mistä imetysliivit?

fffrrriia

Asun pienessä kylässä jossa ei ole kuin seppälä, Halpahalli yms.. Täytyy varmaan lähteä kai isommasta kaupungista niitä etsimässä.. Kuulin että H&M stä voisi löytyä halvat mutta kuuluuko ne yleisesti valikoimaan.. Mistään odotus-kaupasta ei huvittaisi lähteä etsimään kun tuntuu että ne pistäisivät hinnaksi 50,- euroa ja alkaisivat tuputtaa kaikkea turhaakin siinä sivussa. Löytyykö alle 20;-?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn semmostakin että oliko ennen vanhaan tuommosia imetysliivejä. Eli siis silloin 80-luvulla? ajattelen siis jos äitini ei ole tarvinnut sellaisia niin vähän aikaa sitä varmaan pystyy itekkin ihan normaali liiveillä olemaan.. Vai oliko silloin vain kaarituettomia kun niitä ei meinaa enää oikein löytää muuta kuin persikanvärisinä mummorintsikkoina..
Stressaan ihan hirveästi jo sitä kaupunkireissua kun sen kanssa saa sitten säheltää kun pitää ottaa kärsimättömyyttään mariseva ukkokin mukaan..

7

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse...

      Itse en pystyisi imettämään ilman imetysliivejä - ainakaan helposti ja nopeasti enkä istualtaan.
      Hankkisin sinuna liivejä useammat - varsinkin yöllä maidontuotanto meinaa ehtiä kulutuksen edelle ja liivit tahraantuvat eli jokaisen käytön jälkeen liivit päätyvät pesuun. Yöllä on mukavammat kaarituettomat, jolleivät rintasi ole isoja kuppikokoja ehkä imetystopillakin pärjäisi. Jotakin on kuitenkin oltava, että on mihin liivinsuojat kiinnittää tai koko sänky ja vuodevaatteet ovat maitotahroissa...
      Tästä päädytään siihen, että liivien pitää kestää kulutusta ja pesua. En tiedä onko ihan halvimman ostaminen siis fiksuin ratkaisu, kestävätkö käyttöä.
      Itselläni on päivittäiskäytössä Triumphin liivejä, kaarituilla ja ilman, hinta oli jossakin kolmen kympin huitteissa. Niitä myydään vähän kaikissa kaupoissa, ainakin täällä meillä päin olen nähnyt niitä Lindexillä (jossa myytiin muitakin imetysliivejä, eivät vain malliltaan sopineet minulle), Sokoksella ja Prismassakin. Ei siis ole pakko mennä liiviliikkeeseen eikä maksaa maltaita.
      Changella on kohtuuhintaisia (olisiko hinta ollut 40-50 välillä) tukevia ja kauniita liivejä, isojakin kuppikokoja. Hain sieltä itse "paremmat liivit", joissa ei rinnat roiku :D

    • mk21

      HM:n liivit on ihan hyviä ja mukavia päällä ja raaskii ostaa useammat vaihtoliiveiksi. Carriwellin liivitkin on hyviä, eikä niin kalliita. Itsellä on kahdet HM:n liivit, yhdet Carriwellin pehmoimetysliivit ja yksi Carriwellin toppi yökäyttöön. Lisäksi käytän välillä päivällä vanhöja normiliivejä.
      Tilaa nettikaupasta tai HM:n postimyynnistä, niin ei tarvi stressata ja hinata ukkoa mukana :-).

    • älä stressaile!

      kannattaisi satsata. Voi olla tosi hankala imettää tavallisilla liiveillä, kun pitäisi aina napsauttaa selästä auki ja muksu raivoaa sylissä. En tiiä miten ne ennenaikoina tekivät, olisivatko käyttäneet rintasiteitä, mitä synnärilläkin tehdään. Siinähän on yksi mahdollisuus jos nuukailla haluat, jostain isosta flanellikankaasta opettelet sitomaan liivit, ne on hirmu tukevat. Mutta kyllä minä satsaisin muutamiin hyviin liiveihin, on paljon mukavempaa, kun "maitolaiturit" on tuettuna ja suojattuna. Itse en öisin käytä liivejä, kun maidontulo on vähäistä, mutta tytön ollessa tissillä toisesta voi pikkusen "vuotaa".

      Triumphin imetysliivejä saa melkeinpä mistä vain, hintakin on kohtuullinen. Itse ostin laitokselle pilipaliliivit 17 eurolla, mutta ne ei ole kyllä päällä sen jälkeen olleet. Mutta jos rahapuoli tekee tiukkaa niin näkyy olevan huutonetissäkin imetysliivejä, osa ilmeisesti uusiakin, niin sieltähän voit etsiä. Tai nettikaupoista, jos teilläpäin ei minkäänlaista vaatekauppaa löydy

    • Köyhä-äiti

      Itsehän olen imettänyt nyt tuota vauvaani yli 9kk ilman imetysliivejä. Kun ei niitä vaan ole löytynyt sopivia ja mukavia minun hintatasolle. No, myönnetään, että jotkun imetysräpsykät oon kerenny tässä välissä ostaa, mutta kun liivikoko oli imetyksen alkaessa 85 G ja nyt 75 D ja kaikki koot siltä väliltä on kerenny tietenkin olla, niin ymmärtää, ettei kovin kauan oo tullut yhtiä liivejä käytettyä. Ja en auo liivejä välttämättä takaa kun alan imettää (ellei sitten ole esim. urheiluliivit just päällä). Yleensä riittää, kun lasken sen verran rintaliivin kuppiosaa, että saa "maitobaarin" esille. Napakoissa liiveissä joutuu kyllä olkaimenkin laskemaan alas samalla. Kyllä se onnistuu.
      MUTTA en kyllä suosittele välttämättä tätä minun meininkiä - seuraavan lapsen kohdalla aattelin kyllä panostaa kunnon imetysliiveihin, jos silloin vaikkapa ois rahatilanne parempi ja ois sen verta fiksumpi... =) Nyt kävin muutama viikko sitten oikein liivikaupassa kyselemässä imetysliivejä, mutta tultiin myyjän kanssa siihen tulokseen, että kerran on tähän asti menty ilman, niin jospa tuo menis loppuaikakin... =)

    • kaikkea mahdollista

      myöskin löytää uusia ja vähän käytettyjä liivejä jos tietää oman mallin ja koon. Varmaan on muitakin vastaavia, mut ite käytän vain huuto.nettiä tarpeisiini.

    • löytyä...

      ostin itse tänään paikallisesta robin hoodista triumphin liivit, kymppiä halvemmala kuin kaupungissa myytiin. Käy siis toki katsomassa ne paikalliset halpahallit yms.

    • xmyyjä

      saahan liivejä berkkokaupoistakin, mutta ainakin siilissä halpa-halli on ainoa liike jossa täällä saa imetysliivejä. Ja äitiysvaatteita myös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe