Olin aisankannattajan kohteena

Hyvin saanut

Muutamia vuosia sitten, olin usein työmatkoilla parin kolleegan kanssa. Kerran olimme matkoilla koko viikon ja koska majoituimme ko. paikkakunnan ainoaan hotelliin, missä oli tanssia kolmena iltana viikossa. Sen vuoksi kaverini otti mukaansa vaimonsa. Takoituksena oli viettää tanssi-iltoja alakerran ravintolassa.
Jo ensimmäisenä tanssi-iltana sovimme, että illalla sitten juhlitaan ja menisimme asiakkaan luo vasta lounaan jälkeen.
Porukalla aloitettiin iltaa Karin ja hänen vaimonsa Eijan huoneessa. Vähän vaan paukkuja ja Eija tuntui tykkäävän kovasti siideristä. Minusta tosin tuntui, että Eija ja Kari olivat ottaneet jo parit sellaiset ennen kuin me Jounin kanssa menimme kylään, sillä niin oli rouva iloisella mielellä. Olin jo joskus aikaisemminkin firman pikkujoulussa vilkuillut Eijaa ja tanssinutkin hänen kanssaan. Tosi kuuma pakkaus mielestäni. sitten menin ihan pakon sanelemana käväisemään vessassa ja siinä istuessani pöntöllä katselin ihastuttavia asuja, mitkä Eija oli jättänyt vessan allaspöydälle. Tummat, viinin punaiset pikkarit ja rintsikat herättelivät heti pikkumiestäni, nuuhkaistessani Eijan pikkuhousuja. Mieleni teki runkata siinä ja heti, mutta en sitten tehnyt sitä, vaan menin aika kiimaisena takaisin toisten luo.

Eija tuntui käyvän kuumana, sillä hän hihitteli ja painoi välillä päätään minun ja Jounin olkaa vasten. Hän oli nimittäin siirtynyt väliimme sohvalle istumaan. Kari vaan katseli vierestä ja hymyili.
Minua alkoi jo hiukan tekemään kaverin muijaa mieli, mutta.... Kaveri on kaveri ja sitä pitää kunnuoittaa, ajattelin mielessäni ja ehdotinkin, että mennään jo alas ravintolaan päivälliselle ja tanssimaan.

Ilta sujui kivasti. Tanssimme kaikki Eijan kanssa ja välillä jotkut muutkin hakivat häntä sillä aikaa, kun me miehet olimme pelaamassa rulettia. Illan pidetessä tunsin Eijan kanssa tanssiessani, kuinka hän painautui minua vasten ja pyöritti hävyttömästi pyllyään, niin että minulta alkoi väkisinkin seisomaan. Eija nosti kätensä kaulalleni ja kuiskasi..
-No mutta Keijo, tekeekö sinun noin kovasti mieli?
-Eeh, äääh ööh khrymmm, kakistelin kurkkuani kuullessani suora kysymyksen, mutta vastasin.
-Kyllä tekee niin pirusti, mutta mitä Kari sanoo?
-Ei se mitään sano, se tietää mun touhuista. se on vaan hyvillään, kun mulla on hauskaa, Eija vastasi kiimaisena.

Tanssin vielä Eijan kanssa muutaman tanssin. Jouni oli jo mennyt yöpuulle. Hän ei oikein kestänyt viinaa. Sitten Eija kuiskasi minulle, että
-Joko mennään?
-Entäs Kari?

-Älä välitä hänestä. Tuolla se pelaa rulettia aamuun saakka, meillä on hyvin aikaa.

Menimme yhdessä heidän huoneeseensa. Jo ovella alkoi Eija riistämään vaatteita yltään ja myös minulta.
Hänellä oli upeat mustat alusasut ja tuo näky kiihotti mieltäni vielä enemmän. Suorastaan kaaduimme vuoteelle alkaen pyrimään toisissamme kiinni. Nuolin häntä. Eija imi minua vuoroin ja lopulta olin selin, kun Eija nousi päälleni ja ohjaten läpimärän vittunsa seisovaan kyrpäni terskan päälle ja siitä hiukan kiusaten suoraan pohjaan asti.

Minusta tuntui, että räjähdän. MUtta siinä samassa näin silmäkulmastani pienen liikkeen huoneen eteisestä.
-Mitä helvettiä? Melkein huusin ja samassa tunnistin Karin, joka oli tullut hiljaa hiipien huoneeseen.
-Hei älä suutu, Kari sanoi... Anna minun katsoa. Silloin näin, että hänellä ei enää ollut housuja jalassaan vaan piteli seisovaa kyrpäänsä runkaten sitä hiljaa edes takaisin. Olin ällistynyt, mutta kun Eija veti minua enemmän puoleensa, eikä noussut päältäni ja kun tilanne tuntui niin kiihottavan irstaalta, mumisin lopulta vastahakoisen hyväksymiseni, sillä tilanne oli tosi outo. En ollut koskaan rakastellut niin, että joku katsoisi vieressä.

Eija aloitti uuden, kiimaisemman kirin voihkien ja huutaen, samalla katselin toisesta silmäkulmasta, kuinka Kari runkkasi vimmatusti. Uusi tilanne kiihotti mieltäni kovasti ja pian alkoivat orhasmin ravistukset vaikuttamaan meissä jokaisessa. Eija valitti kiemurrellen, tai oikeammin huutaen himoaan samalla, kun itse tunsin kyrpäni juuressa saapuvan orgasmin aiheuttamaa värinää ja näin kuinka Kari nousi viereemme vimmatusti runkaten. Silloin tunsin spermani lähtevän liikkeelle nytkähtäen Eijan vitun syvyyksiin samalla, kun Kari puristeli kyrpäänsä ähkien ja päästi silloin omat liemensä ruiskuamaan vaimonsa ja minun päälle.
Eija huusi orgasminsa ulos ja tunne siinä hetkessä oli niin irstas, ettei sitä voi sanoin kuvata. Vaivuimme kaikki vuoteelle, Eija keskelle ja me miehet molemmin puolin. Karin spermaa valui vatsalla vieläkin ja ensimmäisen kuvotuksen tunteen jälkeen jäi vain kiihko.

Kari levitteli omaa spermaansa kehollemme ja olin todella niin valtavassa tärinässä, että tiesin haluavani lisää tällaista. KUiskailimme toisillemme irstaita sanoja ja lupasimme siinä, että tämä tehdään uudestaan. Ystäväni tunnustivat silloin, että he olivat jo kauan suunnitelleet yhdessä, kuinka saisivat minut mukaansa ja nyt tunsin olevani kiitollinen heille, sillä olinhan saanut ihan uuden ulottuvuuden seksiin. Nyt pitäisi vaan suunnitella kuinka saisimme oman vaimoni mukaan leikkeihin, mutta siihen saakka aioimme tavata usein KArin ja Eija luona ja erään sellaisen tapaamisen aikana Eija sai meidät huijattua ( noolimme aika kännissä), Karin kanssa imememään tosiltamme. Sekin oli uusi kokemus, sillä, olin pitänyt itseäni tosi kovana heterona sitä ennen. Näin muutamia ajatuksia aisankannattajan toiselta puolen. Miestä tuli Karin ja Eija kanssa vielä parempia ystäviä tuon hotelli-illan jälkeen.

0

5744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        27
        1368
      2. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        62
        1240
      3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        9
        1165
      4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        29
        1125
      5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        13
        1078
      6. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        64
        1057
      7. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        31
        1027
      8. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        7
        1023
      9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        6
        1022
      10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

        Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
        Suomi24 Blogi ★
        14
        1011
      Aihe