V70:n huolto-ohjelma?

Tee se itse

Olisko kenelläkään vinkkiä mistä saisi V70 2004vm 2.4 170hv koneella varustetun huolto-ohjelman, kun huoltokirjassa ei ole muuta kuin 20 000 km:n välein. Siis kaipailen tee se itse miehenä niitä töitä mitä pitää missäkin huollossa tehdä.

7

13833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkista

polttimot, vaihda jos joku ei pala. Jos ei pala uudella polttimollakaan anna olla. Tarkista tuuli- ja takalasinpyyhkijöiden kunto. Siinäpä ne tärkeimmät.

• volvo_puranen

Paljon hommia joita voit tehdä.
      Jäähdytysnesteet 60tkm on aina lisätyö huollossa ei tehdä muista jäähdytysneste oikea tyypi.
      Vaihdelaatikko jos manuaali vaiko peräti automaatti öljyjen vaihto kannattaa aina suorittaa automaatissa on se alle satatuhatta kilometriä ja manuaali 150-180tkn välein.
      Jarrunesteet 2-3 vuotta ja niiden jarrujen herkistely ja jarrusatuloiden kunnon tarkistus.
      Vesivalumareiken putsaus ynnä muuta mitä tekevä mies haluaa tehdä.Näihin hommiin ei tarvita mitään huoltokaaviota.Itse kun tekee tietää ainakin että auto kunnossa lähteä vaikka minne.

• Tee se itse

Siis kenelläkään ei ole neuvoa, mistä sen huolto-ohjelman saisi, eli miten usein vaihdetaan öljyt, tulpat erilaiset suodattimet jne......................

En aio missään merkkiliikkeiden "valohoidossa" kuljettaa, vaan todella aion tehdä ne huollot.

• Volvo V70 2.4 2004
        Tee se itse kirjoitti:

Siis kenelläkään ei ole neuvoa, mistä sen huolto-ohjelman saisi, eli miten usein vaihdetaan öljyt, tulpat erilaiset suodattimet jne......................

En aio missään merkkiliikkeiden "valohoidossa" kuljettaa, vaan todella aion tehdä ne huollot.

- Huoltoväli on siis 20 000 km/1 vuosi, jolloin vaihdetaan öljyt ja suodatin
        - Tulpat ja ilmansuodatin 60 000 km
        - Jakohihna 120 000 km tai 4 vuotta

Suositukset:
        - jarruneste vaihto 2 vuoden välein
        - jäähdytysneste vaihto 4 vuoden välein

• volvo_puranen
        Tee se itse kirjoitti:

Anteeksi sekaanus luulin että siinä huoltovihkossa on merkitty mitkä työt tehdään milläkin kilometri lukemissa.Muista sitten öljyt vaihtaa 10tkm välein ja suodatin joko Volvon, Man tai Hegst muita elä laita siihen koneseen.Kone pysyy puhtaana ja täten kone kestää hyvin Tässä yksi huoltokaavio.http://personal.inet.fi/koti/manu.korhonen/roinaa/huoltopk_s70_v70_2000.jpg

• volvo_puranen

• V70.......

Minä hain huolto-ohjelman Bilian huollosta
      eikä niillä ollut mitään sitä vastaan.
      Pari paperia missä asiat oli merkattu mitä missäkin huollossa pitää tehdä ja tarkistaa.
      Saman ohjelman kait saa jostain muustakin Volvo-huollosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2047
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79