Kertokaa

todellakin

Kertokaa, mitä hyötyä on kirjoittaa tänne lapsen kehitykseen liittyvistä asioista? Jos on kysyttävää, kysykää neuvolasta tai lääkäristä. Ettehän te voi tosissanne luottaa tänne tulleisiin vastauksiin, vaikka seassa hyviä onkin.

3

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KiiaMato

Kuule mitä hyötyy sun on kirjottaa tota sun juttuu tänne palstalle ku et kai sää tosissas usko että siitä on mitään hyötyy?
      Ihmiset katsos on keskustellut lapsistaan ja kuulumisistaan kautta aikojen ja tää nykaika vaan on tätä että samat keskustelut käydään vaan nykysin netissä ja siinä ei todellakaan oo mitään pahaa. Ei täällä kukaan luota toisten antamiin diagnooseihin mutta voi löytää samassa tilanteessa olevia äitejä ja saada siten apua mieltä askarruttaviin asioihin.
      Ihan sama ku kysyisin joltain että mitä hyötyy sun on puhuu pahasta mielestäs kaverilles että et kai sää nyt sen apuun voi luottaa että ammatti-ihminen on sitä varten. Tää on ihan samanlaista tunteen purkausta ja halua saada mieltä askarruttaviin asioihin tukea ja apua muilta äideiltä ja isiltä.

• vaatinut tutkimuksia

Dysfaatikkolapsen äitinä voin kertoa, että monen muunkin perheen kohdalla neuvola on vain toppuutellut huolta ja viivytellyt puheterapeutin konsultaatiota. Meikeläisen kohdalla neuvolalääkäri sentään rehellisesti myönsi tietämättömyytensä. Sitkeän vanhemman vuoksi saimme ajoissa ja kuntoutus on tuottanut tuloksia.
      Voithan jättää nämä jutut väliin - ajatusten vaihto muiden kanssa on ollut tärkeää.

• Ihan vaan

Aina on ihmisiä, jotka uskovat myös jonkin vahingollisen kommentin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4700
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2235
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1404
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      21
      1300
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      85
      1264
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1074
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      1008
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      925
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe