kazuma 150-250

keke

onko kenelläkään kokemusta kazuma 150cc tai 250cc mönkijöistä... kertokaa kokemuksia mimmoinen vehje on. kiitoksia jo etukäteen

19

12966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

      On käytänössä sellanen värkki,millä ei tee mitään muutakun tasasella pystyy ajaan,metsässä on kiinni kokoajan.Suosittelen kunnon nelivetoa,sillä pystyy tekeen pienet lumityöt j.n.e.

      • omistaja

        hyvin pääsee metsässä jopa kaksi päällä ja tuskinpa kovin helposti jää kiinni.
        170 kg päällä painoa kivisessä metsässä eikä jääny kiinni.
        Pakoputkesta meni viikon sisällä kummatkin kiinnikepultit poikki sylinterin sisältä eli jotain huonoja osia löytyy sitäkin.
        vekotin on puolivuotta vanha ja ajettu 180mailia.


      • omistaja2
        omistaja kirjoitti:

        hyvin pääsee metsässä jopa kaksi päällä ja tuskinpa kovin helposti jää kiinni.
        170 kg päällä painoa kivisessä metsässä eikä jääny kiinni.
        Pakoputkesta meni viikon sisällä kummatkin kiinnikepultit poikki sylinterin sisältä eli jotain huonoja osia löytyy sitäkin.
        vekotin on puolivuotta vanha ja ajettu 180mailia.

        laite on noin puolivuotta vanha ajettu 55mailia
        todella tarkkaa sisäänajoa laitetta on käytetty
        kevyeen rankaajoon ketjutpäällä ,sisään ajonjälkeen
        kaikki kiinnitykset jne on käytyläpi ..
        alku ongelmien jälkeen laite on toiminut kohtuullisen
        hyvin . ongelmia Kaasuttimen säätö , takaakselin kiinnitys pyörään "lukkosokka" takajarru levyä ja
        ketjuja suojaa rauta mikä tarvitsee heti tehdä uusiksi maavara voisi olla hieman isompi mutta toimii kuitenkin laitteessa on myös paljon hyviä ratkaisuja !! tarvii toivoa että laite kestää myös jatkossa laatu ei vastaa kalliinpia kilpailioita eikä laitetta ole tarkoitettu
        ns crossi ajoon vain Mönkimiseen !!


    • jarska

      mulla on kazuma cougar 150 se on luotettava peli ja siinä käytetään laadukasta hondan koneistoa vikoja juuri ei ole ollut muuta kuin kaasu ja kytkin vaierin katkeaminen siihen saa hyviä lisä varusteita kuten lumiketjut ja puskulevy suosittelen ostamista

      • simo h

        Joo..ostin maahantuojalta pari vuotta sitten kazuma 150 -pakilla varustetun samalaisen kuin isompi 250-koneella oleva. Vikoja on riittänyt, vaijerit on pikujuttu - mutta sitten meni startti jostakin koneen sisältä rikki, hitsautin mopon poljinkiksin, toimi jonkinaikaa kiksillä ja mäkistartilla, nyt on koko kone jumissa..ajettu vain n. 500 mailia.
        Maahantuoja levittelee käsiään..Se siitä.


      • varaosiksi
        simo h kirjoitti:

        Joo..ostin maahantuojalta pari vuotta sitten kazuma 150 -pakilla varustetun samalaisen kuin isompi 250-koneella oleva. Vikoja on riittänyt, vaijerit on pikujuttu - mutta sitten meni startti jostakin koneen sisältä rikki, hitsautin mopon poljinkiksin, toimi jonkinaikaa kiksillä ja mäkistartilla, nyt on koko kone jumissa..ajettu vain n. 500 mailia.
        Maahantuoja levittelee käsiään..Se siitä.

        Mulla on samanlainen, mutta siinä on putki murtunut, puola paskana, sytkyboxi paskana ja virtalukko paskana....
        maahantuoja levittelee käsiään....
        Joten myy mulle se sun peli halvalla, niin mä saatan saada noista yhden ehjän...
        -Mika-


      • Arska
        varaosiksi kirjoitti:

        Mulla on samanlainen, mutta siinä on putki murtunut, puola paskana, sytkyboxi paskana ja virtalukko paskana....
        maahantuoja levittelee käsiään....
        Joten myy mulle se sun peli halvalla, niin mä saatan saada noista yhden ehjän...
        -Mika-

        Mulla on takajarrujen työsylinteri rikki ja maahantuoja levittelee käsiään. Löytyiskö joltai?


    • piispanen

      moi mulla on 250cc kazuma menee tosi hyvin hangessa vaikka lunta on 30-40 senttiä ilman ketjuja kaks päällä menee parenmin kun renkaat saa pitoja ja kun vielä laittaa ketjut niin hyvä vaikka on lunta niin hyvin jaksaa mennä metsässä vikoja ei ole ollut paljon mulla on vuosimallia -03 ainoastaan vasenman puolen putki ei meinaa pysyä pakosarjassa kiinni mut se on pikku ongelma tää on tosi hyvä viisi vaihdetta eteen ja kaksi taakse luntakin jaksaa hyvin työntää etu levyllä ja se työntää parenmin kun otat kaverin kyyttiin tai laitat painoa kyyttiin menee parenmin hangessa kuin monet neliveto mönkiät!!!!!!!

    • piispanen 1

      moi ette sattus tietämään mistä löydän vyvän ja halvan puskulevyn kazuma 250cc?

      • Anonyymi

        Kato torista eteläpohjanmaa ja kazuma ni löytyy monenlaista osaa


    • löytyis vaan joku ääliö kuk...

      moottoriin laitettu jo melkeenkaikki osat uudet

    • SSmarty

      Halpa & hyvä ??

      -Vasemman "pakosarjan" kiinnitys sylinteriin heikko lenkki, korjattu.

      -Kytkinvaijereita menny muutama.

      -Tankki kuluu puhki ajastaan, on muovia ja suht helppo korjata, purattaa katteet & muovit pois.

      ~600ml takana, vuosimalli -06

      yhteenvetona = Toimii tekniikaltaan suht luotettavasti, tuskin kestää kunnon piiskaamista kovinkaan pitkään, ja tuskin on siihen tarkoitettukaan. Halpa kyllä, hyvä varauksin.

      Ketjut ehdottomat talvella, bilteman "V" vitjat ajaa asian varsin hyvin

    • hulluuu

      Kazuma 150cc on hyvä. Olen omistanut vuodesta miekka ja kirves ja toimii yhä vaikka kaks päällä ajettu ja metässä möyritty. Talvipakkasista johtuen pien sähkövika mut ei se menoa haittaa. Ostettu sillon joskus suoraan maahantuojalta

    • pihassa mönkkä

      Itsellä Kazuma Falcon 150cc ja hyvin on kulkenut kaks päälläkin. Vanha jo mutta silti hyvä vauhti päällä. Tosin siihen tuli sähkövika. Noh itse tuli sitten laitettua startti ja hyvin toimii :D. Eihän sitä rekisteriin saa mutta kiva sillä on rällätä

    • 250cc
    • Vinkkejä

      Mulla on 250 kazuma ja siinä on lataus ongelma. Oisko vinkkejä mistä johtuis?

    • kazuma250

      Kazuma on hyvä ja kestävä mönkijä ainakin se 250cc malli. Ajettu jo useampi tuhat kilsaa ongelmitta. Suosittelen!

    • RO-55

      Mulla olis 250cc kazuma josta perä hajalla löytyykö keltään sopivaa perää tai osoiteta mistä sellaisen sais ostaa.

    • Anonyymi

      Mikä kazuma 250 venttiilien välys on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe