Niin, joko tuon koulun kohtalo on sinetöity? Vai onko armonaikaa annettu
Rummukkalan koulu?
8
1490
Vastaukset
- Heinäveteläinen
Kyllä Heinävedellä kyläkoulut on myyty kuten tuon Rummukkalan koulun vanha puoli puoli ilmaiseksi pois kunnan tyhjää kassaa kohentamaan. Heinäveden kunnan taloudellinen tilanne on se, että Heinävesi sulautetaan
vaikka pakolla, johonkin suurempaan kokonaisuuteen. Viimeinen lähtijä muistaa sammuttaa valot!!- TOINEN KUNTALAINEN
HYVÄ VETELÄINEN! KUKAHAN SEN OSTI,MEINÄÄN SEN KOULUN? MYYMÄTTÄ SE OLI VIELÄ KYMMENEN MINUUTTIA SITTEN! PALJONKA ON PUOLI-ILMAINEN? SULLA NE VALOT ON SAMMUNUT, EI KUNNALLA.
- Heinäveteläinen
TOINEN KUNTALAINEN kirjoitti:
HYVÄ VETELÄINEN! KUKAHAN SEN OSTI,MEINÄÄN SEN KOULUN? MYYMÄTTÄ SE OLI VIELÄ KYMMENEN MINUUTTIA SITTEN! PALJONKA ON PUOLI-ILMAINEN? SULLA NE VALOT ON SAMMUNUT, EI KUNNALLA.
Kyllä Rummukkalan koulun vanha puoli on myyty ja muutaman vuoden sisällä myydään myös uusi
osa koulua. Kunnan on pakko säästää kuluissa, kun talous on ravoilla. Viiden vuoden kuluttua
Heinävettä ei enää ole itsenäisenä kuntana, kun rahat ei riitä toimintojen pyörittämiseen. - TOINEN KUNTALAINEN
Heinäveteläinen kirjoitti:
Kyllä Rummukkalan koulun vanha puoli on myyty ja muutaman vuoden sisällä myydään myös uusi
osa koulua. Kunnan on pakko säästää kuluissa, kun talous on ravoilla. Viiden vuoden kuluttua
Heinävettä ei enää ole itsenäisenä kuntana, kun rahat ei riitä toimintojen pyörittämiseen.SINÄKÖ OLET OSTANUT SEN KOULUN KUN NOIN VARMANA PIDÄT MYYNTIASIAA? UMPILUUSTAKO ON PÄÄSI KUN TUOLLAISTA VÄITÄT! KOULU OLI TAAS KYMMENEN MINUTTIA SITTEN MYYMÄTTÄ. PISTE
- Heinäveteläinen
SINÄKÖ OLET OSTANUT SEN KOULUN KUN NOIN VARMANA PIDÄT MYYNTIASIAA? UMPILUUSTAKO ON PÄÄSI KUN TUOLLAISTA VÄITÄT! KOULU OLI TAAS KYMMENEN MINUTTIA SITTEN MYYMÄTTÄ. PISTE
Kovinhan se kiihottaa toista kuntalaista Rummukkalan koulun myyminen tai myymättömyys.
Mulle on aivan sama kuka tai mikä tuonkin homeröttelön omistaa. Minä en ainakaan:) - TOINEN KUNTALAINEN
Kovinhan se kiihottaa toista kuntalaista Rummukkalan koulun myyminen tai myymättömyys.
Mulle on aivan sama kuka tai mikä tuonkin homeröttelön omistaa. Minä en ainakaan:)EI PITÄS PUHUA JOS EI VARMAKSI TIEDÄ! ONNEKSI ÄLYSIT LOPETTAA. KUNTA SEN OMISTAA VIELÄ. JOS OLET HEINÄVEDEN KUNTALAINEN NIIN SINÄKIN OMISTAT SEN HOMERÖTTELÖN. ET SILLEIN.
- Heinäveteläinen
EI PITÄS PUHUA JOS EI VARMAKSI TIEDÄ! ONNEKSI ÄLYSIT LOPETTAA. KUNTA SEN OMISTAA VIELÄ. JOS OLET HEINÄVEDEN KUNTALAINEN NIIN SINÄKIN OMISTAT SEN HOMERÖTTELÖN. ET SILLEIN.
Miksihän lähes kaikki kunnan kiinteistöt on homeessa vai onko kyseessä,
joku muu suurempi sisäpiirijuttu jota homevimma palvelee? - TOINEN KUNTALAINEN
Miksihän lähes kaikki kunnan kiinteistöt on homeessa vai onko kyseessä,
joku muu suurempi sisäpiirijuttu jota homevimma palvelee?KUNNAN RAKENNUSVASTAAVAT EIVÄT TAINNEET OLLA AJANTASALLA RAKENNUS ASIOISSA! NYT TUNTUU ETTÄ TAHALLAAN KESKITETTÄÄN KOULULAISET KIRKOLLE. VAIKKA PILATAAN RAKENNUKSET JOTKA OVAT KESTÄNEET LÄHES SATA VUOTTA HOMEHTUMATTA. KUNNANTALOKIN HOMEHTUU, KOHTA PITÄÄ RAKENTAA UUSI KOMIA PYTINKI. KATSO VAIKKA. VASTUUSEEN TUOLLAISET RAKENNUSVALVOJAT JÄLKIKÄTEEN! KUNTALAISTEN RAHATHAN ON KYSEESSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446