EOK:ta Murobbs selvittänyt
16
858
Vastaukset
- Antti spammaa
"Suhosen Antti alias Cluso627 taas sitten on kerännyt bbs:stä tavaraa ja pistänyt jokasuuntaan. Jo nyt Suomi24:ssä kehuskelee tukineensa koko EOK:n "
- Cluso627.
Sitä ei yksin minä osaa tutkia vaan ammattilaiset tutkii ja tulee varmasti kaikille selväksi lähiaikoina tilanne.
MuroBBS: onkin parempi kun tää Suomi24 joka on muuten poistanut eilisen aiheeni. Cluso627. kirjoitti:
Sitä ei yksin minä osaa tutkia vaan ammattilaiset tutkii ja tulee varmasti kaikille selväksi lähiaikoina tilanne.
MuroBBS: onkin parempi kun tää Suomi24 joka on muuten poistanut eilisen aiheeni.Se poistettu viesti oli kokonaisuudessaan kopioitu täältä
http://ajassanyt.net/eok-peraankuuluttaa-poliisilta.htm
Tuon ajassanyt.net etusivulla on Copyright © tarkoittaa ettei saa kopioida.
Suomi24 keskustelun säännöissä on:
Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/ohjeet/- Cluso627.
uralin kirjoitti:
Se poistettu viesti oli kokonaisuudessaan kopioitu täältä
http://ajassanyt.net/eok-peraankuuluttaa-poliisilta.htm
Tuon ajassanyt.net etusivulla on Copyright © tarkoittaa ettei saa kopioida.
Suomi24 keskustelun säännöissä on:
Käyttää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia. Tekstin suora kopioiminen muista julkaisuista on kiellettyä. Toisin sanoen rikot tekijänoikeuslakia, jos kopioit artikkelin lehden verkkosivulta ja kopioit sen Suomi24:n keskustelupalstalle. Viestit, joihin on kopioitu artikkeli tai pitkä lainaus, poistetaan.
http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/ohjeet/Vaan empäs ole niin paljon lakia lukenut,että olisin sen voinut tietää enkä huomannut sitä ollenkaan
eikös melkein kaikissa lue tuo teksti?Mitä tänne yleensä enää saa kirjoittaa?IBM juttukin on täysin vailla mitään perää/linkkiä täytyykiin kun ON tuota aikaa ilmoittaa siitä IBM;lle,että ne on Suomessa sekottetu laittomaan pyrämidipeliin mukaan..No jokos kahen markan lakimieheltä on tullut tästä ketjusta poistopyyntö?Perään kuuluttasin tässä sitä,että se voi kun Teille soittaa kuulostaa hienolta kun sanoo olevansa Eurooppalaisen oikeusturvan keskuliitto(EOK).Mutta tämä on pelkkä r.y sillä EI ole sen kummempia oikeuksia kun tavallisella Suomen kansalaisenkaan...Miksihän tuo on perustettu Helsinkiin?
http://yhdistysrekisteri.prh.fi/ryhaku.htx?kieli=1&hakuraja=0&nimi=Eurooppalaisen oikeusturvan keskusliitto&kotipaikka=&ensrek=&...
Edellinen puheenjohta on pötkähtänyt joten muutos astu voimaan kun tuli Jarmo Juntunen perustaja
jäsen tilalle http://eurotvnews.com/keskustelu/index.php?board=1;action=display;threadid=328 - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Vaan empäs ole niin paljon lakia lukenut,että olisin sen voinut tietää enkä huomannut sitä ollenkaan
eikös melkein kaikissa lue tuo teksti?Mitä tänne yleensä enää saa kirjoittaa?IBM juttukin on täysin vailla mitään perää/linkkiä täytyykiin kun ON tuota aikaa ilmoittaa siitä IBM;lle,että ne on Suomessa sekottetu laittomaan pyrämidipeliin mukaan..No jokos kahen markan lakimieheltä on tullut tästä ketjusta poistopyyntö?Perään kuuluttasin tässä sitä,että se voi kun Teille soittaa kuulostaa hienolta kun sanoo olevansa Eurooppalaisen oikeusturvan keskuliitto(EOK).Mutta tämä on pelkkä r.y sillä EI ole sen kummempia oikeuksia kun tavallisella Suomen kansalaisenkaan...Miksihän tuo on perustettu Helsinkiin?
http://yhdistysrekisteri.prh.fi/ryhaku.htx?kieli=1&hakuraja=0&nimi=Eurooppalaisen oikeusturvan keskusliitto&kotipaikka=&ensrek=&...
