KaNu

Tikkakoski

onko kelään kokemuksia KaNu supiloukusta? Tuli mieleeni semmoisen rakentaminen tässä kevään korvalla, sillä supia on enemmin kun riittävästi.

9

3436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haverisen Jokke

      käytännöllinen supiloukku. Hyvä pyytävyys.
      Nimimerkillä kokemusta on. Myös kettu voi erehtyä tän mallin loukkuun silloin tällöin paremmin kuin tavalliseen supiloukku malliin. Norjalaismallinen taas kilpailee omassa sarjassaan.

      • snaipper

        kasasin kanun talvella ja oon viemässä lähipäivinä sitä pelipaikoille...onko jotain käytännön vinkkiä virityksistä,paikasta ym...?


      • Tikkakoski
        snaipper kirjoitti:

        kasasin kanun talvella ja oon viemässä lähipäivinä sitä pelipaikoille...onko jotain käytännön vinkkiä virityksistä,paikasta ym...?

        Paikoista voisin sanoa sen, että supi viihtyy mielellään: suon reunamilla ja järven rannoilla. Tälläisiin paikkoihin meillä on yleensä loukkuja aseteltu.
        Toivottavasti tulee nahkoja taanoille.


      • mika
        Tikkakoski kirjoitti:

        Paikoista voisin sanoa sen, että supi viihtyy mielellään: suon reunamilla ja järven rannoilla. Tälläisiin paikkoihin meillä on yleensä loukkuja aseteltu.
        Toivottavasti tulee nahkoja taanoille.

        myös hirvien nylky paikat ja mäki maastot ovat aika varmoja paikkoja.


      • snaipper
        mika kirjoitti:

        myös hirvien nylky paikat ja mäki maastot ovat aika varmoja paikkoja.

        joo oon pitäny haaskoja ja aattelin et alan ruokkimaan loukkuhinki sisälle...


      • mika
        snaipper kirjoitti:

        joo oon pitäny haaskoja ja aattelin et alan ruokkimaan loukkuhinki sisälle...

        suuri on vaikutus lintu kantoihin jo parilla loukulla aktiivisessa pyynnissä.


    • mika

      en omista kyseistä loukkua, mut yleensä pohja on saatava piiloon. joko hangataan lumeen tai peitellään roskilla. huhut kertoo kananmunan olevan hyvä syötti, pari ehyttä sisään ja yksi rikotaan loukkuun. itse hiihdämme jäljillä ja kaivamme supit talteen. työlästä mut tulosta tulee.!.

    • sisu

      On kanu loukku ollut käytössä reilun vuoden ja pitää sanoa että ei se ole aivan niin hyvin pyytänyt kuin olin odottanut.Yhtään kettua ei ole tullut mutta joitakin supeja kuitenkin.Perinteinen loukku pyytää yhtä hyvin.
      Viime sunnuntaina oli viimeksi supi mennyt kanuun.

      • jani

        vasta reilu vuos. annas olla se siel vaan ni kyl se kettuki erehtyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe