vihdoin 1,5vk odottus päätty ja dna mokkula saapu kävin hakeen postista pahasti ruhjoutuneen paketin ja asentelin mokkulaa kunnes alkoi hermot meneen ja näppäimistö paukkuun kun ei mikään toiminu soitin asiakas palveluun ja siellä pääteltiin että sim on viallinen ja niihän se kai on....gg dna nyt pitäs lähtee vaihtelee simmiä johkin liikkeeseen ja maksaa matkat opiskelija rahalla sun muuta paskaa suututtaa
Vastaukset 3
- gigali
DNA:n mokkula yhteys ei vaan toimi. jos luet palstan historiaa niin huomaat varmasti ja paljon asioita mokkula yhteydestä ja suurin osa niistä on ikävä kyllä negatiivisiä.
- kanokki
SIM-kortti on rikki noin 1% mokkulan käyttäjistä joten onpa sinulla käynyt hyvä tuuri sitten.
voit testata itse että toimiiko SIM-kortti vai onko se tosiaan rikki eli komentoriville pingaat PIN-koodin ja jos isäntä vastaa neljää kertaa niin kortti on kunnossa. - Aina voi kokeilla
kanokki kirjoitti:
SIM-kortti on rikki noin 1% mokkulan käyttäjistä joten onpa sinulla käynyt hyvä tuuri sitten.
voit testata itse että toimiiko SIM-kortti vai onko se tosiaan rikki eli komentoriville pingaat PIN-koodin ja jos isäntä vastaa neljää kertaa niin kortti on kunnossa.Phah! Helpompaa on kun laitat simmin puhelimeen ja testaat puhelimen selaimella aukeaako netti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2691082Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "228860- 98831
- 79733
- 66717
- 100624
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509