Edellinen puheenjohta on pötkähtänyt joten muutos astu voimaan kun tuli Jarmo Juntunen perustaja
jäsen tilalle http://eurotvnews.com/keskustelu/index.php?board=1;action=display;threadid=328Kun isäni kuoli -91 vuonna ja oli ne hänen hautajaiset niin,että olisin perustanut kerjuu rahaston Antin opiskeluita varten.Vieraita oli noin 200 kpl.Kaikella voi tehä rahaa en ole IKINÄ tuommoisesta menettelystä kuullut..Että hautajaisissakin kerätään rahaa..Kyllä se oli ehkä katttanut munki isän hautajaiset kun niihin meni rahaa 30 tuhatta mmk
- LUSO726
OLEKS SÄÄ CLUSO627 TAAS PÄÄSSYT AVOHOITOON???
VAI VIELÄKÄ NET PISTÄÄ SUT PEHMYT KOPPIHOITOON???
PYSYTTELE POIS PALSTALTA, NIIN SE ON KAIKKIEN ETU.- Cluso627.
En kuule koskaan ole ollut millään suljetulla osastolla...Kerran olin Oulun Diakonista kuntoutuskeskuksessa kun kartoitettiin soviittani työelämään ja siellä oli yhtäaikaa yksi poliisikin ja KELA:n henkilöstöä ihan kaikista ammattikunnista..Ja siitäkin on aikaa jo yli 6 vuotta.WinCapitalaisten sen sijaan olisi syytä mennä hoitoon jos päässä vippaa jota käsittääkseni vielä lietsoo EOK mitään sanomattomilla jutuillaan KRP:stä mulle eräs tutkija sanoikin,että EOK:n roolli on hyvin pieni ei sillä ole periaatteessa mitään merkitystä..Ja kuulemma jonkuhan Teitäkin pitää puolustaa näin sanoi mulle eräs tunnettu rikostarkastaja...
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
En kuule koskaan ole ollut millään suljetulla osastolla...Kerran olin Oulun Diakonista kuntoutuskeskuksessa kun kartoitettiin soviittani työelämään ja siellä oli yhtäaikaa yksi poliisikin ja KELA:n henkilöstöä ihan kaikista ammattikunnista..Ja siitäkin on aikaa jo yli 6 vuotta.WinCapitalaisten sen sijaan olisi syytä mennä hoitoon jos päässä vippaa jota käsittääkseni vielä lietsoo EOK mitään sanomattomilla jutuillaan KRP:stä mulle eräs tutkija sanoikin,että EOK:n roolli on hyvin pieni ei sillä ole periaatteessa mitään merkitystä..Ja kuulemma jonkuhan Teitäkin pitää puolustaa näin sanoi mulle eräs tunnettu rikostarkastaja...
Eiköhän seuraavien viikkojen aikana KUULU!Loppuu se lässytys tätä nyt tutkitaan enkös mie luvannutkin sitä?..Kyllä ammatilaiset osaa ja kuulin,että mun lähettämistä tiedoista oli ollut suurta apua.Eli se totuus tulee vielä maikkarilta:).ja toivottavasti tulee vielä Englannin kieliosenäkin käännöksenä,että voin sen lähettää ystävälleni jenkkeihin.
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Eiköhän seuraavien viikkojen aikana KUULU!Loppuu se lässytys tätä nyt tutkitaan enkös mie luvannutkin sitä?..Kyllä ammatilaiset osaa ja kuulin,että mun lähettämistä tiedoista oli ollut suurta apua.Eli se totuus tulee vielä maikkarilta:).ja toivottavasti tulee vielä Englannin kieliosenäkin käännöksenä,että voin sen lähettää ystävälleni jenkkeihin.
En tiennyt tätä vai eikö peruskolussa sellaista opetata?Mä olin kun isäni haudattiin 15-vuotias ja soitimpa
ja kysyin äitiltäni ne hautajaiset maksa 43000 mk voi pyhä Sylvi jos mä olisin ton tiennyt niin sinne olis hommattu porttikielto kaikilta paitsi läheisiltä,koska surijoithan ei tälläisissä hommissa ole kun omaiset muut tulee vaan syömään-syömään vittu ei mun bisness vaisto ainakaan ole isältäni peritty eikä muuten omaisuuskaan juuri sain tietää luvun minkä me perimme se oli verojen jälkeen vaan vähän yli 200000Euroa
äitille siitä puolikas 100000 euroa verottomana,mutta meitä verottaja muisti 30 tuhannen mmkn perintövero laskulla joten kyllä ne miljoonat olen itse tehnyt kun mulle ja siskolle jäi toinen puolikas jaettavaksi eli noin 100000 euroa alle 50000 tonnia mieheen ja tältä näyttää mun verotiedot ja osakeomistukset.
http://www2.hs.fi/extrat/talous/vero2000/verotiedot.jsp?nimi=SUHONEN&kunta=ROVANIEMI&Ika=ALL&Sukupuoli=ALL
Nokian osakejutut te olette jo nähneetkin
Eli en mä isäni rahoilla ratsasta lakekaapa perin -91 vuonna noin 50 tonnia euroa ja 1999 verotukseksessa on verotettava (pääomatulo 3 miljoona euroa).Ja verot on maksettu kahessa erässä.
