Turhautuiko Hän?

capt.cöpenick

Isoveljeni ikäisen Maalaismiehen viestejä en ole enää nähnyt viikkoihin. Liekö syynä mainitsemansa häirikköjen riekunta viestejään kohtaan?

Eipä meikästä hänen neuvojakseen ole, mutta tämä on saletti näissä sembaloissa: Jokainen säännöllisesti kirjoittava palstalainen saa seurakseen oman 'parasiittinsa'.
Näin siksi, että netti on oma yhteiskunnallinen mikromaailmansa. On ihmisiä, jotka mieltävät 'lifemaailmankin' avaruudenkolkkana, jossa vallitsee viidakonlait.

Kuten jo viittasin, Mm tietää tämän asian meikää perusteellisemmin.

10

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • v.v.

      siellä vissii

      • facebuukkiinko?

        A i !


      • pilvi*
        facebuukkiinko? kirjoitti:

        A i !

        juuri tänään muistin minäkin maalaismiestä, kun emme ole saaneet yhtään viestiä häneltä. Toivottavasti kaikki on hyvin hänellä, ja jos joskus lukee palstaa, niin kaipaamme häntä täällä. Joskus voisi kirjoittaa ja kertoa miten elämä sujuu:) t pilvi*


      • capt. cöpenick
        pilvi* kirjoitti:

        juuri tänään muistin minäkin maalaismiestä, kun emme ole saaneet yhtään viestiä häneltä. Toivottavasti kaikki on hyvin hänellä, ja jos joskus lukee palstaa, niin kaipaamme häntä täällä. Joskus voisi kirjoittaa ja kertoa miten elämä sujuu:) t pilvi*

        Maalaismies kirjoitti melko koskettavan viestin. Siinä luki; Nettikeskustelut ovat niitä harvoja virkistyskohteita; vieraita meillä käy harvoin.

        Meidän ikäluokat ovat saaneet tuta elämässään vastatuultakin. Nämä nettihuutelut ketää karkota!!!


    • Rauha hänen muistolleen.

      • mieltä

        Menköön rauhassa. Toivottavsti eivät palauta.


      • palstaystävä*
        mieltä kirjoitti:

        Menköön rauhassa. Toivottavsti eivät palauta.

        Jepuliksen leimattua kaksi palstan parasta kirjoittajaa huru-ukoiksi, joista ei mitään väliä enään. Siinä syy.

        En ihmettele yhtään, kuka korkeatasoinen ihminen viihtyisi enään sellaisessa. Kunnioittaa voi Ruuneperiä, ettei ole hylännyt palstaa silti, vaan on ollut uskollinen kaikesta huolimatta.


      • arvelen näin
        palstaystävä* kirjoitti:

        Jepuliksen leimattua kaksi palstan parasta kirjoittajaa huru-ukoiksi, joista ei mitään väliä enään. Siinä syy.

        En ihmettele yhtään, kuka korkeatasoinen ihminen viihtyisi enään sellaisessa. Kunnioittaa voi Ruuneperiä, ettei ole hylännyt palstaa silti, vaan on ollut uskollinen kaikesta huolimatta.

        nyt täällä viihtyvän, mutta ei näköjään kiinnosta kun ei ole nälvittäviä.


      • ei ole ikävä
        palstaystävä* kirjoitti:

        Jepuliksen leimattua kaksi palstan parasta kirjoittajaa huru-ukoiksi, joista ei mitään väliä enään. Siinä syy.

        En ihmettele yhtään, kuka korkeatasoinen ihminen viihtyisi enään sellaisessa. Kunnioittaa voi Ruuneperiä, ettei ole hylännyt palstaa silti, vaan on ollut uskollinen kaikesta huolimatta.

        että häipyi. Jo vuosia sitten tämä alkoholisti kiusasi palstalaisia Alvar K nimisenä sitten kymmenillä puska nikeillään. Samaa sarjaa tämä Ruuneperi. Ei se Jepuliskaan ollut eilisen teeren poika vaan vanha palstalainen uudella nikillään.


      • tiedonhalua..
        ei ole ikävä kirjoitti:

        että häipyi. Jo vuosia sitten tämä alkoholisti kiusasi palstalaisia Alvar K nimisenä sitten kymmenillä puska nikeillään. Samaa sarjaa tämä Ruuneperi. Ei se Jepuliskaan ollut eilisen teeren poika vaan vanha palstalainen uudella nikillään.

        kuka vanha on Jepulis, olen lukenut täältä että olisi "minävaan" mutta onko joku aikaisempikin nikki hällä, ehkä rekattu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe