Hei.
Vanha modeemini on hidas, kulunut ja netti pätkii liian usein.
Tarvitsisin modeemia, missä on mielellään 4 porttia, tai vähintään 2 porttia.
Hintaluokalla 10-150 €.
Sellainen, jolla pystyisi myös pelaamaan pelejä netissä (cs tms)
Onko kukaan havainnut vastaavia missään?
Käytettyä en mielelläni ostelisi, koska aina on riski saada rikkinäinen.
Kiittäen.
Uutta modeemia hankkimassa.
7
158
Vastaukset
- pauli51
Tarvitsetko tavallisen puhelin modemin vai laajakaista selaisen
- kysyjä modeemi
Siis normaali ADSL.
tuosta sopiva...
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26339- kysyjä modeemi
Kiitos =)
- deew
kysyjä modeemi kirjoitti:
Kiitos =)
Telewellissä suomenkieliset valikot ja hyvä ohjekirja.
Zyxel vaan yksinkertaisesti toimii.
A-linkissä oli pätkimistä ja resetointihommia.
Buffalo nyt käytössä, asetukset ei ihan selkeimmästä päästä, toiminut ok.
Noista omia käyttökokemuksia.
Jos modeemin merkissä on li*k-sana, en osta. - fatima guiwa
deew kirjoitti:
Telewellissä suomenkieliset valikot ja hyvä ohjekirja.
Zyxel vaan yksinkertaisesti toimii.
A-linkissä oli pätkimistä ja resetointihommia.
Buffalo nyt käytössä, asetukset ei ihan selkeimmästä päästä, toiminut ok.
Noista omia käyttökokemuksia.
Jos modeemin merkissä on li*k-sana, en osta.toinen puoli, telewell ea-501v1 oli monta vuotta käytössä ja toimi erinomaisesti KUNHAN oli päivittänyt firmwaren, nyt mulla A-link rr24ap( i) joka pätkii, vaihdoin just uuden firmwaren, päivitys ainakaan ei vois helpompaa olla, saa nähdä auttoiko ja onko vika ennemminkin uudessa operaattorissa kuin routterissa. No kummastakaan reitittimestä en ole senttiäkään maksanut joten en voi edes valittaa...
- Anssi.fi
Myös ilmainen vaihtoehto on.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Wippies
www.anssi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437