tarvisin kaveria lyhentämään kuusiaidasta tämän kesän kasvun ja myös hieman sivuoksia..
Jos tuntuu tuo homma siltä että osaat tehdä, niin ota minuun yhteyttä..
t. Pirkko puh. 0405176303
Vapaaehtoistyötä tarjolla
8
275
Vastaukset
- jou jou
pyhäsalmella on näitä tuulipuku hemmoja joutilaana.Mutta voi olla,että eivät lähde kovin mielellään mihinkään.
- höpsistä.
Sulla ei voi pusero enää paskasemmaksi tulla,en saakeli lähe uutta tuulipukua repiin oksiin.
Kun kysyn oikeaa vapaaehtoistyötä tai tekijää siihen, niin heti ollaan kirjoittamassa tuollaiset vastaukset.. Miksi tarvii yleensä teidän kirjoittaa tälle palstalle mitään.. kun ette oikeasti osaa tehdä yhtään mitään.. Minua jotenkin ihmisenä koskee tuommoiset kirjoitukset mitä tuohon alle on kirjoitettu teidän nimimerkeillä.. Yleensä ihmisiä autetaan.. ja minä pyydän vain auttamista, kuusiaidan leikkuussa.. tämän vuotisen kasvun saamisessa pois ja myös oksien lyhentämisestä..
Löytyykö teistä miestä tehdä noita töitä.. vai eikö löydy.. se jää nähtäväksi.. Minä odotan kuka soittaa ja kertoo osaavansa tehdä ao. hommia myös vapaaehtoisvoimin..- tapat aitas
leikataan maalis-huhtikuussa, ei syksyllä.
tapat aitas kirjoitti:
leikataan maalis-huhtikuussa, ei syksyllä.
ja se on ennenkin leikattu syksyllä, eikä keväällä.. Ja on ainakin vielä hengissä ja hyvin voipa.. Ennen lumien tuloa se kuitenkin on leikattava.. heti kun kasvukausi on päättynyt.. ja kysyt kuitenkin kuka sen aiemmin leikkas, niin mieheni leikkasi aiemmin.. Mutta milloin mieheni on taas leikkaamassa kuusiaitaa.. milloin halvaantunut käsi lähtee toimimaan.. tahi jalka.. siihen minä en osaa antaa vastausta ainakaan tällä hetkellä.. Joten siltä osin tarvin edelleen apua kuusiaidan tämän vuotisen kasvun ja oksien leikkaamiseen..
Linkki sinne ao. sivulle http://puutarha.net/index.asp?s=/artikkelit/1175/kuusiaidan leikkaaminen.htm
Kuusiaitaa on perinteisesti leikattu kevättalvella, suojasäällä, ennen uuden kasvun alkua. Nykyään kuusiaitaa leikataan usein myös kesällä heinä-elokuussa, kun uudet vuosikasvaimet ovat terhakoituneet ja suoristuneet.- hölömöukko
Ei muuta kuin sakset ja sahat laulaan.
Itse olen päästänyt kuusiaidan kasvaan vapaasti koska tykkään pitkistä puista.
kuusiaidan vuosikasvainten poistamisessa. En ota vastaan tänne mitään hamppareita.. enkä sellaisia ihmisiä joita en ennestään tunne.. Tarjoan
kuusiaidan leikkuuta ja oon pyytänyt vain apua.. Pyytäisinkö jos minun mies olisi terve ja kävele.. tuskin.. en minä silloin tänne pyyntöjä kirjoittaisi..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052