13.09.09 Ruska-aika

Syksyä kohti mennään, ilman kännäämistä. Niin se vain tästäkin suvesta tuli viinaton ja päivä kerallaan. Hyvää ruska aikaa kaikille !

7

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesä meni mutta lämpimät ilmat jatkuu, raittiina meni munkin kesä samoin kuin menee tämä päivä.

• Meriläinen

aikaa eletään ja aina vaan raittiina :))

• herra Wint

Niinkuin alussa mainittiin kesä jatkuu ainakin toistaiseksi lämpimänä. Tänäänkin osalleni on suotu raitis päivä. Menen naapuri kaupunkiin maalaamaan systerin omakotitalon ulkomaalausta. Ennenn sanottiin että kaikki maalarit ovat juoppoja, mutta kaikki juopot eivät ole maalareita. Tällä kertaa maalarit ovat raittiita

• kaffeemuki

Viimeksi olin humalassa tasan 36 viikkoa eli 9 kk sitten, eli lähes koko vuosi on tullut oltua raittiina. Hyvältä tuntuu edelleen, se pohjimmainen tarve juoda on pysynyt poissa. Hyvää sunnuntaita itse kullekin, niissä merkeissä kuin itse kukin tämän päivän valitseekin viettää.

• voipytty

ja monta tuntia raikkaassa ulkoilmassa. Tuntuipa mukavalta palata kotiin ja sammuttaa jano karpalo-mustaviinimarjamehulla.

• meikäläinen muuta,tulinpa vaan kertomaan jotta kyllä on hyvä lähteä kohti uutta viikkoa ja sen tuomia haasteita raittiina vietetyn viikonlopun jälkeen.
      Eikä kyllä ole ilmoissakaan valittamista,aivan loistava sää ulkoiluun.Onpa kiva huomata että ketjussa on muitakin syksystä pitäviä kuin minä.Olis se ihana sinne Lappiin päästä johonkin erämaajärven mökille sitä ruskaa ihailemaan,ehkä jonain syksynä pääsen:)

Aurinkoisia,raikkaita syksyisiä päiviä kaikille.t pörri

• Oskari5

Mene ihmeessä sinne Lappiin. Ruska Lapissa on aivan mahtavaa. Olen ollut muutaman kerran sitä katsomassa ja täytyy sanoa, että menee ihan sanattomaksi, kun katselee sitä näkyä. Koko maasto on aivan hehkuvana väriloisteena.
        Olen kerran ollut kännissäkin sillä matkalla, mutta siitä en muista mitään muuta, kuin lähdön ja paluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      208
      4623
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2596
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1522
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1130
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1129
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1082
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      132
      1030
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe