Tuplakuukautiset???

km jälkeen

Moi, mulla oli toinen keskenmeno heinäkuussa, lääkkeellisestä tyhjennyksestä meni 7 viikkoa, kun kuukautiset alkoivat. Vuoto alkoi siis kaksi viikkoa sitten, oli ihan kirkasta verta ja sitä kesti 5-6 päivää, kuukautiskipuja ei niinkään ollut, mutta kyllä ne ihan perusmenkoilta tuntui.

Mutta nyt sitten toissapäivänä, eli kp 13, alaselkääni särki vähän aikaa tosi kipeästi ja vuoto alkoi taas?! Eli tuon kuukautisvuodon loppumisen ja tämän uuden vuodon alkamisen välissä ehti olla viikko (ja tuona aikana ei siis tullut mitään vuotoa, ehkä vähän valkovuotoa tuossa kp11-12 tienoilla, ovulaatioon tää tuskin liittyy kun kiertoni on epäsäännöllinen ja pitkä..vai voiko ovis tulla jotenkin normaalia aikasemmin kun on ollut keskenmeno?).

Onko muilla ekat menkat keskenmenosta temppuilleet tälläin?

Tämä asia ei niinkään vaivaisi muuten, mutta kun toisesta lapsesta haaveillaan, niin nyt en tiedä yhtään, onko tänään sitten kp3 vai kp16, mikä taas vaikuttaa aikalaillakin tuohon "yrittämiseen"...plaah, olis niin kiva kun naisessa olis vaan joku nappi mistä painaa kun haluaa tulla raskaaks. :)

6

895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap

      Oisko kenelläkään kokemusta...?

      Tuo vuoto loppuikin kyllä jo, kesti siis kp13-kp17.

      • mutta kai

        elimistö on vähän sekasin keskenmenon jälkeen? En oo lääkäri:) Toivon että asia selviää ja älä lannistu:) olishan se nappi kätevä:D


      • Kepatsu

        Vuosi sitten elokuussa keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys. Muistaakseni jotain 7 viikkoa meni, kun alkoi ekat kuukautiset. Täysin erilaiset kuin ennen eli kivuttomat ja lähinnä kirkasta verta. Sitten seuraavassa kierrossa ovulaation aikaan muutama päivä vuotoa ja siitä parin viikon päästä taas kuukautiset. Kierron pituus vaihteli. Jos uutta raskautta suunnittelette, niin kannattaa käydä lääkärissä ja pyytää Terolutit tasaamaan kiertoa. Niitä söin muistaakseni 3 kierron ajan ja nyt rv 28 :)


    • ap

      Nyt mulla on jo menossa kp33 ja ilokseni sain haamun raskaustestiin. :) Haamu on kyllä häilyvistä häilyvin, siis sellainen että mieskin sen näki kun "näytin" mistä etsiä. :)

      Mutta siksi kirjotankin siitä tänne, että mulla alkoi kp31 pieni limainen verinen vuoto, vuotoa tuli ihan vain vessareissulla enkä ole pikkuhousunsuojia tarvinnut. Vuotoa ei kp32 ollu ollenkaan, mutta välillä wc-paperi oli vähän vaaleanpunertava. Tänään päätin tehdä raskaustestin ihan "huvikseni", kun oon lukenut kaiken maailman kiinnittymisvuodoista sun muista. Mutta nyt iltapäivällä limainen vuoto olikin vähän enempi veristä, siis paperiin vain tarttuu eikä siis tipu mitään varsinaisesti.

      Onkohan tää nyt merkki alkavasta keskenmenosta vai joku kemiallinen raskaus tms.? Tai siis eihän sitä kukaan mun puolesta voi tietä/ennustaa, mutta onko tollanen limainen verinen vuoto ollut huono merkki muille?

      Tulen kyllä kertomaan mitä tolle haamulle tapahtuu, jos joku vauvahaaveilija näitä asioita itekin pohtii... :)

      • epäonnistunut

        Itselläni oli sama homma,että kuukautisia odotellessa näky yhtenä päivänä vähä verta pissalla käydessä,ni sit luulinkin,että menkat alko. Seuraavana päivänä näkyi taas vähä,mut ei ne sit alkanutkaan.
        Sit tein parin päivän päästä raskaustestin,ni näky oikein haalea viiva ja kun epäilin testin luotettavuutta,kävin ostamassa pari testiä lisää,ni taas ne haaleat viivat tuli näkyviin.
        Oli pakko uskoa,et raskaana olen. Neuvolaan pääsin vasta raskausviikolla 9 2. Käynti oli pettymys,kun luulin,että sydänäänetkin kuunneltais sillä reissulla.
        Samana iltana huomasin vessassa käydessäni,että ruskehtavaa vuotoa tuli hiukan ja alavatsakipuja oli vähän.
        Sitä jatkui n.viikon ja pikku hiljaa veri muuttui kirkkaammaksi.
        Menin päivystyksen kautta ultraan,jossa todettiin,että sikiö ei vastaa raskausviikkoja ja ei elonmerkkejä.
        Vuorokauden sisällä siitä alkoi runsas vuoto ja aivan älyttömät kivut.
        Möykkyjä tuli vähä väliä ja vuoto vaan lisääntyi. Kaikki sit tuli luonnollisesti pihalle,mutta ei ollut helppo kattoa,kun onnellinen odotus tuli pihalle pikku hiljaa.
        Parin päivän päästä kohtu ultrattiin ja oli tyhjentynyt kokonaan lääkärin sanojen mukaan.
        Vieläki tulee pieniä repaleita ja eilen yksi isompikin osa (mikä lie sit oli). Pari viikkoa tässä on rätti housuissa kuljettu ja vuoto ei näy loppuvan.
        Toivottavasti sinun raskautesi onnistuu!


      • ap
        epäonnistunut kirjoitti:

        Itselläni oli sama homma,että kuukautisia odotellessa näky yhtenä päivänä vähä verta pissalla käydessä,ni sit luulinkin,että menkat alko. Seuraavana päivänä näkyi taas vähä,mut ei ne sit alkanutkaan.
        Sit tein parin päivän päästä raskaustestin,ni näky oikein haalea viiva ja kun epäilin testin luotettavuutta,kävin ostamassa pari testiä lisää,ni taas ne haaleat viivat tuli näkyviin.
        Oli pakko uskoa,et raskaana olen. Neuvolaan pääsin vasta raskausviikolla 9 2. Käynti oli pettymys,kun luulin,että sydänäänetkin kuunneltais sillä reissulla.
        Samana iltana huomasin vessassa käydessäni,että ruskehtavaa vuotoa tuli hiukan ja alavatsakipuja oli vähän.
        Sitä jatkui n.viikon ja pikku hiljaa veri muuttui kirkkaammaksi.
        Menin päivystyksen kautta ultraan,jossa todettiin,että sikiö ei vastaa raskausviikkoja ja ei elonmerkkejä.
        Vuorokauden sisällä siitä alkoi runsas vuoto ja aivan älyttömät kivut.
        Möykkyjä tuli vähä väliä ja vuoto vaan lisääntyi. Kaikki sit tuli luonnollisesti pihalle,mutta ei ollut helppo kattoa,kun onnellinen odotus tuli pihalle pikku hiljaa.
        Parin päivän päästä kohtu ultrattiin ja oli tyhjentynyt kokonaan lääkärin sanojen mukaan.
        Vieläki tulee pieniä repaleita ja eilen yksi isompikin osa (mikä lie sit oli). Pari viikkoa tässä on rätti housuissa kuljettu ja vuoto ei näy loppuvan.
        Toivottavasti sinun raskautesi onnistuu!

        Voi, olen tosi pahoillani sun puolesta. Itekin noi kaks keskenmenoa (tai tuulimunaa rv 12 ja rv 9) kokeneena tiedän, että on tosi vaikea saada mitään oikeaa lohdutusta tohon murheeseen. Mutta aika parantaa haavat ja sä ainakin tiedät, että voit tulla raskaaksi. :) Onnea uuteen yritykseen kun taas voimat alkaa palautua!

        Mulla ei esikoisesta ollut mitään kiinnittymisvuotoja tms., ei kyllä edeltäneessä kierrossakaan mitään välivuotoja. Mut ei ollu noissa tuulimunissakaan, että tää on sinänsä ihan uutta enkä noihin raskaustesteihinkään jaksa luottaa, ennen kuin pääsen ekaan ultraan (siis jos mä raskaana edes olen).

        Mutta tänään siis tuli toinen haamu, en tiä onko yhtään sen vahvempi kuin edellinenkään mutta sellainen että tosi haalea viiva näkyy. Tosin jos toi mun verinen vuoto kp31 olis ollut sitä kiinnittymisvuotoa, niin nyt kp34 olis vasta 3 päivää siitä ja tuskin kolmessa päivässä raskaushormoonia niin hirveästi ehtii kehittyä, varsinkin kun sittarin halpistestillä oon testaillut. Ja taas toisaalta jos kiinnittyminen olis ollut kp31 niin ovis sit luultavasti joskus kp24 mikä taas on aika myöhäinen aika eikä ennusta kamalan hyvää (näin oon ymmärtänyt, että kp21 jälkeen ovuloiminen vaikeuttaa just tota kiinnittymistä).

        Olipahan selvitys! :D Mut ehkä mä jatkan tota testailemista ens viikolla, mitään vuotoa ei kyllä oo tänään tullu, lähinnä valkovuotoa. Minkäänlaisia raskausoireita mulla ei myöskään ole, ei ole ollut tässä vaiheessa esikoisestakaan/tuulimunista.

        On se jännää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe