vihdoin 1,5vk odottus päätty ja dna mokkula saapu kävin hakeen postista pahasti ruhjoutuneen paketin ja asentelin mokkulaa kunnes alkoi hermot meneen ja näppäimistö paukkuun kun ei mikään toiminu soitin asiakas palveluun ja siellä pääteltiin että sim on viallinen ja niihän se kai on....gg dna nyt pitäs lähtee vaihtelee simmiä johkin liikkeeseen ja maksaa matkat opiskelija rahalla sun muuta paskaa suututtaa
muhaha
3
284
Vastaukset
- gigali
DNA:n mokkula yhteys ei vaan toimi. jos luet palstan historiaa niin huomaat varmasti ja paljon asioita mokkula yhteydestä ja suurin osa niistä on ikävä kyllä negatiivisiä.
- kanokki
SIM-kortti on rikki noin 1% mokkulan käyttäjistä joten onpa sinulla käynyt hyvä tuuri sitten.
voit testata itse että toimiiko SIM-kortti vai onko se tosiaan rikki eli komentoriville pingaat PIN-koodin ja jos isäntä vastaa neljää kertaa niin kortti on kunnossa. - Aina voi kokeilla
kanokki kirjoitti:
SIM-kortti on rikki noin 1% mokkulan käyttäjistä joten onpa sinulla käynyt hyvä tuuri sitten.
voit testata itse että toimiiko SIM-kortti vai onko se tosiaan rikki eli komentoriville pingaat PIN-koodin ja jos isäntä vastaa neljää kertaa niin kortti on kunnossa.Phah! Helpompaa on kun laitat simmin puhelimeen ja testaat puhelimen selaimella aukeaako netti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737