Hei.
Vanha modeemini on hidas, kulunut ja netti pätkii liian usein.
Tarvitsisin modeemia, missä on mielellään 4 porttia, tai vähintään 2 porttia.
Hintaluokalla 10-150 €.
Sellainen, jolla pystyisi myös pelaamaan pelejä netissä (cs tms)
Onko kukaan havainnut vastaavia missään?
Käytettyä en mielelläni ostelisi, koska aina on riski saada rikkinäinen.
Kiittäen.
Uutta modeemia hankkimassa.
7
158
Vastaukset
- pauli51
Tarvitsetko tavallisen puhelin modemin vai laajakaista selaisen
- kysyjä modeemi
Siis normaali ADSL.
tuosta sopiva...
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26339- kysyjä modeemi
Kiitos =)
- deew
kysyjä modeemi kirjoitti:
Kiitos =)
Telewellissä suomenkieliset valikot ja hyvä ohjekirja.
Zyxel vaan yksinkertaisesti toimii.
A-linkissä oli pätkimistä ja resetointihommia.
Buffalo nyt käytössä, asetukset ei ihan selkeimmästä päästä, toiminut ok.
Noista omia käyttökokemuksia.
Jos modeemin merkissä on li*k-sana, en osta. - fatima guiwa
deew kirjoitti:
Telewellissä suomenkieliset valikot ja hyvä ohjekirja.
Zyxel vaan yksinkertaisesti toimii.
A-linkissä oli pätkimistä ja resetointihommia.
Buffalo nyt käytössä, asetukset ei ihan selkeimmästä päästä, toiminut ok.
Noista omia käyttökokemuksia.
Jos modeemin merkissä on li*k-sana, en osta.toinen puoli, telewell ea-501v1 oli monta vuotta käytössä ja toimi erinomaisesti KUNHAN oli päivittänyt firmwaren, nyt mulla A-link rr24ap( i) joka pätkii, vaihdoin just uuden firmwaren, päivitys ainakaan ei vois helpompaa olla, saa nähdä auttoiko ja onko vika ennemminkin uudessa operaattorissa kuin routterissa. No kummastakaan reitittimestä en ole senttiäkään maksanut joten en voi edes valittaa...
- Anssi.fi
Myös ilmainen vaihtoehto on.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Wippies
www.anssi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231260
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471