Anna minulle takaisin

Syysilta
kutsuu jälleen
muistot astuvat kuvioon
herkkyys yllättää
kipinän sytyttää

arkku on lukitsematta
avainta ei tarvita
kurkistus kirstuun
ja kaikki on edessä

avoimena
koko muistojemme kirjo
jossa syksyiset värit
ja jokainen piirto huutaa

huutaa kaipuutaan

anna minulle takaisin
salli saapuvan uudellaan
kohdata tunteen kadotetun
istua sylikkäin
huulet lähekkäin

tunnelmoiden
sydämiä vaihdellen
anna rakkautemme takaisin

-sillä se oli niin suloista-

10

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minanoita

      Mielettömän suloinen muistelo!

      Syksy jotenkin herkistää nostalgiaan, nostaa aarteita pintaan....

      • Kyllä, syksy on minusta jotenkin tunnelmallista aikaa,
        illat hämärtyvät, vaikka toisaltaan se on jotenkin synkkää,
        mutta tämä syksy on ollut niin lämmin ja vähäsateinen,
        että tunnelmalliseksi luokittelisin. :)

        Kiitos suloisista sanoistasi :)


    • lindalinda1

      syksyistä ja kaunista melankoliaa
      on runosi - muisteloa sieltä jostain vuosien
      takaa, nuoruudesta. Rakkaus on varmasti edelleenkin
      läsnä, ehkä toisenmuotoisena mutta läsnä kuitenkin.

      Pidin runon sävelistä ja kokonaisuudesta.

      • Kyllä rakkaus on läsnä, mutta runoissa on mukava
        kirjoittaa haikailuista ja haaveiluista, ne istuvat runoiluun. :)

        Kiitos, kiva kun piipahdit ja kiva jos pidit. :)

        ps. toinen säkeistä pitäisi aloittaa sanalla:
        muistojemme arkku on lukitsematta jne.
        kun luin uudelleen tuo töksähdys häiritsi minua,
        ettei mistään ruumisarkusta sentään ole kysymys. :)


    • luo tunnetta sydämiin,
      kun kiersimme kauniit puistot
      ja penkillä suudeltiin.

      Jospa takaisin saisin tuon ajan
      joka herkkänä tunteena soi,
      teit sydämeeni rakkauden majan
      mitään muuta ei toivoa voi.

      Kaunista muistoihin kaipuuta.

      Kiitos lukuhetkestä. T: J

      • Voi kiitos, kauniista ja hellyttävästä vastarunostasi.
        Joskus on ihanaa palata menneeseen haaveilemaan
        ja muistelemaan mitä kaikkea oli silloin joskus,
        mistä sinunkin runosi herkin sanoin kertoo. :)


    • *MURUKULTA*

      Herkkää, sydämen toivetta joka rivillä. Pidin runosi tunnelmasta, Dii_ ! :)

      • Kaunis kiitos huomionosoituksesta runoani kohtaan
        ja anteeksi myöhäinen vastaukseni, vaikka käyntini täällä
        aina vain harvenee, en silti kokonaan runoutta unohtaen. :)

        Kiva jos pidit tunnelmasta, oikein hyvää syksyn alkua Sinulle Murukulta!


    • tomppa2006

      ...tässä syksyn saapumisessa luoksemme...

      Herkkyys on aivan käsinkosketeltavaa runossasi. Suuri tunnelataus. Hienosti onnistuit rakkausrunossasi.

      • Kiitos sanoistasi tomppa2006, tällaista tuli tälle kertaa mieleen,
        josta runoni syntyi. Syksy herkistää tunteilemaan jos kevätkin,
        mutta ehkä eri tavalla, keväällä tunteillaan senhetkistä tunnelmaa
        ja vähän tulevaa ja syksyisin mennään muistoihin, vähän menneeseen?
        Ja entäs kesä, siitä vuodenajasta vasta runoja syntyykin. :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe