http://www.autoweek.nl/images/800/a/c68a052f84ba19f512017640fa9efeaa.jpg
http://www.autoweek.nl/images/800/9/415c8dc9c71c2488cc90e8550d6291b9.jpg
U U S I S60
4
758
Vastaukset
- Herkko J.
Itse kuolaan tuota, ja odotan myyntiin tuloa. Tuo on sitä Volvon uutta nuorekasta menevää muotioilua jota edustaa XC60 ansiokkaasti. S60 myy kuin häkä, se on varma, ja itse aion hommatan sen heti kun tulee myyntiin!
- Wanna-Be
niin se pistää kyllä miettimään kaupantekoa. Muutoin kyllä näyttää varteenotettavalta.
- S60000
kaunein Volvo-malli jopa parempi kuin xc60 tai s80
Tämä mallihan on ratkaisuasemassa Volvon menestyksen suhteen...autoon on panostettu
kaikki Volvon tietotaito, mutta se tärkein asia tulee olemaan auton lähtöhinta.
Toivottavasti alkaen hinta ei ylitä 30 000 euroa. Yllätyksenä tulee se, että auto esitellään
1,6l koneella ja aiemmin Volvo on aina autonsa esitellyt suurimmalla mahdollisella moottorilla...
hyvä suunta ja "pakollinen" esitellä autouutuus tänäpäivänä pienellä vähäkulutuksisella motilla.
Volvon nykyinen s60 on pysynyt lähes muuttumattoman jo liki 10vuotta ja se on pitkä aika mille merkille tahansa! Tätä autoa on Volvo-fanit odottaneet
Itse muotilun suhteen auto on onnistunut...mitä nyt pieni kauneusvirhe mielestäni on konepellin
poikkiviiva ennen maskia. Olisivat ottaneet Mondeolta mallia ja laittaneet tuon konepellin pidemmäksi ja siten keula olisi "eheämmän" näköinen- Katsokaa konseptia
katsokaapa autosta tehtyä konseptimallia ja siinä ei todellakaan konepelti poikkea tuollatavoin.
En ymmärrä miksi tuo sauma on pitänyt tuohon jättää nuon näkyvälle kohdalle ja konseptissa se on onnitunut Mondeon tapaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882