Ollaan ajateltu työporukan (7 nuorta naista) kanssa pysähtyä matkanvarrella Kouvolassa syömässä. Mitä ruokapaikkaa ehdottaisitte? Onko kiinalaista, thaimaalaista yms. ravintolaa? tai muuten vaan mukavaa ruoka paikkaa?
Kouvolan ruokapaikat
10
1066
Vastaukset
- Herkkusuu :)
Aseman vintiltä saa ehdottomasti kouvolan parhaat ruoat. Paikka ei ehkä ole pramein mahdollinen mutta todella hyvä ruoka, isot annokset sekä kohtalaisen edulliset hinnat saa unohtamaan "hienommat" paikat.
Palvelukin on aina ollut mukavaa ja sujuvaa.- ABC-ASEMAT
ABC-huoltoasemilta saa Jalostajan maksalaatikkoa noin 10€/nuppi, ja boonukset päälle.
- näläkänen
Ole on myös tunnettu hyvästä ruuasta. Mutta ei Vinttikään ole huono vaihtoehto.
- kymijoki
niin Mei Lok. Se sijaitsee Hansassa ja on minun mielestäni paras kiinalainen ravinteli jossa olen käynyt.
- Unt0
Unohda Ole, tunnettiin joskus (edellisen omistajan aikaan?) hyvästä ruuasta.
Mei Lok on hyvä jos kiinalainen maistuu.
Tuskin etsitte pizza/kebab-ruokalaa, mutta Bellasta saa niin hyvät kebabit että kannattaa tulla kauempaakin syömään. - öööh..
Klikkailemalla linkkejä auki löydät myös arvosteluja.
http://www.vapaa-aikavirasto.com/ravintolat/?pid=150&tid=2 - kokki 30v
tulkaa meille, kokkaan hyvää kotiruokaa" kaikki onnistuu" sitten kahvit ja saunotus" eikä maksa mitää. terveisin: kokki30v
- well done
Mielestäni Ravintola Olé on Kouvolan paras pihvipaikka!!
- taossis
Mei Lok Hansan kauppakeskuksessa on ainakin hyvä paikka ja palvelukin on siellä tosi ystävällistä
- kupulisjekkuu
Kouvolassa ei ole oikeaa ravintolaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749