Googlasin ja tulihan sieltä niitä vaikka millä mitalla. Kun testasin niin yhteys oli aluksi 803, sitten 97, sitten 203 kbps, miten ne noin paljon voivat heittelehtiä, tein testit peräkkäin? Kone on paikallaan, eikö yhteys ole koko ajan joko hyvä tai huono? Langattoman yhteyteni nopeus pitäisi olla yksi mega, paljonko se on kilobitteinä?
Paras nopeustesti?!
5
1485
Vastaukset
- 9+7=87
vaihtelee. ihan normaalia.
- tietäjä . . .
Vaan syy on se, että eri serveri, niin nopeus vaihtelee . . .
Itselläkin on "100mb/s" yhteys. Mutta kyllä eri nopeustesteissä skaala on todella laaja. Toisella menee 800kb/s. Toisella voi mennä 40mb/s . . . Ja nimenomaan siitä riippuu, minne testaa.
Käy speedtest.com sivulla, ja mittaa johonkin kohtuu lähelle. Pitäis tulla hitusen vähempi, mikä on yhteytesi teoreettinen maksimi.
- prööööt
Imuroi tuolta joku null-tiedosto ja ota kellolla aika, saat parhaiten nopeuden selville:
ftp://ftp.funet.fi/dev/ - päivittelijä
Viestintävirasto/ficora nopeustesti
https://nettimittari.ficora.fi/nettimittari/clients.aspx - yhteys...
Miksi et usko noita testejä? Olethan nimenomaan hankkinut tälläisen >nollasta tuhanteen ja kaikki siltä väliltä> olen yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948