on käytetty virallisissa yhteyksissä, mm eri oikeusasteissa todistusaineistona minua vastaan.
Oikeus ja kohtuus olisi, että kyseinen perusturvajohtaja laatisi lausunnon myös minun saneluni pohjalta, joka perusturvajohtajan allekirjoituksella muuttuisi viralliseksi totuudeksi.
Huomioitakoon se, ettei tämä kyseinen viranhaltija ole koskaan suostunut oikaisemaan perätöntä tietoa sisältäviä asiakirjojaan vaikka olen sitä vuosien saatossa jo lukuisia kertoja vaatinut, ja johon hänet velvoittaisi myös henkilötietolaki.
Mainittakoon vielä että kyseisen kunnan sosiaalityöntekijä on minulle jo ainakin vuosi sitten kertonut puhelimitse, ettei kukaan ole enää sellaista uskonutkaan että olisin ollut kyseisenä ajankohtana humalassa. Miksi siis ei kyseistä lausuntoa viranhaltijoiden toimesta oikaista?
Pitää vielä mainita ettei tämä ole ainoa perätöntä, todistamatonta tietoa sisältävä asiakirja vaan niitä on Köyliön sosiaalitoimella kymmenittäin. Saman perusturvajohtajan laatimina.
Ja kuten jo tulin todenneeksi, olen henkilötietolakiin vedoten vaatinut asioiden oikaisua, johon ei ole suostuttu, vaikka olen asiaa vaatinut jopa kunnanjohtaja Seppo Saariseltakin, sekä ilmoittanut asiasta myös tarkastuslautakunnan puheenjohtajalle, joka ei ole vaivautunut edes vastaamaan mitään
Elikä.. Miksi Köyliön kunnassa ei noudateta edes henkilötietolakia?
Mahtaisiko Köyliön perusturvajohtaja
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933461
- 1093156
- 562355
- 221932
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61758Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201745Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241536Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404