13.09.09 Ruska-aika

Syksyä kohti mennään, ilman kännäämistä. Niin se vain tästäkin suvesta tuli viinaton ja päivä kerallaan. Hyvää ruska aikaa kaikille !

7

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä meni mutta lämpimät ilmat jatkuu, raittiina meni munkin kesä samoin kuin menee tämä päivä.

• Meriläinen

aikaa eletään ja aina vaan raittiina :))

• herra Wint

Niinkuin alussa mainittiin kesä jatkuu ainakin toistaiseksi lämpimänä. Tänäänkin osalleni on suotu raitis päivä. Menen naapuri kaupunkiin maalaamaan systerin omakotitalon ulkomaalausta. Ennenn sanottiin että kaikki maalarit ovat juoppoja, mutta kaikki juopot eivät ole maalareita. Tällä kertaa maalarit ovat raittiita

• kaffeemuki

Viimeksi olin humalassa tasan 36 viikkoa eli 9 kk sitten, eli lähes koko vuosi on tullut oltua raittiina. Hyvältä tuntuu edelleen, se pohjimmainen tarve juoda on pysynyt poissa. Hyvää sunnuntaita itse kullekin, niissä merkeissä kuin itse kukin tämän päivän valitseekin viettää.

• voipytty

ja monta tuntia raikkaassa ulkoilmassa. Tuntuipa mukavalta palata kotiin ja sammuttaa jano karpalo-mustaviinimarjamehulla.

• meikäläinen muuta,tulinpa vaan kertomaan jotta kyllä on hyvä lähteä kohti uutta viikkoa ja sen tuomia haasteita raittiina vietetyn viikonlopun jälkeen.
      Eikä kyllä ole ilmoissakaan valittamista,aivan loistava sää ulkoiluun.Onpa kiva huomata että ketjussa on muitakin syksystä pitäviä kuin minä.Olis se ihana sinne Lappiin päästä johonkin erämaajärven mökille sitä ruskaa ihailemaan,ehkä jonain syksynä pääsen:)

Aurinkoisia,raikkaita syksyisiä päiviä kaikille.t pörri

• Oskari5

Mene ihmeessä sinne Lappiin. Ruska Lapissa on aivan mahtavaa. Olen ollut muutaman kerran sitä katsomassa ja täytyy sanoa, että menee ihan sanattomaksi, kun katselee sitä näkyä. Koko maasto on aivan hehkuvana väriloisteena.
        Olen kerran ollut kännissäkin sillä matkalla, mutta siitä en muista mitään muuta, kuin lähdön ja paluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      182
      3605
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      512
      2831
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      38
      1624
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      101
      1399
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      50
      1290
    6. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1271
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1147
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      51
      1138
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      125
      1078
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      39
      1013
    Aihe