Osa-aika kestoilijana olisin mielissäni, jos löytäisin hyvän ja pepun kuivana pitävän yövaipan. Muutoin kestoilen täysin, mutta öisin menee 1 kertsi -ja sekin on liikaa. nyt olis siis hakusessa hyvä yövaippa. ehdotuksia? poika nyt 7 kk:n ikäinen. olen koittanut hänelle bumgeniuksen luomu aio:ta ja muutaman laista taskua, mutta joko sänky on uinut tai poika on herännyt märkään oloon useasti yön aikana. nukkuu kertsillä 10-12 yöunet heräämättä, mutta kertsin käyttö tuntuu joka ilta luonnottomalta... Kuitenkin haluan jatkossakin nauttia yhtenäisistä yöunista. onko se mahdollista?
Toisekseen mitkä ovat parhaita imuja taskuvaippoihin?
Minulla on paljon fuzzin omia inserttejä jotka ovat hyvin imukykyisiä, mutta löytyykö jotain vielä parempaa? Entäs onko flanelleilla hyvä imuarvo, ajatellen tsi-imuja?
imut ja yövaippa
3
418
Vastaukset
- ...........................................
http://www.jossu.fi/page/5/vinkkeja-onnistuneeseen-yovaippailuun
Tasku- tai AIO-vaipat eivät ole aina parhaita vaihtoehtoja, koska kyljissä ei ole imua.
Fuzzin omat insertit ovat mikrokuitufroteeta, joka imee nopeasti mutta ei kovinkaan paljoa, toisin kuin esim. hamppu joka imee hitasti mutta paljon.
Flanelleja täytyy pestä miljoonia kertoja (noin kuvaannollisesti) jotta hyvä imukyky löytyy.
Extrapitoa saa laittamalla hahtuvaimun uloimmaiseksi taskuun/sisätaskuun. - nim. nimimerkki
Ainakin iguleella ja KVK:lla on tarkoitukseen sopivia sisävaippoja (yövaippa), mutta tarkoitukseen käy mikä tahansa sisävaippa, jossa on sekä kunnollista (=bambua, hamppua tms. hyvin imevää) kiinteää imua että tasku lisäimulle. Sinne sujauttaa lisää bambu/hamppuimua ja vaikka pienen harson etummaiseksi "nielemään" pissaa vaipan sisään niin avot. Ihoa vasten tuleva kangas voisi olla coolmaxia (koska lapsi heräilee märkään oloon) ja päälle reilunpuoleinen (mutta sopiva), vuotosuojallinen kuori. Tai villikset.
- Sekä että
Olen itse tehnyt sisävaippoja ja lisäimuja froteesta ja ihoa vasten niissä on fleece. 8 tunnin yöunien jälkeen frotee on litimärkä mutta fleecepinta kuiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014