Syksyä kohti mennään, ilman kännäämistä. Niin se vain tästäkin suvesta tuli viinaton ja päivä kerallaan. Hyvää ruska aikaa kaikille !
13.09.09 Ruska-aika
7
274
Vastaukset
Kesä meni mutta lämpimät ilmat jatkuu, raittiina meni munkin kesä samoin kuin menee tämä päivä.
- Meriläinen
aikaa eletään ja aina vaan raittiina :))
- herra Wint
Niinkuin alussa mainittiin kesä jatkuu ainakin toistaiseksi lämpimänä. Tänäänkin osalleni on suotu raitis päivä. Menen naapuri kaupunkiin maalaamaan systerin omakotitalon ulkomaalausta. Ennenn sanottiin että kaikki maalarit ovat juoppoja, mutta kaikki juopot eivät ole maalareita. Tällä kertaa maalarit ovat raittiita
- kaffeemuki
Viimeksi olin humalassa tasan 36 viikkoa eli 9 kk sitten, eli lähes koko vuosi on tullut oltua raittiina. Hyvältä tuntuu edelleen, se pohjimmainen tarve juoda on pysynyt poissa. Hyvää sunnuntaita itse kullekin, niissä merkeissä kuin itse kukin tämän päivän valitseekin viettää.
- voipytty
ja monta tuntia raikkaassa ulkoilmassa. Tuntuipa mukavalta palata kotiin ja sammuttaa jano karpalo-mustaviinimarjamehulla.
meikäläinen muuta,tulinpa vaan kertomaan jotta kyllä on hyvä lähteä kohti uutta viikkoa ja sen tuomia haasteita raittiina vietetyn viikonlopun jälkeen.
Eikä kyllä ole ilmoissakaan valittamista,aivan loistava sää ulkoiluun.Onpa kiva huomata että ketjussa on muitakin syksystä pitäviä kuin minä.Olis se ihana sinne Lappiin päästä johonkin erämaajärven mökille sitä ruskaa ihailemaan,ehkä jonain syksynä pääsen:)
Aurinkoisia,raikkaita syksyisiä päiviä kaikille.t pörri- Oskari5
Mene ihmeessä sinne Lappiin. Ruska Lapissa on aivan mahtavaa. Olen ollut muutaman kerran sitä katsomassa ja täytyy sanoa, että menee ihan sanattomaksi, kun katselee sitä näkyä. Koko maasto on aivan hehkuvana väriloisteena.
Olen kerran ollut kännissäkin sillä matkalla, mutta siitä en muista mitään muuta, kuin lähdön ja paluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1823605
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5122831Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!381624Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011399- 501290
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221271Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3381147Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti511138Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1251078Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.391013