Syysilta
kutsuu jälleen
muistot astuvat kuvioon
herkkyys yllättää
kipinän sytyttää
arkku on lukitsematta
avainta ei tarvita
kurkistus kirstuun
ja kaikki on edessä
avoimena
koko muistojemme kirjo
jossa syksyiset värit
ja jokainen piirto huutaa
huutaa kaipuutaan
anna minulle takaisin
salli saapuvan uudellaan
kohdata tunteen kadotetun
istua sylikkäin
huulet lähekkäin
tunnelmoiden
sydämiä vaihdellen
anna rakkautemme takaisin
-sillä se oli niin suloista-
Anna minulle takaisin
10
281
Vastaukset
- Minanoita
Mielettömän suloinen muistelo!
Syksy jotenkin herkistää nostalgiaan, nostaa aarteita pintaan....Kyllä, syksy on minusta jotenkin tunnelmallista aikaa,
illat hämärtyvät, vaikka toisaltaan se on jotenkin synkkää,
mutta tämä syksy on ollut niin lämmin ja vähäsateinen,
että tunnelmalliseksi luokittelisin. :)
Kiitos suloisista sanoistasi :)
- lindalinda1
syksyistä ja kaunista melankoliaa
on runosi - muisteloa sieltä jostain vuosien
takaa, nuoruudesta. Rakkaus on varmasti edelleenkin
läsnä, ehkä toisenmuotoisena mutta läsnä kuitenkin.
Pidin runon sävelistä ja kokonaisuudesta.Kyllä rakkaus on läsnä, mutta runoissa on mukava
kirjoittaa haikailuista ja haaveiluista, ne istuvat runoiluun. :)
Kiitos, kiva kun piipahdit ja kiva jos pidit. :)
ps. toinen säkeistä pitäisi aloittaa sanalla:
muistojemme arkku on lukitsematta jne.
kun luin uudelleen tuo töksähdys häiritsi minua,
ettei mistään ruumisarkusta sentään ole kysymys. :)
luo tunnetta sydämiin,
kun kiersimme kauniit puistot
ja penkillä suudeltiin.
Jospa takaisin saisin tuon ajan
joka herkkänä tunteena soi,
teit sydämeeni rakkauden majan
mitään muuta ei toivoa voi.
Kaunista muistoihin kaipuuta.
Kiitos lukuhetkestä. T: JVoi kiitos, kauniista ja hellyttävästä vastarunostasi.
Joskus on ihanaa palata menneeseen haaveilemaan
ja muistelemaan mitä kaikkea oli silloin joskus,
mistä sinunkin runosi herkin sanoin kertoo. :)
- *MURUKULTA*
Herkkää, sydämen toivetta joka rivillä. Pidin runosi tunnelmasta, Dii_ ! :)
Kaunis kiitos huomionosoituksesta runoani kohtaan
ja anteeksi myöhäinen vastaukseni, vaikka käyntini täällä
aina vain harvenee, en silti kokonaan runoutta unohtaen. :)
Kiva jos pidit tunnelmasta, oikein hyvää syksyn alkua Sinulle Murukulta!
- tomppa2006
...tässä syksyn saapumisessa luoksemme...
Herkkyys on aivan käsinkosketeltavaa runossasi. Suuri tunnelataus. Hienosti onnistuit rakkausrunossasi.Kiitos sanoistasi tomppa2006, tällaista tuli tälle kertaa mieleen,
josta runoni syntyi. Syksy herkistää tunteilemaan jos kevätkin,
mutta ehkä eri tavalla, keväällä tunteillaan senhetkistä tunnelmaa
ja vähän tulevaa ja syksyisin mennään muistoihin, vähän menneeseen?
Ja entäs kesä, siitä vuodenajasta vasta runoja syntyykin. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445
