Oulun akvaarioliikkeet

Peltsu 1981

Parisen vuotta pohjoisen pääkaupungista ollessani poissa on varmaan tapahtunut yhtä sun toista akvaariokaupoissa. Nyt kuitenkin olen palaamassa ja ajattelin pykätä uudet altaat.

Mitä akvaariokauppoja Oulussa nykyään on ja missä ne sijaitsevat? Kirjoittaisitteko samalla rehellisiä mielipiteitänne kyseisistä liikkeistä? Tahtoisin luotettavaa tietoa, etten vahingossakaan mene ostoksille huonoisiin liikkeisiin.

5

2474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitsukki

      Oulussa ei enää montaa ole, kun haukun paikkakin lopetti. Keskustan alueella on Lilzoo, mutta itse en sitä suosittele elävän ostoon, jonkun verran olen sieltä kaloja ostellut, mutta eipä ne pitkäikäisiä ole olleet eli elivät n. pari viikkoa. Samaa sarjaa on joutsensillan K-marketissa sijaitseva liike, eli muuta kyllä (hintava) voi ostaa, mutta ei elävää, vaihtavat tosin alle viikossa kuolleet eläviin. Maikkulan mustissa ja mirrissä on kaloja myös, en ole kokeillut, sinne meni haukun paikasta jäljelle jääneet. Itse suosin nykyään Kempeleen puolella sijaitsevaa taito tassua, sieltä olen paljonkin kaloja ostellut (kyllä se lähelläkin on) eikä ole ongelmia ollut, tilaavat myös jos jotain tarvitsee. Oulunsalossa on myös lilzoo, mutta on auki vain iltapäivisin ja melkoisen mutkan takana.

    • oispa rohkee

      Tällä hetkellä valikoima on surkea! Tänne tarvittaisiin pikaisesti uusi akvaarioihin perehtynyt eläinkauppa.

      Akvaariosopista ei kannata ostaa mitään elävää. Kallis hinta ja huono laatu, varsinkin se laatu. Myyjät möisivät varmaan vaikka äitinsä sinne 40 litran akvaarioon. Tautisia kaloja.
      Maikkulan Musti ja Mirri on laadultaan kohtalainen ja tietoa löytyy tai ainakin myöntävät jos ei löydy ja myyjät ovat kohtuullisen kiinnostuneita siitä mihin kalat tulevat mutta hinnat ovat melko suolaisia.
      Oulunsalon Lilzoo on ihan ok mutta tosiaankin aukioloajat ovat omituiset ja ilman navigaattoria on turha yrittää perille.
      Taitotassussa en ole käynyt mutta hyvää siitä on kuulunut.

      Haukunpaikka RIP!

      • akvapoju

        Tänne tarvittaisi jokin uusi liike! Ja liike saisi olla haukun paikan tasoinen paikka :( Itsekkin olen joskus virheenä akvaariosopista ostanut kaloja mutta suurin osa kuoli n 2 viikon kuluttua, kun taas harva on elänyt menestyksellä 5 vuotta. Lilzoo ta en ole kokeillut joten siitä ei ole mitään tietoa. TS. Täällä ei ole oikeastaan mitään ;'(


      • akvapoju kirjoitti:

        Tänne tarvittaisi jokin uusi liike! Ja liike saisi olla haukun paikan tasoinen paikka :( Itsekkin olen joskus virheenä akvaariosopista ostanut kaloja mutta suurin osa kuoli n 2 viikon kuluttua, kun taas harva on elänyt menestyksellä 5 vuotta. Lilzoo ta en ole kokeillut joten siitä ei ole mitään tietoa. TS. Täällä ei ole oikeastaan mitään ;'(

        Pattijoella Raahessa Akvaario ja Ötökkä putiikki.Aloitti toimintansa Haukun Paikan kanssa yhteistyössä.
        www.akvaariojaotokka.net
        Käykäähän tutustumassa.....


    • asdsfddddfgffbv

      Aloitti ja lopetti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe