3-vuotias poikani piirsi eräänä päivänä kuvaa perheestämme.
Kuulin kuinka hän esitteli piirrostaan 13-vuotiaalle siskolleen: "Tässä on minä, ku mä oon vauva, tässä on sinä ku sä oot laiha. Tässä on äiti, se ei oo nii laiha ku sää, mut tää on isi, sil on kauheen iso maha."
Siskonsa torui häntä: "Ei saa sanoa niin." Mutta poika jatko: "No eikö se muka iso oo, jos mä oisin isi, ni oisin laihampi."
Tuo keskustelu pisti ajatukseni rullaamaan ja aloitin hänen vuokseen laihiksen.
Poikani aloitti laihikseni.
isi-iso
0
535
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341921
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup221910Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene81122Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3301086- 621076
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991047- 66921
- 59908
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi44850- 2821