Missäkähän mahtaa olla Kokkolan Sosiaalitoimisto? Ei tietoa löydy mistään.
Mahtaakohan sinne päästä asioimaan netin kautta?
Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan !
SOSIAALITOIMISTO?
15
3708
Vastaukset
- mööp
www.kokkola.fi
Perusturva ja perhepalvelut - Minä vain
Tässähän tätä...
http://www.kokkola.fi/perusturva/fi_FI/etusivu/- yh.,.
ravaa viinarahoja penäämässä ku rahat o juotu ja lisää viinaa pitäs saada
- ja paskanmarjat!
yh.,. kirjoitti:
ravaa viinarahoja penäämässä ku rahat o juotu ja lisää viinaa pitäs saada
Kissanpaskat!
Käy sielä meitä työttömiäkin, jotka saa jonkunlaista avustusta kuukausimenoihin, jos omat rahat ei meinaa riittää.
Enkä oo spurgu, huumehörhö tai edes yh. Joskus vaan on pakko koittaa saada lisää rahaa jostakin, että pystyy elämään suht. normisti, kun työpaikkaakaan ei ole saanut.
Ja sossu löytyy kaupungintalolta.
- uma
kokkolassa ei tarvitse maksaa ruokkoja kun toinen perustaa toiminimen.ja toinen on niinsanonotusti työtön.oikeuden päätös?
- Körde
Minulla vaan ei oo pokkaa mennä sosiaalitoimistoon.
Hävettäs liikaa, mielummin oon ilman rahaa.- liikaveroja
Niin ja aina voi lykätä lunta.Maahanmuutajat lumitöihin.
- alkuasukas nr:1
Menkää hoitoon................!
- huuuhuhhuhuhuhu
ihme porukkaa... jotku vaan yksinkertasesti joutuu elämään tiukilla. ja millä vitun perusteella luokittelet alkoholistit, huumeiden käyttäjät ja yh samaan kategoriaan!!! kun kirjotit "enkä edes yh"!!! ihme porukkaa. jotku eivät ole omasta tahdostaan yksinhuoltajia, oletko ajatellut että puoliso voi olla esim. kuollut. tai niin väkivaltainen ettei ole muuta vaihtoehtoa kuin yksinhuoltajuus. ja mitä hävettävää siinä on jos käy sossun luukulla, joillakin ei ole muita vaihtoehtoja!!! miettikää vähän ennenku kirjotatte, kaikk ei ole syntyneet kultalusikka suussa!! haistakaa pitkä paska!
- häh miten niin häpee
noo-------- virkailija ihmetteli ääneen, että lapsiperheitä tulee tyhjentämään tilit. noo------ tuleehan sitä toimeen kun on henkeä kohti kaikki tulonsiirrot asumistukineen käytössä 239 euroa, josta vuokra mennyt ., että jos osaat matikkaa laske se ruoka ja vaate ja harrastukset ja kulkeminen vuorottelee 5e/pvä. ja yritän tehdä 9e/päivä tuella töitä.... oikeita töitä´, mutta kun ei ole palkkaa vaan" pitää hakea sähkölaskua ja kenkiin ja silmälaseihin ja lääkkeisiin vähän avustavaa perustoimeentulotukea, kun suomi on kallis maa. ruokakin onko se teistä liikaa? en juo en poltakaan, olen 50.
- rahhoo ei saa arkkuu
Kerrain kuulin tyypistä joka sai valtavasti rahaa, no ei siinä mittää, mutta syöpä päässä lopetti ilot enneku pääs alkamaan
- PALLO JUOMAA
FATTA AUTTAA AINA,KUN HILLOT LOPPUU JA PERSEESTÄ PAKKAA PASKAA VALUUN.TUU,SIIS FATTAAN SÄÄTÄMÄÄN TUNTI SIINÄ,VAIN MENEE.HEH,HEH
- Jutun pointti
Moni asiallisesti elävä työtön hakee sähkölaskuun rahat sieltä mikä on ihan kohtuullista kun ottaa huomioon työttömyysturvan määrän pienuuden.
- geeesus
Kokkolan perusturvan toiminta on ihan mielivaltaista mm. vaikka on vuokran maksanut itse maksavat silti rahat vuokranantajan tilille eikä ole sitten ruokaan rahaa.Valviralle töitä.
- Earache
Tehkää ihmeessä ilmoituksia niistä niin saadaan ne kuseen tuota on jatkunut liian kauan.Minua yrittivät pakottaa laittamaan asumistuet vuokranantajan tilille vaikka ei heillä ole siihen mitään sanomista.Kohta muuttuu Kelalle toimeentulotuki niin loppuu tuolla Vähämaan ja kumppaneiden pelleily.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664