Riihimäen urheilutalolla otellaan Suomi-Ruotsi -teemassa 9 vapaaottelumatsia lauantaina 21.11.2009.
The Battle of Nations -tapahtuma tarjoaa katsojille jännittäviä ja tunteita kohottavia urheiluhetkiä kun maamme parhaat vapaaottelijat kohtaavat naapurimaamme vastustajien lisäksi ottelijoita myös muualta maailmalta.
Häkissä ottavat toisistaan mittaa vapaaottelun kuumat nimet, mm. Janne Tulirinta, Jarkko Latomäki, Michael Grönfors...
Lisätietoja Cage -The Battle of Nations -tapahtumasta ja ottelijoista sivulla www.cage.fi.
Lippuja voi ostaa Lippupalvelusta, www.lippupalvelu.fi.
Cage Riihimäellä 21.112009
Vapaaottelu.
1
570
Vastaukset
- Punnitus..
Perjantaina nähtävillä nälkäisiä miehiä klo 18.00 @ hotelli Seurahuone, Riihimäki. Punnitustilaisuus pidetään ravintola OLIVERissa. Vapaa pääsy,
Tervetuloa!
Liput poistuvat lippupalvelun myynnistä PE klo 12. Sen jälkeen lippuja myydään punnitustilaisuudessa ja ovella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415