Huhutaan että pariskunta saa vauvan... onkohan totta moinen?!
Tuomas Holopainen ja Johanna Kurkela & Vauva?
11
11427
Vastaukset
- minä vaan
eiväthän nuo ole edes naimisissa -- ovatko enää edes yhdessä? Tumppihan mainosti olevansa "sinkku" jossain haastiksessakin tuossa keväällä (vaikka tuota "suhdetta" oli juuri sitä ennen juorulehdet mainostaneetkin) :p lähtiköhän tuo juoru siitä Aneten Tukholman haastattelusta, jossa hän vihjasi että "saattaa olla lisää lapsiakin tulossa"? ...
- ...
suinkaan naimisissa ole..
- ---
... kirjoitti:
suinkaan naimisissa ole..
.... uskovaiset ihmiset harvemmin lisääntyvät ennen papin aamenta ;)
- erycaa
--- kirjoitti:
Eipä taida päteä nykyaikana tuokaan... Paljon tunnen uskovaisia, joilla lapsia, jotka eivät ole naimisissa...
- niinpä niin
--- kirjoitti:
Eipä tuo uskovaisuus Johannan kohdalla mitään tarkoita. Kuulemma kolmeakin miestä pyöritellyt yhtäaikaa eikä siitä nyt niinkään kauaa ole. Tais olla vaan mainoskikka tuo "uskoon"tulo.
- F*ck u
niinpä niin kirjoitti:
Eipä tuo uskovaisuus Johannan kohdalla mitään tarkoita. Kuulemma kolmeakin miestä pyöritellyt yhtäaikaa eikä siitä nyt niinkään kauaa ole. Tais olla vaan mainoskikka tuo "uskoon"tulo.
Voin kuule sanoa Johannan Fanina että työnnä noi sun jutut en ees viitti sanoo minne. Ja mun kuullen ei kuule kannata Johannaa haukkuu. p.s voin sanoo et jos oot Kysyny silt itteltään et onks sil ollu kolme miestä samaa aikaa ni sit voin uskoo. jasitäpaitsi sen yksityisasiat ei medialle kuulukaan. olen tavannut hänet ja voin kertoa että olen 100 % varma että se ei pidä paikkaansa
- Tyhjää puhetta
F*ck u kirjoitti:
Voin kuule sanoa Johannan Fanina että työnnä noi sun jutut en ees viitti sanoo minne. Ja mun kuullen ei kuule kannata Johannaa haukkuu. p.s voin sanoo et jos oot Kysyny silt itteltään et onks sil ollu kolme miestä samaa aikaa ni sit voin uskoo. jasitäpaitsi sen yksityisasiat ei medialle kuulukaan. olen tavannut hänet ja voin kertoa että olen 100 % varma että se ei pidä paikkaansa
Hui! Kyllä olet pelottava! Nyt täällä on joku pari vuotta sitten "haukkunut" Kurkelaa sun kuulleen, mitäs ajattelit tehdä? Vai hankkisitko vahvemmat lääkkeet!?
- se Jonsu
ole kihloissa toisen miehen kanssa? Voi tietysti olla vanhaa tietoa tjtn.
- k
kihloissa? vaikee tietää kenestä niistä miehistä on nyt kyse :P
- gszedde
Etteköhän sekoittaneet kolmea Johannaa keskenään, Kurkelaa, Indican Jonsua ja Tukiaista? ;)
- vauva tulossa?
Näin tänään uudet kuvat Johannasta ja kihalusuutisen. Ehkäpä vauvauutinen on nyt nurkan takana oikeasti? Sen vaan näkee silmien asennosta..
http://yle.fi/uutiset/laulaja_johanna_kurkela_hyva_joululaulu_riipii_syvalta_mutta_kohottaa_taivaisiin_asti/6974266
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 831366
- 1291361
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘731204Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834