Perheessä on ollut aiemmin kaksi corsaa joista ensimmäinen oli teknisesti ja kestävyydeltään loistava mutta seuraavassa oli jatkuvasti jotain vikaa. Tästä syystä corsa vaihdettiin heti takuuajan päättyessä pois. Iskin kuitenkin silmäni uuteen corsa OPC malliin. Ulkonäkö miellyttää ja moottori pitäisi olla mainio ajossa myös.
Onko täällä muilla kokemuksia ko. auton kestävyydestä vai onko opelia ostaessa arpapeliä tuleeko tehtaalta hyvä vaiko huono yksilö?
Corsa OPC kiinnostaa
mitä mieltä muut?
1
1154
Vastaukset
- Viper 1
Ostin oman uutena -07
Autohan on ok "pikkuautoksi", "tyyppivika" (lämmityslaite) korjattu takuun piikkiin.
Muuten autoon tyytyväinen, kulutuksen saa normaaliajossa 98E:llä 7.3l/100 eli ominaisuuksiin nähden suht alas. Omatoiminen renkaiden/polttimoiden vaihto tehty melko haastavaksi.
Muuten tyytyvinen Opc:hen, mutta auton merkkihuolto/liike kannattaa valita todella huolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581