Vapaaehtoistyötä tarjolla

tarvisin kaveria lyhentämään kuusiaidasta tämän kesän kasvun ja myös hieman sivuoksia..

Jos tuntuu tuo homma siltä että osaat tehdä, niin ota minuun yhteyttä..

t. Pirkko puh. 0405176303

8

311

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou jou

pyhäsalmella on näitä tuulipuku hemmoja joutilaana.Mutta voi olla,että eivät lähde kovin mielellään mihinkään.

• höpsistä.

Sulla ei voi pusero enää paskasemmaksi tulla,en saakeli lähe uutta tuulipukua repiin oksiin.

• Kun kysyn oikeaa vapaaehtoistyötä tai tekijää siihen, niin heti ollaan kirjoittamassa tuollaiset vastaukset.. Miksi tarvii yleensä teidän kirjoittaa tälle palstalle mitään.. kun ette oikeasti osaa tehdä yhtään mitään.. Minua jotenkin ihmisenä koskee tuommoiset kirjoitukset mitä tuohon alle on kirjoitettu teidän nimimerkeillä.. Yleensä ihmisiä autetaan.. ja minä pyydän vain auttamista, kuusiaidan leikkuussa.. tämän vuotisen kasvun saamisessa pois ja myös oksien lyhentämisestä..

Löytyykö teistä miestä tehdä noita töitä.. vai eikö löydy.. se jää nähtäväksi.. Minä odotan kuka soittaa ja kertoo osaavansa tehdä ao. hommia myös vapaaehtoisvoimin..

• tapat aitas

leikataan maalis-huhtikuussa, ei syksyllä.

• tapat aitas kirjoitti:

leikataan maalis-huhtikuussa, ei syksyllä.

ja se on ennenkin leikattu syksyllä, eikä keväällä.. Ja on ainakin vielä hengissä ja hyvin voipa.. Ennen lumien tuloa se kuitenkin on leikattava.. heti kun kasvukausi on päättynyt.. ja kysyt kuitenkin kuka sen aiemmin leikkas, niin mieheni leikkasi aiemmin.. Mutta milloin mieheni on taas leikkaamassa kuusiaitaa.. milloin halvaantunut käsi lähtee toimimaan.. tahi jalka.. siihen minä en osaa antaa vastausta ainakaan tällä hetkellä.. Joten siltä osin tarvin edelleen apua kuusiaidan tämän vuotisen kasvun ja oksien leikkaamiseen..

• hölömöukko

Ei muuta kuin sakset ja sahat laulaan.
        Itse olen päästänyt kuusiaidan kasvaan vapaasti koska tykkään pitkistä puista.

• kuusiaidan vuosikasvainten poistamisessa. En ota vastaan tänne mitään hamppareita.. enkä sellaisia ihmisiä joita en ennestään tunne.. Tarjoan
      kuusiaidan leikkuuta ja oon pyytänyt vain apua.. Pyytäisinkö jos minun mies olisi terve ja kävele.. tuskin.. en minä silloin tänne pyyntöjä kirjoittaisi..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      205
      2039
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      48
      1196
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      174
      1092
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    7. 70
      781
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      340
      678
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      26
      661
    Aihe