Ottelumatka: Aston Villa - Fulham

Villa Park

Kävin katsomassa su 30.8.09 Aston Villa - Fulham matsin Villa Parkilla Birminghamissa. Tässä kokemuksiani muille ottelumatkaa suunnitteleville.

Liput olin tilannut seuran kotisivujen (http://www.avfc.co.uk/) Online Box Officesta, minne vaaditaan rekisteröityminen. Koska en ollut ennen tilannut, oli mahdollista varata liput vasta 12 päivää ennen matsia niiden tultua yleiseen myyntiin (general sale). Ostetut liput lähetetään automaattisesti rekisteröinnin yhteydessä annettuun osoitteeseen. Jos ostohetkellä otteluun on aikaa alle 72h, niin lippuja ei postiteta vaan ne voi noutaa lipputoimistista.

Lippujen postitus oli pieni ongelma, koska ehdin lähteä matkalle jo ennen kuin ne saapuivat postissa. Asia ratkesi kuitenkin helposti kun pelipäivänä menin Birminghamin keskustassa Villan lipputoimistolle (New St) ja sain sieltä duplikaattiliput. Jos lippujen kanssa ilmenee ongelmia, kannattaa soittaa, koska sähköpostiin reagointi oli melko hidasta.

Villa Parkilla ei ollut pahemmin ruuhkaa vaan porteista pääsi sisään sujuvasti, ainakin kun meni noin puolta tuntia ennen ottelun alkua. Repunkin sai viedä sisään mutta se tarkastettiin.

Liput olivat Holte End päätykatsomoon yläosaan (£34/kpl), missä kotijoukkueen äänekkäimmät fanit viihtyvät. Tunnelma oli hieno, varsinkin kun Villa voitti 2-0 ja avausmaali tuli heti alussa. Holte Endin yläosa seurasi koko matsin seisaaltaan ja lujaa kannustaen. Muualla väki näytti istuvan.

Keskustasta Villa Parkille ja takaisin pääsee kätevästi bussilinjalla 7. Ottelun jälkeen useita busseja ajoi peräkkäin, jotta väki mahtuisi. Kadut olivat vaan melko tukossa henkilöautojen vuoksi, joten ainakin ylimääräinen puoli tuntia on varattava keskustaan pääsemiseen.

4

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4-4-2

..muutama matsi on nähty siellä. Duuni reissuja 2-3 joka vuosi Birminghamiin. Ainakin viime kaudella alakategorian matseihin sai lippuja ihan 2-3 päivää ennen matsia. Viimeksi Villa-Boro (la) matsiin ostin keskiviikkona liput.
      Viikolla 41 olen menossa Birminghamiin,maanantaina 5.10. Man.C matsiin piti kysellä tuttavilta lippuja,viime vuonna olisi varmaan saannut ottelupäivänä:)

• villain789

Olen alustavasti suunnitellut reissua villa parkille. Mites lennon&hotellin saisi vaivattomasti? Tampereelta pääsisi ryan airilla melko edullisesti lontoon stanstedille, mutta ikävästi lento on perillä puolenyön aikaan. Ikävä siinä epätietosena alkaa palloilemaan....

• Jussi...

Stanstedista pääset yöllä klo 01.00 lähtevään bussiin,perillä 04.00.

• Jussi...

Ehkä paremmin kuljet keskustan ja Villa Parkin välin junalla.Kolmas pysäkki Witton, ja olet stadionin lähes vieressä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe