SOSIAALITOIMISTO?

Kokkolaanmuuttanut

Missäkähän mahtaa olla Kokkolan Sosiaalitoimisto? Ei tietoa löydy mistään.
Mahtaakohan sinne päästä asioimaan netin kautta?

Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan !

15

3708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mööp

      www.kokkola.fi

      Perusturva ja perhepalvelut

    • Minä vain
      • yh.,.

        ravaa viinarahoja penäämässä ku rahat o juotu ja lisää viinaa pitäs saada


      • ja paskanmarjat!
        yh.,. kirjoitti:

        ravaa viinarahoja penäämässä ku rahat o juotu ja lisää viinaa pitäs saada

        Kissanpaskat!

        Käy sielä meitä työttömiäkin, jotka saa jonkunlaista avustusta kuukausimenoihin, jos omat rahat ei meinaa riittää.

        Enkä oo spurgu, huumehörhö tai edes yh. Joskus vaan on pakko koittaa saada lisää rahaa jostakin, että pystyy elämään suht. normisti, kun työpaikkaakaan ei ole saanut.

        Ja sossu löytyy kaupungintalolta.


    • uma

      kokkolassa ei tarvitse maksaa ruokkoja kun toinen perustaa toiminimen.ja toinen on niinsanonotusti työtön.oikeuden päätös?

    • Körde

      Minulla vaan ei oo pokkaa mennä sosiaalitoimistoon.
      Hävettäs liikaa, mielummin oon ilman rahaa.

      • liikaveroja

        Niin ja aina voi lykätä lunta.Maahanmuutajat lumitöihin.


    • alkuasukas nr:1

      Menkää hoitoon................!

    • huuuhuhhuhuhuhu

      ihme porukkaa... jotku vaan yksinkertasesti joutuu elämään tiukilla. ja millä vitun perusteella luokittelet alkoholistit, huumeiden käyttäjät ja yh samaan kategoriaan!!! kun kirjotit "enkä edes yh"!!! ihme porukkaa. jotku eivät ole omasta tahdostaan yksinhuoltajia, oletko ajatellut että puoliso voi olla esim. kuollut. tai niin väkivaltainen ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin yksinhuoltajuus. ja mitä hävettävää siinä on jos käy sossun luukulla, joillakin ei ole muita vaihtoehtoja!!! miettikää vähän ennenku kirjotatte, kaikk ei ole syntyneet kultalusikka suussa!! haistakaa pitkä paska!

    • häh miten niin häpee

      noo-------- virkailija ihmetteli ääneen, että lapsiperheitä tulee tyhjentämään tilit. noo------ tuleehan sitä toimeen kun on henkeä kohti kaikki tulonsiirrot asumistukineen käytössä 239 euroa, josta vuokra mennyt ., että jos osaat matikkaa laske se ruoka ja vaate ja harrastukset ja kulkeminen vuorottelee 5e/pvä. ja yritän tehdä 9e/päivä tuella töitä.... oikeita töitä´, mutta kun ei ole palkkaa vaan" pitää hakea sähkölaskua ja kenkiin ja silmälaseihin ja lääkkeisiin vähän avustavaa perustoimeentulotukea, kun suomi on kallis maa. ruokakin onko se teistä liikaa? en juo en poltakaan, olen 50.

      • rahhoo ei saa arkkuu

        Kerrain kuulin tyypistä joka sai valtavasti rahaa, no ei siinä mittää, mutta syöpä päässä lopetti ilot enneku pääs alkamaan


    • PALLO JUOMAA

      FATTA AUTTAA AINA,KUN HILLOT LOPPUU JA PERSEESTÄ PAKKAA PASKAA VALUUN.TUU,SIIS FATTAAN SÄÄTÄMÄÄN TUNTI SIINÄ,VAIN MENEE.HEH,HEH

    • Jutun pointti

      Moni asiallisesti elävä työtön hakee sähkölaskuun rahat sieltä mikä on ihan kohtuullista kun ottaa huomioon työttömyysturvan määrän pienuuden.

    • geeesus

      Kokkolan perusturvan toiminta on ihan mielivaltaista mm. vaikka on vuokran maksanut itse maksavat silti rahat vuokranantajan tilille eikä ole sitten ruokaan rahaa.Valviralle töitä.

    • Earache

      Tehkää ihmeessä ilmoituksia niistä niin saadaan ne kuseen tuota on jatkunut liian kauan.Minua yrittivät pakottaa laittamaan asumistuet vuokranantajan tilille vaikka ei heillä ole siihen mitään sanomista.Kohta muuttuu Kelalle toimeentulotuki niin loppuu tuolla Vähämaan ja kumppaneiden pelleily.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe