Kaveri pani vaimoani

aviomies.....

Lapsemme oli pieniä ja riennot siksi vähässä. Seksikin oli laimeaa, joten siksi kai kehitin ajatuksen siitä, että vieras panisi sydämensä kyllydestä kaunista vaimoani. Kaunis hän oikeasti on, vaaleat pitkät hiukset ja hoikka hoidettu vartalo. Sellainen jota miehet katsoo kadulla ja baarissa katsotaan himoiten... minun kiltti kaunis vaimoni.

Olin hänelle harvan seksin yhteydessä vihjannut siitä, kuinka moni mies häntä panisi varmasti mielellään. Kai hänellä oli huono itsetunto oli, mutta ei uskonut. Jatkoin kiusaamista... selvästi asia häntä kiihotti, kun aina seksi kääntyi siihen. Mistään vieraasta ei oltu sovittu mitään...

Kuukausien päästä tuli ilta, jolloin työkaverini tuli meille itaa viettämään aikomuksena jäädä yöksi. Viiniä kului ja olin huomaavina hiukan mustasukkaisena, kuinka vaimoni istui liian lähellä työkaveriani koko illan. Katselin sitä kyöhnäämistä illan mittaan ja pistin selvästi merkille kuinka kaverini katsoi vaimoni persettä ja tissejä tämän kulkiessa ohi. Olin liian humalassa, mutta ajattelin, että annetaan tytölle sitä mitä ajattelee.

Jossain vaiheessa tuli hetki, että olin kaverini kanssa kaksin ja yllätin hänet kysymällä, että haluaisiko nussia vaimoani. Ei tämä saanut sanaa suustaan, mutta tulkitsin tämän positiiviseksi epäröinniksi. En puhunut vaimollenikaan mitään, mutta siitä se lähti harkitsematon suunnitelma astuttaa vaimoni vieraalla.

Viiniä kului ja vaimoni tuli vielä vapaammaksi. Jossain vaiheessa rupesin hivelemään häntä ja kummakseni sain vapaat kädet. Vaimoni katsoi vain, että miten kaverini suhtautuu tähän. Totesin tämän, että nyt mennään...

Pientä väsyttelyä ja puolentunnin sisään vaimoni makasi pää kaverin sylissä ja alapää paljaana. Nuolin pitkän hetken vaimoni pillua kun samalla kaverini keräsi rohkeutta samalla suudellen vaimoani ja hieroen tämän rintoja. Vihdoin tuli se hetki, jolloin vaimoni sanoi, että haluaa kaverini nuolevan itseään. Se hetki kun näki jonkun toisen tekevän jotain vaimolleen oli järisyttävä. Vaimo kiemurteli pelkästä jännityksestä ja minä ajattelin, että ei helvetti.

Silloin lapseni heräsi ja menin häntä rauhoittelemaan. 10min päästä tulin takaisin ja näin kuinka vaimoni tarjosi takapuoltaan kaverilleni ja tämä tikkasi vaimoani hirmuisella tahdilla suoraan anukseen. Niin vain se entinen seurakuntatyttö antoi naida itseään perseeseen vieraan miehen toimesta. Näky oli suunnattoman kiihottava ja jälkeenpäin kaverini on kiitellyt, kuinka ei muuten olisi ikinä saanut mahdollisuutta nussia niin kaunista naista kuin vaimoni on. Oli kuulemma haaveillut tästä aikoja...

Ehdin näkemään vain kun kaverni syöksi spermat vaimoni perseeseen ja kouristeltuun kaiken silitteli vielä vaimoni rintoja ja nousi pois selästä. Minä syöksyin paikalle, työnnyin samaan reikään ja tein seuraavan viiden minuutin aikana omat tarpeeni.

Se oli uskomattoman kiihottava kokemus ja näitä on tapahtunut sen jälkeen muutama ja toistenkin kavereideni kanssa. Kerron toki jos halutaan kuulla.

39

79764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irstaudella ei ole rajoja

      Olimme kerran suvun juhlissa kesällä maaseudulla, kun serkkuni täytti pyöreitä vuosia. Tarjoiluteltassa oli runsaasti ilmaista juotavaa ja vaimoni alkoi humaltumaan aika pian. Pihalle tehty (lastulevyistä) tanssialava oli ahkerassa käytössä ja näin kuinka vaimoni serkut hakivat häntä vuoron perään tanssiiin.

      Olin jo usein haaveillut vaimoni saavan vierasta, mutta en sentää serkkua. Tilanne meni kuitenkin siihen, että näin, kuinka vaimoni meni horjuvin jaloin kahden serkkunsa kanssa tilalla olevan maliisin ovesta sisään. Silloin tiesin, mitä siellä tapahtuu ja vaihvihkaa hivuttauduin pois muusta seurasta ja menin maliisin taakse. TRiesin siellä olevan toisen oven ja myös raput maliisin ylisille.

      Hiivin ihan hiljaa rappuja ylös. Tosin alapuolella olevat olivat sen verran jurrissa, etteivät varmaan olisi pikkurisauksia kuulleetkaan. Meni kyyryssä ylisillä niin, että minulla oli suora näköala alhaalla hevosen loimen päällä oleviin ihmisiin. Vaimooni ja kahteen häneen serkkuunsa. Serkuilla oli jo housut poissa, kuten myös omalla armaallanikin. Vaimoni makasi selin ja levitteli kaksin käsin vittuaan miehille.

      Toinen kavereista sanoi:
      -Muistatko silloin pentuna, kun näyttelit pilluasi täällä meille?
      -Ooh ihan kuin eilisen päivän. Ihana taas nähdä kyrpiänne, sanoi vaimoni ja otti käsin kiinni serkkujensa kaluista. Toinen toisella puolen ja toinen toisella.
      Hän runkkaili hiljaa heitä ja suorastaan rukoili:

      -Iiih, silloin te ette antaneet, mutta nyt haluan teidät molemmat.
      Se oli kuin käsky. Serkut menivät molemmin puolin vaimoani ja alkoivat hyväilemään häntä. Itse vetelin valtavassa kiimassa kyrpääni maliisin ylisillä ja olin todella tyytyväinen mitä sain edessäni nähdä.

      Sitten näin kuinka ovi aukesi ja hämmästyksekseni vaimoni veli astui ovesta sisään.
      -Voi vittu jätkät, täälläte vaan nautitte, ettekä minulle kertoneet mitään, sanoi vaimoni veli Antti.
      -Nyt olin kuin puulla päähän lyöty. Hänen sanoistaan ymmärsin, että velikin oli aikaisemmin ollut osallisena nuoruuden riettauksissa. Ja kun vahvistukseksi näin kuinka Antti riisui itsensä ja otti seisovan kyrpänsä käteensä.

      Vaimoni tuntui olevan ihan sekaisin kiimasta, mutta sanoi:
      -Antti et sinä, kiltti tää ei oo totta.....

      Serkut tuntuivat kiihottuvan vielä enemmän Antin tulosta ja toinen sanoikin hänelle:
      -Hei Antti näytäppä sinä ensin....Kyllä tämä Anne on varmaan jo saanut sinulta ennenkin.
      Nyt olin ihan sekaisin kiimasta. Runkkasin kyrpääni vimmatusti ja samassa sain elämäni orgasmin. Spermat ruiskuin pahnoille ja suustani pääsi voihkaisu,minkä tietenkin alhaalla olevat kuulivat.

      -Mitä vittua. Kuka siellä on? Antti huusi ja kun nousin hoipertelevin jaloin ylös sanoen, että minä se vaan olen, Antti hihkaisi riemusta:
      - Pojat, nyt tehdään gang bang....
      Tiesin, mitä merkitsi ja ajattelin kaikkea irstasta mitä vain mieleeni tuli samalla kun astelin alas toisten luo.

      Menin heidän luokseen vaimoni sopertaessa...
      -Kulta tule mukaan, tiedän, että pidät siitä... Hetkessä olin myös minä alaston, mutta edessäni olevien seisovien kyrpien irstaaasta näystä huumaantuneena sanoin Antille:
      -Antti nyt näytät, mitä olet tehnyt sisarellesi aikaisemminkin....

      Hän nyökkäsi ja laskeutui sisarensa jalkojen väliin alkaen nuolemaan siskonsa limaista pillua. Me muut runkattiin siinäympärillä ja lopulta koohotimme Anttia niin, että hän nousi ja alkoi ohjaamaan kyrpänsä vaimoni (sisarensa) vittuun. Vaimo ensin esteli, mutta menin itse heidän viereensä ja otin Antin kalusta kiinni ja ohjasin sen hänen vittuunsa. Vaimon kiima oli hirmuinen, eikä mennyt kauan kun orgasmi ravisteli edessämme olevia sisaruksia samalla, kun me muut runkkasimme spermamme heidän päälleen.

      Hetken rauhoituttuamme, sovimme, että mennään yhden toisen serkun mökille heti kun juhlat ovat loppu. Sinä iltana naitiin todella porukalla ja myöhemmin vaimoni kertoi, kuinka hän oli nuorena näytellyt pojille pimpsaansa heidän runkatessaan vieressä. Siitä alkoi seksielämämme uusi taival. Olimme yhdessä vieraiden kanssa aika usein. Joskus myös vaimoni veli Antti.

      • Serkku

        Pienet on piirit, kun olitte sun serkun juhlissa, niin siellä oli myös sun vaimon serkut....tai tietenkin voihan teillä olla ihan yhteiset serkut...Varsinkin, jos serkut on samanlaisia kun sä... Vois olla jopa yhteiset siskot ja veljet...jopa isä ja äitikin...


      • Serkkuja siellä, serkkuja täällä, serkkuja jokapaikassa!
        Serkku kirjoitti:

        Pienet on piirit, kun olitte sun serkun juhlissa, niin siellä oli myös sun vaimon serkut....tai tietenkin voihan teillä olla ihan yhteiset serkut...Varsinkin, jos serkut on samanlaisia kun sä... Vois olla jopa yhteiset siskot ja veljet...jopa isä ja äitikin...

        Erittäin hyvin sanottu kirjoittaja Serkku :D
        Muutenkin molemmat tarinat aivan täyttä skeidaa,,,nauratti enemmän, kun kiihotti


      • jonnass
        Serkkuja siellä, serkkuja täällä, serkkuja jokapaikassa! kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu kirjoittaja Serkku :D
        Muutenkin molemmat tarinat aivan täyttä skeidaa,,,nauratti enemmän, kun kiihotti

        jotain vastaavaa

        http://jonnankamera.info


      • maake60

        Ootte kyllä ihmemiehiä kun haluatte että joku muumies panee naistanne kun te itse. Itse en pystyisi siihen koska sitähän varten seurustellaa ja ollaan parisuhteessa ettei tarvitse myita naida ja puolison pittää olla sellsinen että seksiä on riittävästi.


      • aviom38
        maake60 kirjoitti:

        Ootte kyllä ihmemiehiä kun haluatte että joku muumies panee naistanne kun te itse. Itse en pystyisi siihen koska sitähän varten seurustellaa ja ollaan parisuhteessa ettei tarvitse myita naida ja puolison pittää olla sellsinen että seksiä on riittävästi.

        Opettele ensin vaikka kirjoittamaan oikein ;)


      • eipä oo tarinankertojan vikkaa teissä

        tarinan olis voinu kertoa paljon hauskemmin.


      • kivalta kuullostaa!!!!


      • Laphalaanen

        Aivan kuin Syvä joki.


      • qqwwrr

      • syöksyinanukseen

        Pientä väsyttelyä ja puolentunnin sisään vaimoni makasi pää paljaana suudellen itseään perseeseen. Totesin tämän, että nyt mennään työkaverini anukseen. Jossain vaiheessa tuli spermat toistenkin kavereideni perseeseen. 10min päästä tein omat tarpeeni kadulla kavereideni kanssa.


      • Anonyymi
        aviom38 kirjoitti:

        Opettele ensin vaikka kirjoittamaan oikein ;)

        Kateus ja oma osaamattomuus laukoo tuollaisia mitättömyyksiä, Onko sulla muijaa lainkaan - ja jos on niin et taida tietää muijas fantasioista mitään.


    • mummolaan yöksi

      silloin kun lapsi on kotona. Luulisi pienemmän viinimäärän riittävän, jos ajatukset ovat oikeasti moiset. Eikö lapselle ole parempaa paikkaa sessioidenne ajaksi?

    • Fanisi

      Ilmeisesti on todella totta, koska oot kertonut tän jutun pariinkin otteeseen mutta paremmin tuolla ryhmäseksi-palstalla.

      Kerro vaan lisää niistä muista kerroista. Tällä kertaa ehkä yksityiskohtasemmin. Jäi mietityttään, että saiko vaimos orkun kun se isomelasempi kaveri tuli peppuun. Ja miten se tarkalleen meni, kun sait mustasukkasuuskohtauksen siit suihinotost, jäikö homma siihen vai tuliko riitaa jälkeenpäin vai miten.

      Elikkä kerropa tarkemmin ja ota aikaa kirjottamiseen.

      Sillon sanoit myös, että "vaimoni ei vielä tiedä, että seuraava kerta on sovittu juhannukseksi". Tuliko tuolloin jussina 2008 mitään säpinää?

      Itelläni on tommonen samanlainen kaunis kiihkee ja muodokas blondi seurakuntatyttövaimo ja hän on edelleen nuori, mutta ryhmään emme lähde eikä hän haluiskaan. On vaan kiva kuvitella hänet noihin stooreihin.

      • 1+1+1

        Meitä varmaan tarkoitit... :) On harrasteltu uudestaan, mutta aina tilanteissa, joissa tilanne on päässyt yllättämään ja jännitys on ollut aitoa.

        Esimerkkinä voin kertoa vuosi sitten kesällä hain vaimon tansseista ja kyytiin tuli miespuolinen "tanssikaveri", jonka kanssa tämä oli usein kuulemma tanssinut. Referoituna voisi kertoa, että sen puolituntisen mitä ajoin katsoin enemmän taustapeiliin kuin eteen, koska vaimoni oli kirjaimellisesti hame korvissa koko matkan. Itseppä yllytin :)

        Niin viattomia ne lavatanssit on sitten...

        Viikkoa myöhemmin sama kaveri puhallutti ratsiassa minut vaimon istuessa vieressä...


    • Utelias Sinkku

      kerta kun vaimosi otti peppuun vai luuletko että hän vain siinä tuoksinassa innostui anaaliin yhtä-äkkiä. On tainnut ennen sinua ja aikana sinun kanssasasi kokeilla vaikka mitä jos noin vain meni vieraan kanssa ja anaaliin otti. Sinua pitänyt syystä tai toisesta puutteessa joten nyt olisi varmaan aika miettiä mitä on tullut tehtyä ja kenen kanssa ja milloin?

    • Uumo

      Kadotukseen olet sinä joutava, sinä jumalaton ja syntinen. Kun annat ajatella että avioliiton ulkopuolinen vielä yhtyisi vaimoosi. Hyi sinua, häpeä ja kadu syntiäsi!!! Jumalaton olet ja joudut helevettihin. Jumala rankaisee sinua vielä, kärsit helevetin portilla, hyi olokohon!!!!

      • omia aivoja käyttävä

        Ei mekään tulla teidän temppeliin, kirkkoon tai moskeijaan huutamaan sukupuolenten välisesta tasa-arvosta; naisten oikeuksista; sukupuolielinten silpomisista; seurakuntein työntekijöiden tekemistä lapsiinsekaantumisista; riskiraskauksista, joista äidin terveys on vaarassa; seurakuntien jäseniin kohdistamasta henkisestä painostuksesta ja vähemmistön hylkäämisestä; Kritiikin salliminen uskonnollisista kirjoituksista. Listaa saa jatkaa.....

        Eläkää nyt jo tätä vuosituhatta - Maailma on muuttunut paljon sitten raamatun ja koraanin kirjoittamisen!! Ja ihmisten tulee muuttua myös.

        Sen minkä puolisot tekevät molemmat 100 % vapaaehtoisesti, siihen ei ole minkään uskonnollisen suuntauksen fundamentalistilla mitään sanottavaa.


      • Kutkainen

        Onks tääl joku uskovainen käyny lukemas
        seksi novellei???? Joka paikkaa ne kans
        itsensä tunkee.


      • Lars-Levi

        Voihan siinä helevetin portillakin käväistä muka kärsimässsä, mutta sissään ei pääse. Ukko ite nimittäin karjahtaa, että väärä ovi, perkelettäkö sinne toljailette, tulekeepas tänne, iloisille nussijoille on taivaassa aina tilaa.


      • sanovatniin

        joo räpeltäkää niin maan keleesti nyt kun ehditte. helevetissä ei pysty.


    • Kolmeen pekkaan

      Tapain nykyisen vaimon kun hän oli toisen oma. Tuli jo silloin selväksi kuinka kiihotuin päästessäni nuolemaan kihlatun jättämiä jälkiä iholta. Nyt pääsen liukkaille eikä mikään pidättele minua. Toivottavasti kerrot lisää...

    • kiimaaaaaaaaaaa

      Mun vaimo nussii joka sunnuntai-ilta jalisjoukkuetta ja mä etin kapakasta 4 akkaa ja panen niitä ja hyvin menee

    • rietasM64

      Moi onko vaimo saanut lisää vierasta kalua paljaana myös vittuunsa?oletko katsellut runkaten ja ovatko nussineet koko yön?

    • guidoap

      On saanut muutaman kerran sovitusti yhdessä. Tosin muutaman kerran vuosien aikana on ottanut salaakin ilman lupaa.

    • HhteisHenki

      Vaimo on myös kova ottamaan vierasta pilluun.

    • Tarkkaannussittu

      Minun vaimoni käyt Tallinnan ja Tukholman risteilyillä säännöllisesti pantavana. Kertoo sitten kotona yksityiskohtaisesti mitä sai ja millaista. Minä nauti liukkaille pääsystä, kerran jopa imetti ihan sen jälkeen kun kaveri oli saattanut hänet kotiin ja vielä lähtiäisiksi laskenut mällinsä armani rakoon. Minulle ei mikään ole niin kiihottavaa, kun odotela häntä kotiin näiltä matkoilta.

      • Anonyymi

        Sinne toisen miehen vaimon vakoon se lasti on niiiin kiva laskea.


    • AviopariKimppaPanolla

      Olen ollut mukana kun 43 minun kaveria on nainut vaimoani kanssani kimpassa.
      On ollut vaihtelun vuoksi myös noin 30 vieraampaa ja olen järkännyt kaikki miehet vaimoani panemaan 23 vuoden aikana.
      Ystävistä 6 nai vaimoani säännöllisesti kanssani 1N ja 2 tai 3M kerrallaan itseni mukaanlukien.
      On mahtavaa katsoa kun omaa vaimoa pannaan ja vaimo nauttii täysin kun saa olla kimpan naisena.

    • päivittäinvaikka

      teidän vaimonne nimi ja missä päin asuu. antasin hänelle parastani

    • Aviovaimo

      Tule Hyvinkäälle niin saat varattua naista!

      • Anonyymi

        Koska?


    • Anonyymi

      Varattua naista saa myös Järvenpäässä
      Mieheni haluaa päästä jälki liukkaille.
      Suon miehelleni mitä hän haluaa

      • Anonyymi

        Kuinka teihin saa yhteyden?


    • Minä panen vieraita varattuja naisia säännöllisesti. Osan ukot ei tiedä ja osan joutuvat väkisten hyväksymään. Yhtä uhoava ukkoa vedin ensin nenään ja sitten suutelin sitä ja lopuksi nussin pyllyyn. Akkansa kantteli touhua vierestä kun nussin sen ukkoa kun olin vasta pannut sitä, Mahtoi heillä olla juteltavaa kun keräsin housut lattialta ja painelin kotiin taksilla, Lopuksi nussin aamuyöllä omaa akkaa ja se perkele ei arvannut saaneensa Klamydian tuolta reissulta tulijaisena. Uskoi, että hän olisi itse saanut sen jostain vessasta.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä naitte vain aunukseen, etupuolella olisi ollut tarjolla varsinainen herkkureikä. Kiihottava juttu siitä huolimatta.

    • Anonyymi

      Omaa vaimoa pani siskoni mies kesäjuhlissa kun itse makasin sammuneena vieressä.
      Aamulla nain vaimoa tietämättä tästä ja tietenkin nuolin pillunkin. Ihmettelin vain kun oli niin liukas. No vaimolla sitten suhde mieheen yli vuoden ja minä aisankannattajana.
      Tällästä se elämä joskus oikeasti on.

      • Anonyymi

        Opiskeluaikana oli yksi pariskunta jossa nainen teki samaa. Hän oikein odotti ja juotti miestään ja istui suurinpiirtein vieressä. Kun mies sammui, nainen talutti välittömästi vieraan miehen makuuhuoneeseen. Luulen, että mies tiesi vaimon touhuista. Kaikki muut ainakin tiesivät.


    • Anonyymi

      Vau kyllä nyt panettaa 👍

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe