Kestänyt nyt muutaman viikon, alkoivat henkisen ahdistuksen ja huonon syömisen jälkeen.
Aamuisin helposti kuvottava olo, saattaa tulla oksennusrefleksi tai yökkäystä.
Juon kahvia ja poltan tupakkaa, parina kertana aamulla olen oksentanut niiden jälkeen.
Vatsa tuntuu täydeltä, tuohon aamuun liittyy myös paine ja täyteläisyys ylävatsalla.
Päivää myöten helpottaa ja illalla saattaakin olla jo tosi nälkä.
Miten nopeasti vatsalaukku pienenee, mietin kun voin syödä kerralla vaan pieniä annoksia.
Nyt 4päivää olen syönyt Somacia, muuna lääkityksenä Cipralex.
Ahdistaa nyt tämä "oire" ja kiinnitän siihen aivan liikaa huomiota.
Mistä voisi olla kyse?
Mitä nämä oireet oikein on? Mahasyöpä?
5
1382
Vastaukset
- aloittaja
Lisätään vielä että kurkun tienoilla tuntuu usein ihankun kupla ja röyhtäyksen tunne, jos saan röyhtäistyä niin helpottaa vähäksi aikaa.
Ei polttelua tms. närästysoiretta.- hätä
Nyt myös ilmavaivat astunut kuvaan.
- tsemppiä toipumiseen
hätä kirjoitti:
Nyt myös ilmavaivat astunut kuvaan.
esim jos tulee liikaa työpaineita, aviohuolia yms.
Sinullakin oireet ryöpsähtäneet päälle henkisen paineen yhteydessä.
Nyt jos alat hirvittävästi pelätä syöpää niin oireesi vaan pahenevat.
Itse yökkäilin nuorena hyväkuntoisena naisena kun poikaystävä paljastui alkoholistiksi. Yritin eroon hänestä ja hän uhkasi tappaa minut. No, aamut alkoivat yökkäyksellä ja vatsaa kouristi ja menin tosi heikkoon kuntoon. Yönuni heikkeni, koska en ollut saanut avainta häneltä pois ja pelkäsin nukkumista.
Olo parani kun pääsin ukosta eroon mutta toipuminen kesti kuukausia ja varmasti yli vuodenkin. Riippuu siitä, mikä henkinen paineesi on, että miten siitä sitten eroon pääsee tai miten opit kestämään paineen.
- cipralexmakes you smile!
pitäis toi Cipralex vaikuttaa näihin ahdistuksen tunteisiin aika positiivisesti,
vähän tosta annostuksesta riippuen tietty. mitä jos korjaisit aamujuttuja
, unohda kahvi ja tupakki.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658