Rovanimelle sinnekkin puljuun! - cluso kusettaa taas
Cluso627. kirjoitti:
En tiennyt tätä vai eikö peruskolussa sellaista opetata?Mä olin kun isäni haudattiin 15-vuotias ja soitimpa
ja kysyin äitiltäni ne hautajaiset maksa 43000 mk voi pyhä Sylvi jos mä olisin ton tiennyt niin sinne olis hommattu porttikielto kaikilta paitsi läheisiltä,koska surijoithan ei tälläisissä hommissa ole kun omaiset muut tulee vaan syömään-syömään vittu ei mun bisness vaisto ainakaan ole isältäni peritty eikä muuten omaisuuskaan juuri sain tietää luvun minkä me perimme se oli verojen jälkeen vaan vähän yli 200000Euroa
äitille siitä puolikas 100000 euroa verottomana,mutta meitä verottaja muisti 30 tuhannen mmkn perintövero laskulla joten kyllä ne miljoonat olen itse tehnyt kun mulle ja siskolle jäi toinen puolikas jaettavaksi eli noin 100000 euroa alle 50000 tonnia mieheen ja tältä näyttää mun verotiedot ja osakeomistukset.
http://www2.hs.fi/extrat/talous/vero2000/verotiedot.jsp?nimi=SUHONEN&kunta=ROVANIEMI&Ika=ALL&Sukupuoli=ALL
Nokian osakejutut te olette jo nähneetkin
Eli en mä isäni rahoilla ratsasta lakekaapa perin -91 vuonna noin 50 tonnia euroa ja 1999 verotukseksessa on verotettava (pääomatulo 3 miljoona euroa).Ja verot on maksettu kahessa erässä.
Rovanimelle sinnekkin puljuun!Laita tämän päivän tiedot.
Ada on vihjaillut täällä, että olet polttanut lähes koko omaisuutesi taivaan tuuliin tai Espanjan Lyyliin. - Cluso627.
cluso kusettaa taas kirjoitti:
Laita tämän päivän tiedot.
Ada on vihjaillut täällä, että olet polttanut lähes koko omaisuutesi taivaan tuuliin tai Espanjan Lyyliin.Tossa oli vaan vähän factaa nykyään hommat toimii ja rehellisesti pitää vaan kato osata ja mähän opin tähän hommaan jo pienenä siksipä EN halunnut etes peruskoulua käydä loppuun vaan se sovittiin rehtorin kanssa en käynyt 9 luokkaa lainkaan mulla oli muita hommia ja rehtori joka hyväksy on jo kuollut....Ite mää on oppinut muutamien ihmisten tukemana ja soitinpa äskön yhellle sijoitusasioista vastaavalle en varmasti sano nimeä niin hänen luonaanki oli käynyt oikein vilinä myydä tavalliset osakeomistukset pois ja siirtää varoitteluita huolimatta WinCapitaan satoja tuhansia Euroja..Kattokaapas kun mulla on suhteita saan selville yhtä sun toista eiköhän maikkari lähivikkoina näistä uutisoi:))
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
Tossa oli vaan vähän factaa nykyään hommat toimii ja rehellisesti pitää vaan kato osata ja mähän opin tähän hommaan jo pienenä siksipä EN halunnut etes peruskoulua käydä loppuun vaan se sovittiin rehtorin kanssa en käynyt 9 luokkaa lainkaan mulla oli muita hommia ja rehtori joka hyväksy on jo kuollut....Ite mää on oppinut muutamien ihmisten tukemana ja soitinpa äskön yhellle sijoitusasioista vastaavalle en varmasti sano nimeä niin hänen luonaanki oli käynyt oikein vilinä myydä tavalliset osakeomistukset pois ja siirtää varoitteluita huolimatta WinCapitaan satoja tuhansia Euroja..Kattokaapas kun mulla on suhteita saan selville yhtä sun toista eiköhän maikkari lähivikkoina näistä uutisoi:))
Odottaa lukuisat KRP:n rikostutkijatkin nyt mennään niin pohjia myöten kun olla voi onneksi löyty jenkelta apua.Veikkaampa kun ohjelma tulee ulos KRP aloittaa tutkinnan tiedätte mitä vastaan.
Katos suhteet ne on in!Ja kun on ammattilaiset asialla niin varmasti löytyy yllätys:)Minä sen jo tiedän olen tietänyt jo muutaman vkon,mutta antaa tulla ulos TV:stä
ps.Nyt asia ratkeaa KUNNOLLA
pss.Terveisiä rolloon saa kai tään kautta lähettää Juntuselle terveisiä?:) - Antti kerro kerrankin totta!
Cluso627. kirjoitti:
Tossa oli vaan vähän factaa nykyään hommat toimii ja rehellisesti pitää vaan kato osata ja mähän opin tähän hommaan jo pienenä siksipä EN halunnut etes peruskoulua käydä loppuun vaan se sovittiin rehtorin kanssa en käynyt 9 luokkaa lainkaan mulla oli muita hommia ja rehtori joka hyväksy on jo kuollut....Ite mää on oppinut muutamien ihmisten tukemana ja soitinpa äskön yhellle sijoitusasioista vastaavalle en varmasti sano nimeä niin hänen luonaanki oli käynyt oikein vilinä myydä tavalliset osakeomistukset pois ja siirtää varoitteluita huolimatta WinCapitaan satoja tuhansia Euroja..Kattokaapas kun mulla on suhteita saan selville yhtä sun toista eiköhän maikkari lähivikkoina näistä uutisoi:))
Kyllä kai ne verotiedot saa sieltä muualtakin ihan samalla lailla kuin aikaisemmastakin paikasta.
KRP ja MTV eivät sitten liity mitenkään verotietoihisi, joten turha niistä on mitään pajunköyttä syöttää. - Cluso627.
Antti kerro kerrankin totta! kirjoitti:
Kyllä kai ne verotiedot saa sieltä muualtakin ihan samalla lailla kuin aikaisemmastakin paikasta.
KRP ja MTV eivät sitten liity mitenkään verotietoihisi, joten turha niistä on mitään pajunköyttä syöttää.jota ei kukaan saa selville...Eikä poliisi tutki kun ei ole rikosta tapahtunut mitään ei ole tapahtunut...Ammattilaiset katos osaa ei tissibaarin yrittäjät....Katsokaa niitä 45-minuuttia juttuja tulee Teille selväksi asioita.Juttelin tossa KRP:n rikosetsivän kanssa ja hänelle kuullemma pitää oikein ilmoitaa milloin ohjelma tulee ulos..Ja se tulee malttakaa muutama viikko...
Ja tälle paltalle Uralin on turha enää kirjoittaa mitään ne kuluu seuraavaksi TV;:stä
-T Cluso627.
11 syyskuuta 2009 - clusoa tuutin täydeltä
Cluso627. kirjoitti:
jota ei kukaan saa selville...Eikä poliisi tutki kun ei ole rikosta tapahtunut mitään ei ole tapahtunut...Ammattilaiset katos osaa ei tissibaarin yrittäjät....Katsokaa niitä 45-minuuttia juttuja tulee Teille selväksi asioita.Juttelin tossa KRP:n rikosetsivän kanssa ja hänelle kuullemma pitää oikein ilmoitaa milloin ohjelma tulee ulos..Ja se tulee malttakaa muutama viikko...
Ja tälle paltalle Uralin on turha enää kirjoittaa mitään ne kuluu seuraavaksi TV;:stä
-T Cluso627.
11 syyskuuta 2009Oot kyllä aika epeli. Verotietojes salaamiseen on vain yksi syy, ja se on se, että olet tuhlannut lähes kaiken!
Lopeta siis niillä vanhoilla, merkityksettömillä tiedoilla spämmääminen.
Valehtlet taas tulevilla MTV ohjelmillas. Muutaman viikon päästä? Missä se capitalaisten nimilistakin viipyy. Lupasit senkin tuoda julki. Oletko myös sutki mieheksi? - Aika näyttää
clusoa tuutin täydeltä kirjoitti:
Oot kyllä aika epeli. Verotietojes salaamiseen on vain yksi syy, ja se on se, että olet tuhlannut lähes kaiken!
Lopeta siis niillä vanhoilla, merkityksettömillä tiedoilla spämmääminen.
Valehtlet taas tulevilla MTV ohjelmillas. Muutaman viikon päästä? Missä se capitalaisten nimilistakin viipyy. Lupasit senkin tuoda julki. Oletko myös sutki mieheksi?Tätä odotan ja tähän luotan enemmän kuin sataan kohta aumeaa ja viimeistään 15.päivä -viestiin. Clusolla on kuitenkin yhtä ja toista mielenkiintoista taustatietoa ja toimittajilla aikaa ja kanavat tutkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969