Tuomas Holopainen ja Johanna Kurkela & Vauva?

mistä

Huhutaan että pariskunta saa vauvan... onkohan totta moinen?!

11

11427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

eiväthän nuo ole edes naimisissa -- ovatko enää edes yhdessä? Tumppihan mainosti olevansa "sinkku" jossain haastiksessakin tuossa keväällä (vaikka tuota "suhdetta" oli juuri sitä ennen juorulehdet mainostaneetkin) :p lähtiköhän tuo juoru siitä Aneten Tukholman haastattelusta, jossa hän vihjasi että "saattaa olla lisää lapsiakin tulossa"? ...

• ...

suinkaan naimisissa ole..

• ---
        ... kirjoitti:

suinkaan naimisissa ole..

.... uskovaiset ihmiset harvemmin lisääntyvät ennen papin aamenta ;)

• erycaa
        --- kirjoitti:

Eipä taida päteä nykyaikana tuokaan... Paljon tunnen uskovaisia, joilla lapsia, jotka eivät ole naimisissa...

• niinpä niin
        --- kirjoitti:

Eipä tuo uskovaisuus Johannan kohdalla mitään tarkoita. Kuulemma kolmeakin miestä pyöritellyt yhtäaikaa eikä siitä nyt niinkään kauaa ole. Tais olla vaan mainoskikka tuo "uskoon"tulo.

• F*ck u
        niinpä niin kirjoitti:

Eipä tuo uskovaisuus Johannan kohdalla mitään tarkoita. Kuulemma kolmeakin miestä pyöritellyt yhtäaikaa eikä siitä nyt niinkään kauaa ole. Tais olla vaan mainoskikka tuo "uskoon"tulo.

Voin kuule sanoa Johannan Fanina että työnnä noi sun jutut en ees viitti sanoo minne. Ja mun kuullen ei kuule kannata Johannaa haukkuu. p.s voin sanoo et jos oot Kysyny silt itteltään et onks sil ollu kolme miestä samaa aikaa ni sit voin uskoo. jasitäpaitsi sen yksityisasiat ei medialle kuulukaan. olen tavannut hänet ja voin kertoa että olen 100 % varma että se ei pidä paikkaansa

• Tyhjää puhetta
        F*ck u kirjoitti:

Voin kuule sanoa Johannan Fanina että työnnä noi sun jutut en ees viitti sanoo minne. Ja mun kuullen ei kuule kannata Johannaa haukkuu. p.s voin sanoo et jos oot Kysyny silt itteltään et onks sil ollu kolme miestä samaa aikaa ni sit voin uskoo. jasitäpaitsi sen yksityisasiat ei medialle kuulukaan. olen tavannut hänet ja voin kertoa että olen 100 % varma että se ei pidä paikkaansa

Hui! Kyllä olet pelottava! Nyt täällä on joku pari vuotta sitten "haukkunut" Kurkelaa sun kuulleen, mitäs ajattelit tehdä? Vai hankkisitko vahvemmat lääkkeet!?

• se Jonsu

ole kihloissa toisen miehen kanssa? Voi tietysti olla vanhaa tietoa tjtn.

• k

kihloissa? vaikee tietää kenestä niistä miehistä on nyt kyse :P

• gszedde

Etteköhän sekoittaneet kolmea Johannaa keskenään, Kurkelaa, Indican Jonsua ja Tukiaista? ;)

• vauva tulossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2276
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1694
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      83
      1366
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      129
      1361
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1256
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      73
      1204
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1101
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1047
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      972
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe