Vapaaehtoistyötä tarjolla

tarvisin kaveria lyhentämään kuusiaidasta tämän kesän kasvun ja myös hieman sivuoksia..

Jos tuntuu tuo homma siltä että osaat tehdä, niin ota minuun yhteyttä..

t. Pirkko puh. 0405176303

8

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou jou

pyhäsalmella on näitä tuulipuku hemmoja joutilaana.Mutta voi olla,että eivät lähde kovin mielellään mihinkään.

• höpsistä.

Sulla ei voi pusero enää paskasemmaksi tulla,en saakeli lähe uutta tuulipukua repiin oksiin.

• Kun kysyn oikeaa vapaaehtoistyötä tai tekijää siihen, niin heti ollaan kirjoittamassa tuollaiset vastaukset.. Miksi tarvii yleensä teidän kirjoittaa tälle palstalle mitään.. kun ette oikeasti osaa tehdä yhtään mitään.. Minua jotenkin ihmisenä koskee tuommoiset kirjoitukset mitä tuohon alle on kirjoitettu teidän nimimerkeillä.. Yleensä ihmisiä autetaan.. ja minä pyydän vain auttamista, kuusiaidan leikkuussa.. tämän vuotisen kasvun saamisessa pois ja myös oksien lyhentämisestä..

Löytyykö teistä miestä tehdä noita töitä.. vai eikö löydy.. se jää nähtäväksi.. Minä odotan kuka soittaa ja kertoo osaavansa tehdä ao. hommia myös vapaaehtoisvoimin..

• tapat aitas

leikataan maalis-huhtikuussa, ei syksyllä.

• tapat aitas kirjoitti:

leikataan maalis-huhtikuussa, ei syksyllä.

ja se on ennenkin leikattu syksyllä, eikä keväällä.. Ja on ainakin vielä hengissä ja hyvin voipa.. Ennen lumien tuloa se kuitenkin on leikattava.. heti kun kasvukausi on päättynyt.. ja kysyt kuitenkin kuka sen aiemmin leikkas, niin mieheni leikkasi aiemmin.. Mutta milloin mieheni on taas leikkaamassa kuusiaitaa.. milloin halvaantunut käsi lähtee toimimaan.. tahi jalka.. siihen minä en osaa antaa vastausta ainakaan tällä hetkellä.. Joten siltä osin tarvin edelleen apua kuusiaidan tämän vuotisen kasvun ja oksien leikkaamiseen..

• Linkki sinne ao. sivulle http://puutarha.net/index.asp?s=/artikkelit/1175/kuusiaidan leikkaaminen.htm

Kuusiaitaa on perinteisesti leikattu kevättalvella, suojasäällä, ennen uuden kasvun alkua. Nykyään kuusiaitaa leikataan usein myös kesällä heinä-elokuussa, kun uudet vuosikasvaimet ovat terhakoituneet ja suoristuneet.

• hölömöukko

Ei muuta kuin sakset ja sahat laulaan.
        Itse olen päästänyt kuusiaidan kasvaan vapaasti koska tykkään pitkistä puista.

• kuusiaidan vuosikasvainten poistamisessa. En ota vastaan tänne mitään hamppareita.. enkä sellaisia ihmisiä joita en ennestään tunne.. Tarjoan
      kuusiaidan leikkuuta ja oon pyytänyt vain apua.. Pyytäisinkö jos minun mies olisi terve ja kävele.. tuskin.. en minä silloin tänne pyyntöjä kirjoittaisi..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      257
      4590
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1109
    Aihe